AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Skrevet 27. september 2024 Voksne menn som ikke får nok av denne jenta - deriblant min kjæreste! Sender stadig videoklipp av henne og «ler seg i hjel av den ville sørstatsdialekta». seriøst?? Å kåte seg opp på ei ung jente på den måten. Skjønner det ikke. Skjønner ikke at han ikke skjønner. får kaste han på hodet og ræva ut så han kan nappe løken på ungkarshybelen til sørstatsdialekten uten å bli forstyrra av ei snerpete dame😂 Anonymkode: f50e6...a03 6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Skrevet 27. september 2024 Jeg er homofil og synes rett og slett bare det er dritgøy hvordan hun sier det. Hele reaksjonen på spørsmålet er morsomt for min del. Kan det ikke være at han bare synes det er morsomt? Anonymkode: 8c589...d8b 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Skrevet 27. september 2024 Får inntrykk av at det kanskje ligger mer i at du blir sjalu av fascinasjonen? Anonymkode: 8c589...d8b 9 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #4 Skrevet 27. september 2024 Den er jo morsom? er kvinne selv.. Anonymkode: 796c2...04f 12
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #5 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får inntrykk av at det kanskje ligger mer i at du blir sjalu av fascinasjonen? Anonymkode: 8c589...d8b Ja blir litt sjalu på et eller annet vis. Syns fascinasjonen hans er litt over the top, så tenker at det er mer enn det. Anonymkode: f50e6...a03
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #6 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja blir litt sjalu på et eller annet vis. Syns fascinasjonen hans er litt over the top, så tenker at det er mer enn det. Anonymkode: f50e6...a03 Da må du se innover. Mange synes det er gøy. Sånn ustyrlig sjalusi er lite sjarmerende og dytter gjerne folk unna før noe annet. Anonymkode: 8c589...d8b 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #7 Skrevet 27. september 2024 TS men det kan være din magefølelsen stemmer og det er noe mer. Ellers så er det ikke, og det er pebbles - altså han sender deg morsomme klipp som en liten oppmenn, slik som pengviner bringer fine stein til sine kjære. Oppmerksomhet.. Anonymkode: 6f7d2...abc 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #8 Skrevet 27. september 2024 Trodde den trenden var forbi nå. Finn en morsom mann, men ikke gjør det på en åpenbar måte. Å ikke en som er mye eldre heller. Å det må være noe sexuelt tiltrekkende med han, egentlig gjør det mest for degselv. Anonymkode: e3d41...e0c 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #9 Skrevet 27. september 2024 Er ikke så usikker på meg selv lenger, hun er søt og sprudlende, men det er jaggu jeg og🤗 Anonymkode: 0d124...4f0 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #10 Skrevet 27. september 2024 Det er jo kjempe morsomt. Har faktisk bare fått det sendt av venninner , men regner da med samboeren har sett det og . Anonymkode: d7456...874 4
Rosa Gnom Skrevet 27. september 2024 #11 Skrevet 27. september 2024 Ville ikke sagt at jeg var opphengt i dama,men syntes hun er morsom. Så wholesome. 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #12 Skrevet 27. september 2024 Bare morsomt!!!! Kvinne jeg også. Anonymkode: 97170...a6a 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #13 Skrevet 27. september 2024 Exen snakket om hawk tua i 4 uker, så ble det slutt. Anonymkode: 55e19...e3c 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #14 Skrevet 27. september 2024 Dialekten er fantastisk! Jeg elsker Nashville og Tennessee generelt. Skal dit igjen om få uker😃 Hu jenta er jo bare «Harry». Anonymkode: c6565...256 3
Anonymbruker*** Skrevet 27. september 2024 #15 Skrevet 27. september 2024 Kanskje jeg er vell dømmende.... men noen som har den typen humor at de synes hawk tua er ustyrtelig morsomt i flere dager i strekk, om ikke lengre, så mistenker jeg at vi har såpass lite tilfelles personlighetsmessig at vi er dårlig match. Mr. Bean er høykultur sammenlignet med Hawk tua. Sjalu trenger du neppe å være, men det er kanskje lurt å ta en runde med seg selv å fundere over hvor ulike tankesett dere har. 10 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #16 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Trodde den trenden var forbi nå. Finn en morsom mann, men ikke gjør det på en åpenbar måte. Å ikke en som er mye eldre heller. Anonymkode: e3d41...e0c AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å det må være noe sexuelt tiltrekkende med han, egentlig gjør det mest for degselv. Anonymkode: e3d41...e0c Sjarmerende. Du synes det er godt for en relasjon å være smålig og bitter? Man kan jo heller kommunisere det. Ikke rart det er krig og faenskap i verden. Anonymbruker*** skrev (5 timer siden): Kanskje jeg er vell dømmende.... men noen som har den typen humor at de synes hawk tua er ustyrtelig morsomt i flere dager i strekk, om ikke lengre, så mistenker jeg at vi har såpass lite tilfelles personlighetsmessig at vi er dårlig match. Mr. Bean er høykultur sammenlignet med Hawk tua. Sjalu trenger du neppe å være, men det er kanskje lurt å ta en runde med seg selv å fundere over hvor ulike tankesett dere har. Nå har vel ts sagt at det ligger sjalusi i det. Og det var jo heller ikke du som var sammen med denne mannen. Anonymkode: 8c589...d8b 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #17 Skrevet 27. september 2024 Det er vel så underlig å være sjalu på en dame fra banjo og tannlausland som typen din aldri kommer til å møte. Anonymbruker*** skrev (5 timer siden): Kanskje jeg er vell dømmende.... men noen som har den typen humor at de synes hawk tua er ustyrtelig morsomt i flere dager i strekk, om ikke lengre, så mistenker jeg at vi har såpass lite tilfelles personlighetsmessig at vi er dårlig match. Mr. Bean er høykultur sammenlignet med Hawk tua. Sjalu trenger du neppe å være, men det er kanskje lurt å ta en runde med seg selv å fundere over hvor ulike tankesett dere har. Det er vel en del som tyder på at begge parter nok neppe er Mensa materiale og sånn sett ganske greit paret. Anonymkode: 23411...54d 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #18 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel en del som tyder på at begge parter nok neppe er Mensa materiale og sånn sett ganske greit paret. Anonymkode: 23411...54d Synes du selv at du stiller sterkt med sånne oppkast? Tenker du ikke skal ta det svaret seriøst ts. Anonymkode: 8c589...d8b 1
Anonymbruker*** Skrevet 27. september 2024 #19 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nå har vel ts sagt at det ligger sjalusi i det. Og det var jo heller ikke du som var sammen med denne mannen. Anonymkode: 8c589...d8b Åja, var det sånn det hang sammen? Takk for oppklaringen!
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #20 Skrevet 27. september 2024 Anonymbruker*** skrev (18 minutter siden): Kanskje jeg er vell dømmende.... men noen som har den typen humor at de synes hawk tua er ustyrtelig morsomt i flere dager i strekk, om ikke lengre, så mistenker jeg at vi har såpass lite tilfelles personlighetsmessig at vi er dårlig match. Mr. Bean er høykultur sammenlignet med Hawk tua. Sjalu trenger du neppe å være, men det er kanskje lurt å ta en runde med seg selv å fundere over hvor ulike tankesett dere har. Du aner faktisk ikke hvor on point du er her. Hilsen ts Anonymkode: f50e6...a03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå