AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Skrevet 27. september 2024 Solgte en brukt ting i kjøp og salg-gruppe på Facebook for noen måneder siden. Tingen fingerte helt fint, men var godt brukt. Dette opplyste jeg om da tingen ble lagt ut for salg. Testet også at tingen fungerte før jeg la den ut, og den fungerte uten problemer. Noen måneder senere, sendte kjøper meg melding og påstår at tingen ikke fungerer og at jeg har solgt en vare som hadde feil. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Anonymkode: 10728...78f
Rosa Gnom Skrevet 27. september 2024 #2 Skrevet 27. september 2024 Noen måneder senere...? Hvorfor tok det så lang tid? Det er det første jeg hadde spurt vedkommende om. Den virket jo når du solgte den. Pluss at det er dette som er risikoen med å kjøpe ting brukt. 0 garanti. Jeg hadde bare glemt hele greiene. 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Skrevet 27. september 2024 Det trenger du ikke forholde deg til såpass lenge etter du solgte varen Anonymkode: 73c4e...36a 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #4 Skrevet 27. september 2024 TS her. Det tok nesten to måneder fra tingen ble solgt til jeg fikk disse meldingene. Jeg stusser over at kjøper ikke har testet det hun kjøpte før nå. Det er vel vanlig å sjekke med engang man har fått det man har kjøpt. Mistenker at dette er et forsøk på svindel. Anonymkode: 10728...78f
Capazitet Skrevet 27. september 2024 #6 Skrevet 27. september 2024 Ikkje ditt problem. Kjøpar forsøker seg.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #7 Skrevet 28. september 2024 Takk for svar 😊 Da virker det som om jeg ikke trenger å gjøre noe mer med dette. Anonymkode: 10728...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå