Shabana Skrevet 27. september 2024 #1 Del Skrevet 27. september 2024 Jeg har en fantastisk kjæreste som jeg ønsker å gi «oss tid» til i julegave. Vi er i et avstandsforhold og har begge barn på hver vår kant. Derfor får bare sett hverandre noen få dager annen hver uke. Jeg er ufør så har ikke råd til noe som koster flere tusen… Er det noen her som har noen tips til noe jeg kan ordne for han i gave? Gjerne en opplevelse og kan ha en overnatting som del av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Del Skrevet 27. september 2024 Sjekk ut youwish.no ☺️ gavekort på opplevelser i alle prisklasser i grunn Anonymkode: 87f19...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #3 Del Skrevet 28. september 2024 Når på året? Inn- utland? Begrensninger som ufør? Du gir altfor lite info. Hvalsafari i Vesterålen ? Anonymkode: 2a75e...a0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 28. september 2024 #4 Del Skrevet 28. september 2024 https://www.dnt.no/hytter/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #5 Del Skrevet 29. september 2024 Hvor i landet bor dere? Anonymkode: b40d2...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå