AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Jeg er i prosessen med å søke nye jobber og vurderer å prøve nattevakt i bofellesskap eller avlastningsteder. Jeg lurer på hvor mange nattevakter (i prosent) man må jobbe for at det skal tilsvare lønnen til en 100 % dagjobb? Jeg ønsker å forstå hvor mange netter man må jobbe for å oppnå samme inntekt som en dagvaktstilling. I tillegg hadde det vært interessant å høre erfaringene deres med å jobbe nattevakt – hvordan påvirker det dere, både fysisk og mentalt? Har dere noen tips til hvordan man best tilpasser seg en slik jobbhverdag? Ser frem til å høre fra dere! Anonymkode: 45c50...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september 65-70 prosent ca Jeg jobber natt som helsefagarbeider på DPS, trives veldig godt. Har mye fri. Har nå jobbehelg 3 dager, også en uke fri. Ca 2,3 netter i uken - dvs 10 i mnd. Har stilling på 70 prosent. Har småbarn så jobber når de sover :) Anonymkode: e7ff5...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå