AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #181 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det som bekymrer meg mest er at 40-årige menn i 2024 blir betegnet som gamle gubber? For 100 år siden når man jobber og slet så hardt at man var utslitt da ja, men ikke idag. Mange er attraktive menn, småbarnsforeldre og aktive . Mange ungjenter som får seg et sjokk når de selv blir 40 og de slett ikke ser på menn som urgamle når de er 40. Hva tror dere dette synet gjør med menn i den alderen med liten tro på seg selv og som sliter med å finne en partner?Dere ødelegger slike! For en patetisk gjeng dere er! Anonymkode: e384d...d6a For ei jente på 20 år som nettopp har snublet ut av russebussen, så er en mann på 40 selvfølgelig en gammel gubbe. Han var voksen og myndig flere år før hun i det hele tatt ble født. Leave the youth for the young 🥰 Anonymkode: b57ef...7ed 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. oktober 2024 #182 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Kvinner må lære seg å håndtere slitsomme menn, akkurat som menn må lære seg å håndtere slitsomme kvinner. Dette kan ikke sammenlignes i det hele tatt. En mann er sannsynligvis fysisk overlegen, og utgjør en potensiell fare for kvinnen. En kvinne har ikke samme effekt på en mann. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #183 Del Skrevet 1. oktober 2024 Hvis 90% synes det er ekkelt, men 10% blir med på leken, hvorfor skal jeg bry meg om de 90%? Anonymkode: 6424b...71a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #184 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Og hvis menn med makt først blir nevnt. Kjell Inge Røkke var gift med en 2 år eldre dame fra 1980 til 1992. Så med 8 år yngre dame, den samme dama han fortsatt er gift med. Hvorfor har han ikke giftet seg med en 20-åring andre gangen? Jon Fredriksen var gift med ei jevnaldrende dame i mange år, helt til hun døde av kreft. Så hadde han noen yngre damer, men det holdt ikke i mer enn et par år - altså mislykkede forhold. Odd Reitan giftet seg med sin nåværende kone da hun var 48. Ja, hun var en del yngre enn ham, men fortsatt ingen stram 20-åring. Mark Zuckerberg er fortsatt gift med sin jevnaldrende kone. Jeff Bezos har i mange år vært gift med ei dame som var kun 6 år yngre. Nå er han sammen med ei dame som er 5 år yngre. Hvorfor velger ikke disse veldig rike mennene 20 år gamle jenter å gifte seg med? De har masse penger, masse makt og kunne sikkert ha kjøpt seg en purung fotomodell. Men av en eller annen grunn foretrekker de kvinner som er nærmere dem selv i alder. HVORFOR? Anonymkode: 3563a...a1b Her har du sittet og Googlet eksempler som skal bevise det motsatte, og det er klart at du vil finne menn med makt som har partner som er omtrent på samme alder. For det siste er jo det mest vanlige, men om de hadde ønsket så hadde de sikkert kunne funnet en yngre partner. Det er nok mange som kunne ønsket seg et liv uten økonomiske bekymringer på bekostning av aldersforskjellen. Hvorfor velger ikke disse veldig rike mennene 20 år gamle jenter å gifte seg med? Av den enkle grunn at det er noe som heter kjærlighet, og at du er rik er ikke ensbetydende med at du ikke kan bli forelsket i jevnaldrende. Men det finnes mange eksempler på at rike velger yngre partner, eller kanskje vi kan si at den som er yngre velger en rik partner. Det siste gjør at muligheten åpner seg for den rike til å finne en partner som er vesentlig yngre. Anonymkode: 51237...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 1. oktober 2024 #185 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis 90% synes det er ekkelt, men 10% blir med på leken, hvorfor skal jeg bry meg om de 90%? Anonymkode: 6424b...71a Fordi du ikke er en hensynsløs dr*ttsekk? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #186 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det som bekymrer meg mest er at 40-årige menn i 2024 blir betegnet som gamle gubber? For 100 år siden når man jobber og slet så hardt at man var utslitt da ja, men ikke idag. Mange er attraktive menn, småbarnsforeldre og aktive . Mange ungjenter som får seg et sjokk når de selv blir 40 og de slett ikke ser på menn som urgamle når de er 40. Hva tror dere dette synet gjør med menn i den alderen med liten tro på seg selv og som sliter med å finne en partner?Dere ødelegger slike! For en patetisk gjeng dere er! Anonymkode: e384d...d6a I forhold til ei på 20, er 40-åring gammel. I forhold til ei på 35-40 år, er han sprek og kjekk. Anonymkode: 3563a...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #187 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis 90% synes det er ekkelt, men 10% blir med på leken, hvorfor skal jeg bry meg om de 90%? Anonymkode: 6424b...71a Du forstår det når du selv får ei datter, og hun blir nedrent av creeps over 40. Da klikker du. Anonymkode: 3563a...a1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2024 #188 Del Skrevet 1. oktober 2024 Eldre menn som sikler etter svært unge kvinner er faktisk eneste gruppering i hele vårt samfunn som trekker sin seksualitet nedover individer av sin preferanse til stor frustrasjon, irritasjon, skrekk og en del mer negativt som følger at de ikke oppfører seg så anstendig som samfunnet generelt har som krav for god oppførsel. Ingen andre enn eldre menn som prefererer unge kvinner blotter sin tenning og seksualitet på samme måte som denne gruppen menn, og det eneste som er påpekt fra flere kvinner i denne tråden er at uanstendig oppførsel er hva som er negativt med dette. At menn ser (uten å glo ufint og uanstendig), tenker og fantaserer er ikke et problem overhodet. Vær velkommen! Det som ikke er ok et at eldre menn som tenner på langt yngre kvinner er eneste som stadig dytter dette nedover kvinner som ikke ønsker å få deres seksualitet tredd nedover seg, og siden resten av befolkningen helt faktisk klarer å la være å gjøre tilsvarende (med unntak av folk vi faktisk kaller avvikende) så skjønner ikke vi kvinner at eldre menn som liker unge kvinner skal være de eneste som gis tillatelse til å oppføre seg på en måte absolutt ingen andre grupper i samfunnet gjør. Det er denne uanstendige OPPFØRSEL fra denne gruppen vi vil ha bort. At de eldre menn som liker unge kvinner begynner å oppføre seg like anstendig som andre angående å ikke dytte sin kåthet på andre. Da er vi kvinner fornøyd. Vi krever ikke mer av eldre menn som tenner på unge kvinner, bare det samme som generelt blir forventet angående å oppføre seg anstendig og greit. At man ikke dytter sin seksualitet på folk som ikke ønsker det. Hvorfor skal eldre menn som tenner på yngre kvinner ha lov til noe som absolutt ingen andre har lov til? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #189 Del Skrevet 1. oktober 2024 Trolltunge skrev (33 minutter siden): Eldre menn som sikler etter svært unge kvinner er faktisk eneste gruppering i hele vårt samfunn som trekker sin seksualitet nedover individer av sin preferanse til stor frustrasjon, irritasjon, skrekk og en del mer negativt som følger at de ikke oppfører seg så anstendig som samfunnet generelt har som krav for god oppførsel. Ingen andre enn eldre menn som prefererer unge kvinner blotter sin tenning og seksualitet på samme måte som denne gruppen menn, og det eneste som er påpekt fra flere kvinner i denne tråden er at uanstendig oppførsel er hva som er negativt med dette. At menn ser (uten å glo ufint og uanstendig), tenker og fantaserer er ikke et problem overhodet. Vær velkommen! Det som ikke er ok et at eldre menn som tenner på langt yngre kvinner er eneste som stadig dytter dette nedover kvinner som ikke ønsker å få deres seksualitet tredd nedover seg, og siden resten av befolkningen helt faktisk klarer å la være å gjøre tilsvarende (med unntak av folk vi faktisk kaller avvikende) så skjønner ikke vi kvinner at eldre menn som liker unge kvinner skal være de eneste som gis tillatelse til å oppføre seg på en måte absolutt ingen andre grupper i samfunnet gjør. Det er denne uanstendige OPPFØRSEL fra denne gruppen vi vil ha bort. At de eldre menn som liker unge kvinner begynner å oppføre seg like anstendig som andre angående å ikke dytte sin kåthet på andre. Da er vi kvinner fornøyd. Vi krever ikke mer av eldre menn som tenner på unge kvinner, bare det samme som generelt blir forventet angående å oppføre seg anstendig og greit. At man ikke dytter sin seksualitet på folk som ikke ønsker det. Hvorfor skal eldre menn som tenner på yngre kvinner ha lov til noe som absolutt ingen andre har lov til? Lykke til med å bestemme hvem middelaldrende menn tenner med og ligger med. Dette har du faktisk ikke noe med. Du får konsentrere deg om dine egne problemer. Anonymkode: 0d5f0...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 1. oktober 2024 #190 Del Skrevet 1. oktober 2024 Trolltunge skrev (17 timer siden): Eldre menn som sikler etter svært unge kvinner er faktisk eneste gruppering i hele vårt samfunn som trekker sin seksualitet nedover individer av sin preferanse til stor frustrasjon, irritasjon, skrekk og en del mer negativt som følger at de ikke oppfører seg så anstendig som samfunnet generelt har som krav for god oppførsel. Ingen andre enn eldre menn som prefererer unge kvinner blotter sin tenning og seksualitet på samme måte som denne gruppen menn, og det eneste som er påpekt fra flere kvinner i denne tråden er at uanstendig oppførsel er hva som er negativt med dette. At menn ser (uten å glo ufint og uanstendig), tenker og fantaserer er ikke et problem overhodet. Vær velkommen! Det som ikke er ok et at eldre menn som tenner på langt yngre kvinner er eneste som stadig dytter dette nedover kvinner som ikke ønsker å få deres seksualitet tredd nedover seg, og siden resten av befolkningen helt faktisk klarer å la være å gjøre tilsvarende (med unntak av folk vi faktisk kaller avvikende) så skjønner ikke vi kvinner at eldre menn som liker unge kvinner skal være de eneste som gis tillatelse til å oppføre seg på en måte absolutt ingen andre grupper i samfunnet gjør. Det er denne uanstendige OPPFØRSEL fra denne gruppen vi vil ha bort. At de eldre menn som liker unge kvinner begynner å oppføre seg like anstendig som andre angående å ikke dytte sin kåthet på andre. Da er vi kvinner fornøyd. Vi krever ikke mer av eldre menn som tenner på unge kvinner, bare det samme som generelt blir forventet angående å oppføre seg anstendig og greit. At man ikke dytter sin seksualitet på folk som ikke ønsker det. Hvorfor skal eldre menn som tenner på yngre kvinner ha lov til noe som absolutt ingen andre har lov til? Vist du faktisk leser hva jeg har skrevet så har jeg aldri forsvart dårlig atferd, det er ikke det jeg argumenterer for. Men det er åpenbart umulig for enkelte å se for seg menn som er over en viss alder både kan oppføre seg bra, men også være gode partnere. Det viker som enkelte må rettferdiggjøre at disse tiltrekkes yngre kvinner med å gi dem svært negative karakteristikker slik som du gjør i svaret ditt. Det er et horribelt syn på menn og ikke representativt for et helt kjønn. Men svært få i denne tråden klarer å se for seg en person på 40 uten å legge til ord som : gammel gubbe, gammel gris, sikler, creeps, tunga ute, mindreverdighetskomplekser, kropper å runke til, dumme menn, psykisk utviklingshemmet, nedsatt kognitiv fungering, evneveike menn, usympatiske osv osv. Jeg har for øvrig en nær venn som ble sammen med sin nåværende samboer når det var henholdsvis 21 og 38, de er fremdeles sammen mange år etter. Men han er jo en gammel pervers gris i følge flertallet av kvinnene på KG. Samfunnet kan ikke pakke voksne inn i papir for at de aldri skal kunne oppleve noe som helst ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #191 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Lykke til med å bestemme hvem middelaldrende menn tenner med og ligger med. Dette har du faktisk ikke noe med. Du får konsentrere deg om dine egne problemer. Anonymkode: 0d5f0...d8b Vi bestemmer ingenting. Men vi blir lattermilde når disse middelaldrende mennene syter og klager over at ingen vil ha dem. Altså, at unge jenter ikke vil ha dem. Så blir de så desperate at de prøver å ta til takke med jevnaldrende kvinner, men da vil ikke de lenger ha dem - ingen gidder å bli sammen med noen som har sjekket deg opp kun fordi damer han liker, ikke vil ha ham. Anonymkode: 3563a...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #192 Del Skrevet 1. oktober 2024 Gregarious skrev (16 timer siden): Vist du faktisk leser hva jeg har skrevet så har jeg aldri forsvart dårlig atferd, det er ikke det jeg argumenterer for. Men det er åpenbart umulig for enkelte å se for seg menn som er over en viss alder både kan oppføre seg bra, men også være gode partnere. Det viker som enkelte må rettferdiggjøre at disse tiltrekkes yngre kvinner med å gi dem svært negative karakteristikker slik som du gjør i svaret ditt. Det er et horribelt syn på menn og ikke representativt for et helt kjønn. Men svært få i denne tråden klarer å se for seg en person på 40 uten å legge til ord som : gammel gubbe, gammel gris, sikler, creeps, tunga ute, mindreverdighetskomplekser, kropper å runke til, dumme menn, psykisk utviklingshemmet, nedsatt kognitiv fungering, evneveike menn, usympatiske osv osv. Jeg har for øvrig en nær venn som ble sammen med sin nåværende samboer når det var henholdsvis 21 og 38, de er fremdeles sammen mange år etter. Men han er jo en gammel pervers gris i følge flertallet av kvinnene på KG. Samfunnet kan ikke pakke voksne inn i papir for at de aldri skal kunne oppleve noe som helst ubehagelig. Fra en ungjentes standpunkt er en mann som kunne være faren hennes, GAMMEL FOR HENNE. Hun forstår heller ikke hvorfor en mann som er dobbelt så gammel, henger seg på ei mye yngre jente som ikke har noe til felles med ham. Selvfølgelig gjør han det fordi han vil ha sex med en ung kropp. That's it. Når det gjelder din nære venn, så må han ikke bli overrasket hvis hans unge samboer (som han ikke engang gadd å gifte seg med) forlater ham med en gang han blir pleiepasient, mens hun fortsatt er ung og sprek. Dette er prisen for å bli sammen med borderline tenåringer når du pusher 40. Anonymkode: 3563a...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2024 #193 Del Skrevet 1. oktober 2024 Gregarious skrev (16 timer siden): Vist du faktisk leser hva jeg har skrevet så har jeg aldri forsvart dårlig atferd, det er ikke det jeg argumenterer for. Men det er åpenbart umulig for enkelte å se for seg menn som er over en viss alder både kan oppføre seg bra, men også være gode partnere. Det viker som enkelte må rettferdiggjøre at disse tiltrekkes yngre kvinner med å gi dem svært negative karakteristikker slik som du gjør i svaret ditt. Det er et horribelt syn på menn og ikke representativt for et helt kjønn. Men svært få i denne tråden klarer å se for seg en person på 40 uten å legge til ord som : gammel gubbe, gammel gris, sikler, creeps, tunga ute, mindreverdighetskomplekser, kropper å runke til, dumme menn, psykisk utviklingshemmet, nedsatt kognitiv fungering, evneveike menn, usympatiske osv osv. Jeg har for øvrig en nær venn som ble sammen med sin nåværende samboer når det var henholdsvis 21 og 38, de er fremdeles sammen mange år etter. Men han er jo en gammel pervers gris i følge flertallet av kvinnene på KG. Samfunnet kan ikke pakke voksne inn i papir for at de aldri skal kunne oppleve noe som helst ubehagelig. Men da må nesten du ha litt leseforståelse også. Kvinne etter kvinne har helt faktisk skrevet at det ikke er noe problem med verken tenning, tanker eller at to som finner hverandre har ulik alder, men at eldre menn som liker yngre kvinner må oppføre seg slik at de ikke skaper dårlige opplevelser og ødelegger synet på menn hos kvinner fra tidlig alder. Hva man fantaserer om og tenker er aldri et problem. Å oppføre seg anstendig og at to til tross for aldersforskjell finner hverandre er ikke et problem. Problemet er eldre menn som tenner på unge kvinner som oppfører seg på en uanstendig måte. Kun det! Og siden de fleste unge kvinner ikke prefererer mye eldre menn har eldre menn som prefererer unge kvinner et ansvar for å oppføre seg slik at de ikke fremstår som gamle griser. Trå varsomt. Like greit og varsomt som andre også må gjøre. Om eldre menn som liker yngre kvinner skal slippe å få negative benevnelser får de oppføre seg så de fortjener bra benevnelser. Det er alle de negative opplevelser kvinner har med slike som kommer til uttrykk ved frustrasjon og stygge ord. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #194 Del Skrevet 1. oktober 2024 Trolltunge skrev (34 minutter siden): Om eldre menn som liker yngre kvinner skal slippe å få negative benevnelser får de oppføre seg så de fortjener bra benevnelser. Det er alle de negative opplevelser kvinner har med slike som kommer til uttrykk ved frustrasjon og stygge ord. Herregud. Kan ikke eldre menn få ha sex med kvinner de ønsker å ha sex med nå? Det var tross alt de som bygde landet, så de må vel kunne unne seg en 20-åring i ny og ne. Anonymkode: 0d5f0...d8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2024 #195 Del Skrevet 1. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Herregud. Kan ikke eldre menn få ha sex med kvinner de ønsker å ha sex med nå? Det var tross alt de som bygde landet, så de må vel kunne unne seg en 20-åring i ny og ne. Anonymkode: 0d5f0...d8b Ja selvfølgelig kan de det, så lenge kvinnen også har lyst. Vi deler dessverre ikke ut unge kvinner til eldre menn fordi de klarer å løfte en spade, og fordi menn som for lengst er døde gjorde en god innsats. Det har også avdøde og levende kvinner klart. Endret 1. oktober 2024 av Trolltunge 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 1. oktober 2024 #196 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lykke til med å bestemme hvem middelaldrende menn tenner med og ligger med. Dette har du faktisk ikke noe med. Du får konsentrere deg om dine egne problemer. Anonymkode: 0d5f0...d8b Jeg bestemmer ikke en dritt, men hadde jeg bestemt skulle et første krav være at eldre menn som tenner på unge kvinner skulle oppføre seg tilsvarende anstendig og ok som resten av befolkningen stort sett klarer. Jeg hadde ikke kreve mer av dem enn det som gjelder andre, men det samme. At eldre menn som tenner på yngre kvinner er eneste gruppe i samfunnet som ikke klarer å oppføre seg ok er ikke ok. Ok, vi har noen unntak ellers som ikke klarer å oppføre seg heller, men de slår man faktisk ned på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #197 Del Skrevet 2. oktober 2024 Som kvinne så vil jeg si at rundt 30% av mennene som prøver seg på meg er litt ubehagelige. De tar ikke hint eller direkte avslag særlig bra. Av de mennene som er betydelig eldre enn meg så vil jeg si at 80% av de er i kategorien creepy. De som ikke gir seg, som går etter meg og prøver å få kontakt gjennom hele kvelden. De som tar på håret og kroppen din uten invitasjon. Så nei, alle eldre menn er ikke ekle, men veldig mange av de som legger an på 20 år yngre mennesker er det. Så ikke vær en av disse mennene. Tanker og fantasier er selvsagt helt i orden. Ingen som holder de i mot deg. Jeg har også blitt lagt an på av en mann som var 14 år yngre enn meg og har hatt våte drømmer om han hver natt siden. Jeg synes i teorien det er mer greit når det er den yngre som tar initiativ, men man kan godt være varsom likevel. Man må ikke ligge med alle. Hva om noen fikk følelser? Det blir bare noe rot. Bedre og heller la være da tenker jeg. Creepy gamle menn klarer ikke å forstå at dette. At de ikke er Guds gave til den andre parten. De luller seg inn i en forestilling om at de kan lære deg noe, være en god erfaring og jeg vet ikke hva. Alt for å rettferdiggjøre sine egne egoistiske lyster. Anonymkode: 058cb...996 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #198 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 21.17): Jeg snakker ikke om og gå etter en kvinne i 20 årene, jeg snakker om og observere at en kvinne i 20 årene er attraktiv. Er det virkelig så perverst om en 45 år gammel mann, kan se at en 28 år gammel kvinne er attraktiv? Anonymkode: b8d98...003 Hva i all verden er dette, selvfølgelig er det ikke perverst, hvem har gitt deg den tanken 😂 Anonymkode: 65939...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 2. oktober 2024 #199 Del Skrevet 2. oktober 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, latterliggjøring, diskriminerende ytringer, nedsettende ytringer, forherligelse av brudd på norsk lov og tilhørende svar. Den er i tillegg flyttet fra underforumet Singelliv og dating. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 2. oktober 2024 #200 Del Skrevet 2. oktober 2024 (endret) Gregarious skrev (18 timer siden): Vist du faktisk leser hva jeg har skrevet så har jeg aldri forsvart dårlig atferd, det er ikke det jeg argumenterer for. Men det er åpenbart umulig for enkelte å se for seg menn som er over en viss alder både kan oppføre seg bra, men også være gode partnere. Det viker som enkelte må rettferdiggjøre at disse tiltrekkes yngre kvinner med å gi dem svært negative karakteristikker slik som du gjør i svaret ditt. Det er et horribelt syn på menn og ikke representativt for et helt kjønn. Men svært få i denne tråden klarer å se for seg en person på 40 uten å legge til ord som : gammel gubbe, gammel gris, sikler, creeps, tunga ute, mindreverdighetskomplekser, kropper å runke til, dumme menn, psykisk utviklingshemmet, nedsatt kognitiv fungering, evneveike menn, usympatiske osv osv. Jeg har for øvrig en nær venn som ble sammen med sin nåværende samboer når det var henholdsvis 21 og 38, de er fremdeles sammen mange år etter. Men han er jo en gammel pervers gris i følge flertallet av kvinnene på KG. Samfunnet kan ikke pakke voksne inn i papir for at de aldri skal kunne oppleve noe som helst ubehagelig. Poenget er at disse middelaldrende mennene burde ha såpass med sosiale antenner at de skjønner at det vil være ekkelt for 20-åringer å bli lagt an på av dem. Derfor bør de holde seg unna til de eventuelt faktisk får interesse fra den yngre parten. En 40-åring er nettopp gammel for en 20-åring, og de fleste 20-åringer vil synes en 40-åring som prøver å legge an på dem er nettopp en "gammel gris", "creepy", osv. Som den eldre part bør man vise hensyn og modenhet, og ikke presse sin seksualitet på en såpass mye yngre kvinne. Hvis den yngre kvinnen faktisk fatter interesse for mannen på 40+ så er han naturligvis ikke en "gammel gris" eller "creepy" for henne, og han vil ha en mulighet til å komme i kontakt med henne på en romantisk måte. Da kan man bare kjøre på. Og ja, hvis man som 40-åring ikke klarer å ha såpass sosiale antenner at man tar hensyn til dette så har man et problem. Når man er såpass voksen så burde man ha lært i det minste litt om andre mennesker. Det er ikke snakke om å pakke voksne inn i papir. Det er snakk om å utvise grunnleggende folkeskikk. Endret 2. oktober 2024 av jabx 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå