AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #141 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men har dere tenkt å lobotomere alle menn over 40 da? For det er eneste måten og hindre dem å se hvem som er attraktiv og ikke. Og så er det bekymringsfullt at mange ikke ser forskjell på " å synes at noen er attraktiv" og å " sikle og være innpåsliten" ! Og hva mener dere egentlig; kan ikke menn se på damer uansett hvor de er ? Eller er det på " byen" / på utesteder dere mener? Om en mann sitter på en benk utenfor en butikk og kaster et blikk i retning der du som dame i 20-årene er, så kommer du og slår han ned eller noe? Og en ting til ; det er ikke rart det finns mange single, så mye mannehatere som finns! Anonymkode: e384d...d6a Vil damer over 40 bli mindre single hvis menn løper etter 20-åringer? Anonymkode: 3563a...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #142 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men har dere tenkt å lobotomere alle menn over 40 da? For det er eneste måten og hindre dem å se hvem som er attraktiv og ikke. Og så er det bekymringsfullt at mange ikke ser forskjell på " å synes at noen er attraktiv" og å " sikle og være innpåsliten" ! Og hva mener dere egentlig; kan ikke menn se på damer uansett hvor de er ? Eller er det på " byen" / på utesteder dere mener? Om en mann sitter på en benk utenfor en butikk og kaster et blikk i retning der du som dame i 20-årene er, så kommer du og slår han ned eller noe? Og en ting til ; det er ikke rart det finns mange single, så mye mannehatere som finns! Anonymkode: e384d...d6a Så fremt de ikke er innpåslite er det ingen problemer. Kvinner ser da de også. Har aldri slått ned en mann for å se på meg. Det er ganger jeg syns det er trist, som en som ga med et skikkelig oppsøkende flørtende blikk sammen med den nyfødte babyen sin og kona på butikken. Men livet er drama. Bare hold det inne når det ikke er ønsket, så går det fint. Problemet er jo at mange ikke gjør, å enda verre enn å prøve seg på dem i 20 årene, aktivt går etter tenåringer. Bruk heller bekymringene dine på slike ting, mannlig sexualitet er ikke iferd med å settes i tøyler. Kvinner vil bare ikke at menn skal involvere seg med dem, når de ikke ønsker det samme, å det er rettferdig og sånn verden bestandig skulle ha vært. Om du ikke er et problem, vil du ikke oppleve problemer med at jenter og kvinner har grenser. Anonymkode: bfa22...5a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #143 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vil damer over 40 bli mindre single hvis menn løper etter 20-åringer? Anonymkode: 3563a...a1b Du tolker innlegget mitt slik du vil ser jeg. Vel, gidder ikke svare på villtolkning jeg. Anonymkode: e384d...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #144 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg (40) kan ikke få meg til å innlede noe forhold med noen i 20 årene. Ikke en gang bare for en natt eller morro. For første gang ble jeg flørtet med av noen som var så pass mye yngre så kjente jeg bare en følelse av søren heller.. du skulle jo vert 10 år eldre. Jeg ser helt klart hen var sjarmerende og attraktiv. Hadde det ikke vert for aldersforskjellen så hadde jeg helt klart gått all inn.. Men… Det er ikke særlig greit å innlede forhold med noen som er så pass mye yngre. Det vil være en veldig ulempe for de. Selv i tilfeller der det kun dreier seg om sex så ville jeg ikke tatt den egoistiske sjansen på at det ikke ville være til ulempe for de. Det er vi som er eldre og som har mer erfaring som bør sette på bremsene her. Vi vet bedre. Eller burde vite bedre rettere sagt. Så kan jeg heller smile lurt for meg selv og tenke tanker som ikke blir satt ut i livet. Som jeg syntes alle som vurderer ett forhold med mer enn 10-15 års aldersforskjell burde gjøre. Anonymkode: 058cb...996 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #145 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 23.52): Jeg er 58 og ser nok det problemet veldig tydelig! Skulle jeg vært sammen med en 75-åring!!? 😵💫 Anonymkode: 456cd...02e Ser man på gjennomsnittsalderen for menn, så virker det litt trist for kvinnen å måtte tilbringe så store deler av livet alene, spesielt når man blir pensjonist og endelig har all tid i verden til hverandre. Ønsker man da å ha en aldrende og trolig noe pleietrengende mann? Er det ekte kjærlighet går jo det, men da er man gjerne ikke sammen basert på utseende fra før av. Anonymkode: f133a...83b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 30. september 2024 #146 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke ei 17 år gammel jente sitt problem at en gammel gubbe prøver seg på henne. Hadde du syntes det var greit hvis gamle gubber stadig prøvde seg på din datter på 17? Anonymkode: 3563a...a1b Nå var dette snakk om noen i 20årene, det også vesentlig forskjell på å søke kontakt og ikke ta nei for et nei. Er det slik at bare individene som disse jentene mest ønsker skal få opprette kontakt med dem? Skal vi si at en overvektig mindre attraktiv gutt på 20 ikke bør få lov å oppsøke attraktive jenter på samme alder siden de mest sannsynlig ikke ønsker det? Han ville jo sannsynlig ha vestlig mindre suksess en om det var en svært attraktiv 40åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #147 Del Skrevet 30. september 2024 Gregarious skrev (14 minutter siden): Nå var dette snakk om noen i 20årene, det også vesentlig forskjell på å søke kontakt og ikke ta nei for et nei. Er det slik at bare individene som disse jentene mest ønsker skal få opprette kontakt med dem? Skal vi si at en overvektig mindre attraktiv gutt på 20 ikke bør få lov å oppsøke attraktive jenter på samme alder siden de mest sannsynlig ikke ønsker det? Han ville jo sannsynlig ha vestlig mindre suksess en om det var en svært attraktiv 40åring. 40 åringer... det finnes jo andre 20 åringer hun kan like, å det vet du også. Jeg har absolutt aldri vært i problemstillingen at ånei, jeg må velge mellom en på 20 som jeg ikke liker og en semi kjekk en på 40 hva skal jeg gjøre? Nå er jeg 30, å er fortsatt ikke i denne problemstillingen. Om bare menn i 40 årene liker meg, så vet jeg at verden er fullt med andre muligheter jeg må være tålmodig å finne. Dette blir for dumt. Anonymkode: bfa22...5a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #148 Del Skrevet 30. september 2024 Gregarious skrev (19 minutter siden): Nå var dette snakk om noen i 20årene, det også vesentlig forskjell på å søke kontakt og ikke ta nei for et nei. Er det slik at bare individene som disse jentene mest ønsker skal få opprette kontakt med dem? Skal vi si at en overvektig mindre attraktiv gutt på 20 ikke bør få lov å oppsøke attraktive jenter på samme alder siden de mest sannsynlig ikke ønsker det? Han ville jo sannsynlig ha vestlig mindre suksess en om det var en svært attraktiv 40åring. En overvektig gutt på 20 er ikke en predator, som har en agenda med å sjekke opp en tenåring. En mann på 40 som sjekker opp tenåringer, er ikke normal. Han har en agenda - enten er han umoden og føler seg truet av jevnaldrende kvinner, eller han har jomfrufetish og ønsker å kontrollere kvinnen, eller han ønsker å ha ei usikker jente som han kan presse til alle mulige former for sex og kue henne. Jeg har vært en slik 18-åring som ikke var attraktiv for jevnaldrende gutter, og som dessverre kom ut for en slik predator på 42. Selv om vi fikk to barn sammen, som jeg er veldig glad for, har han ødelagt hele psyken min. Jeg har enda ettervirkninger av hans behandling, mange år senere. Du nekter for øvrig å svare på hvordan du hadde reagert hvis en mann på 40, for eksempel en kompis av deg, la seg etter din tenåringsdatter. Grunnen er klar. Du hadde klikket. Men samtidig mener du det er helt greit så lenge det ikke gjelder din egen datter. Anonymkode: 3563a...a1b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #149 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 40 åringer... det finnes jo andre 20 åringer hun kan like, å det vet du også. Jeg har absolutt aldri vært i problemstillingen at ånei, jeg må velge mellom en på 20 som jeg ikke liker og en semi kjekk en på 40 hva skal jeg gjøre? Nå er jeg 30, å er fortsatt ikke i denne problemstillingen. Om bare menn i 40 årene liker meg, så vet jeg at verden er fullt med andre muligheter jeg må være tålmodig å finne. Dette blir for dumt. Anonymkode: bfa22...5a7 Ja, hvorfor skal disse 20 år gamle jenter velge i det hel tatt? De har hele livet foran seg, masse år å få barn på, som regel er det studier, jobb og venninner som er i fokus. 20 år gamle jenter har ikke behov for kjæreste, sånn egentlig. Så i stedet for å ta til takke med en 40 år gammel gubbe eller en veldig uattraktiv jevnaldrende gutt, kan de være alene til de finner en mann de liker. Men de desperate 40 år gamle gubber skal jo ha barn, etter å ha pult seg gjennom 20- og 30-årene uten forpliktelser. De har dårlig tid. Derfor er de pågående og ekle. 20 år gamle jenter har ikke dårlig tid. I tillegg er det en annen logisk brist i Gregarious sin teori. De fleste menn på 40 hadde ikke lagt seg etter en stygg, veldig overvektig jente på 20. De legger seg etter de PENE og SLANKE jenter på 20. Problemet med Gregarious sin teori, er at slike jenter har hundrevis av attraktive menn etter seg. De er som regel studenter, og omgås daglig kjekke, jevnaldrende gutter som er gale etter dem. Så de har null incentiv for å velge en gammel gubbe i stedet for en stram, kjekk studiekompis. De har så mange tilbud at de kan velge og vrake, og de desperate 40-åringene vil komme tapende ut av det. Så dette er en urealistisk problemstilling. Anonymkode: 3563a...a1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #150 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 21.31): Jeg er 32 og hadde aldri vært interessert i en på 45. Så å være litt realistisk er lurt Anonymkode: f4b09...fcd Men det var jo nettopp det han spesifiserte at han ikke mente.. Jeg er ei dame som er et par år eldre enn deg, men jeg kan jo se at folk er pene og stygge uten at det har noe som helst med sex eller forhold! Det blir litt rart om jeg ikke kan se om noen er pene eller stygge etter ett visst antall år mellom meg og den det gjelder. Anonymkode: dfe4c...f16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #151 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, hvorfor skal disse 20 år gamle jenter velge i det hel tatt? De har hele livet foran seg, masse år å få barn på, som regel er det studier, jobb og venninner som er i fokus. 20 år gamle jenter har ikke behov for kjæreste, sånn egentlig. Så i stedet for å ta til takke med en 40 år gammel gubbe eller en veldig uattraktiv jevnaldrende gutt, kan de være alene til de finner en mann de liker. Men de desperate 40 år gamle gubber skal jo ha barn, etter å ha pult seg gjennom 20- og 30-årene uten forpliktelser. De har dårlig tid. Derfor er de pågående og ekle. 20 år gamle jenter har ikke dårlig tid. I tillegg er det en annen logisk brist i Gregarious sin teori. De fleste menn på 40 hadde ikke lagt seg etter en stygg, veldig overvektig jente på 20. De legger seg etter de PENE og SLANKE jenter på 20. Problemet med Gregarious sin teori, er at slike jenter har hundrevis av attraktive menn etter seg. De er som regel studenter, og omgås daglig kjekke, jevnaldrende gutter som er gale etter dem. Så de har null incentiv for å velge en gammel gubbe i stedet for en stram, kjekk studiekompis. De har så mange tilbud at de kan velge og vrake, og de desperate 40-åringene vil komme tapende ut av det. Så dette er en urealistisk problemstilling. Anonymkode: 3563a...a1b En 40 år gammel mann trenger ikke å være kjendis eller rockestjerne for å kunne velge og vrake i pene og slanke jenter på 20. Bare vær rik nok så ordner det seg for menn Anonymkode: 0d5f0...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 30. september 2024 #152 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): En overvektig gutt på 20 er ikke en predator, som har en agenda med å sjekke opp en tenåring. En mann på 40 som sjekker opp tenåringer, er ikke normal. Han har en agenda - enten er han umoden og føler seg truet av jevnaldrende kvinner, eller han har jomfrufetish og ønsker å kontrollere kvinnen, eller han ønsker å ha ei usikker jente som han kan presse til alle mulige former for sex og kue henne. Jeg har vært en slik 18-åring som ikke var attraktiv for jevnaldrende gutter, og som dessverre kom ut for en slik predator på 42. Selv om vi fikk to barn sammen, som jeg er veldig glad for, har han ødelagt hele psyken min. Jeg har enda ettervirkninger av hans behandling, mange år senere. Du nekter for øvrig å svare på hvordan du hadde reagert hvis en mann på 40, for eksempel en kompis av deg, la seg etter din tenåringsdatter. Grunnen er klar. Du hadde klikket. Men samtidig mener du det er helt greit så lenge det ikke gjelder din egen datter. Anonymkode: 3563a...a1b For det første lever du i en fantasi verden om du tror 20åringer ikke har en agenda med å sjekke opp noen, ALLE har det. Vist du mener eldre alder er likestilt med å være "predator" når en er mann så har du alvorlig misandri. Spørsmålet ditt er irrelevant da en hadde ikke likt det selv om datteren hadde vert 40år. Du bruker også ordene kreativt når du sier "la seg etter" for det insinuerer at vedkommende ikke har tatt nei for et nei noe som er en helt annen problemstilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #153 Del Skrevet 30. september 2024 Gregarious skrev (8 minutter siden): For det første lever du i en fantasi verden om du tror 20åringer ikke har en agenda med å sjekke opp noen, ALLE har det. Vist du mener eldre alder er likestilt med å være "predator" når en er mann så har du alvorlig misandri. Spørsmålet ditt er irrelevant da en hadde ikke likt det selv om datteren hadde vert 40år. Du bruker også ordene kreativt når du sier "la seg etter" for det insinuerer at vedkommende ikke har tatt nei for et nei noe som er en helt annen problemstilling. Hvorfor tror du folk tenker det er predator oppførsel for noen som er eldre å gå etter noen som er yngre? Anonymkode: bfa22...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #154 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): En 40 år gammel mann trenger ikke å være kjendis eller rockestjerne for å kunne velge og vrake i pene og slanke jenter på 20. Bare vær rik nok så ordner det seg for menn Anonymkode: 0d5f0...d8b Så du som mann hadde syntes det var OK at dama di lå med deg for penger, og utnyttet deg økonomisk? Anonymkode: 3563a...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #155 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 21.17): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Nei det er det det ikke 😊 ei på 28år er voksen selvstendig kvinne. Jeg var 20år da jeg ble sammen med en mann på 41, det er mye verre igjen. Jeg var fortsatt ungdom ser jeg nå. (Er 36 nå) Anonymkode: 056ac...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #156 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor tror du folk tenker det er predator oppførsel for noen som er eldre å gå etter noen som er yngre? Anonymkode: bfa22...5a7 Fordi man passer best med noen jevnaldrende. Man har de samme minnene fra barndommen, den samme kulturen, den samme referanserammen, har hørt på den samme musikken og sett på de samme filmene i barndoms-/ungdomstiden, og så videre. Man har også de samme interessene, som regel, den samme energien. Statistisk sett har forhold mellom jevnaldrende mye større sjanse for å holde enn forhold der den ene parten er en del eldre. Er aldersforskjellen mer enn åtte år, løper man høy risiko for å mislykkes. Det er ikke naturlig å etablere et langvarig forhold med noen som er mye yngre. Anonymkode: 3563a...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #157 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du som mann hadde syntes det var OK at dama di lå med deg for penger, og utnyttet deg økonomisk? Anonymkode: 3563a...a1b Fitte er aldri gratis. Anonymkode: 0d5f0...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #158 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fitte er aldri gratis. Anonymkode: 0d5f0...d8b Selvfølgelig, hvis du ser på damer som fitter, så er det jo greit for deg. Min mann har aldri betalt for "fitte". Jeg er gratis for ham. Jeg elsker ham. Han elsker meg. Ingen av oss har betalt for noe, og ingen av oss er interessert i hverandre på grunn av penger. Vi er like gamle, altså går det helt fint for en mann å bli interessert i en jevnaldrende dame. Som sagt, han avslo tilbud fra den smekre nabojenta på 24. Selv om hun var ganske så masete. Han hadde valget, og valgte meg. Og jeg er evig takknemlig overfor ham for det. Anonymkode: 3563a...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #159 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Så de har null incentiv for å velge en gammel gubbe i stedet for en stram, kjekk studiekompis. De har så mange tilbud at de kan velge og vrake, og de desperate 40-åringene vil komme tapende ut av det. Så dette er en urealistisk problemstilling. Anonymkode: 3563a...a1b AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som sagt, han avslo tilbud fra den smekre nabojenta på 24. Selv om hun var ganske så masete. Han hadde valget, og valgte meg. Og jeg er evig takknemlig overfor ham for det. Anonymkode: 3563a...a1b Anonymkode: 0d5f0...d8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #160 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 0d5f0...d8b Desperate alenemødre, vet du. Anonymkode: 3563a...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå