AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #41 Del Skrevet 1. oktober 2024 Gjør det på henne så og si hver gang. Noen ganger er det fint å variere litt. Hun kommer alltid av det og er «klar» etter en liten pustepause. Uten kan det være litt tørt nå (vi er i slutten av 40-årene) og det føles litt merkelig å ta i bruk glidemiddel etter snart 20 år sammen. Jeg er omskjært (etter sykdom) og penis trenger glid, ellers blir det veldig sårt. BJs er ikke så vanlig. Som oftest trengs det ikke som foreplay og generelt synes jeg ofte det kiler mer enn det tenner. Tror ikke det er hvert 10ende samleie engang. Anonymkode: f989b...3c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #42 Del Skrevet 1. oktober 2024 Lykkedykker skrev (47 minutter siden): Nå driver du med slik ‘gaslighting’. Hvis du tror det, så vet ikke du hva gaslighting er. Anonymkode: cda65...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. oktober 2024 #43 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvis du tror det, så vet ikke du hva gaslighting er. Anonymkode: cda65...dff Enda mer gaslighting, hold opp, a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #44 Del Skrevet 1. oktober 2024 Lykkedykker skrev (1 time siden): Enda mer gaslighting, hold opp, a. Krenkorama, når kritiske spørsmål blir tolket som krenkelser. Anonymkode: cda65...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TingelingMom Skrevet 1. oktober 2024 #45 Del Skrevet 1. oktober 2024 Han elsker å slikke! Kunne skikket meg dag og natt om han fikk lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. oktober 2024 #46 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Krenkorama, når kritiske spørsmål blir tolket som krenkelser. Anonymkode: cda65...dff Hvilket kritisk spørsmål er det du refererer til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #47 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg elsker oral, både gi og få. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke likte det. Å matche seksuelt er jo utrolig viktig Anonymkode: 606cd...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #48 Del Skrevet 1. oktober 2024 Lykkedykker skrev (22 minutter siden): Hvilket kritisk spørsmål er det du refererer til? Spørsmål vedrørende hvordan du presenterer deg selv. Det er jo ikke automatisk slik at andre fremstiller deg som «rar», det kan vel like gjerne hende at det er du selv som har presentert deg på en «rar» måte? Anonymkode: cda65...dff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. oktober 2024 #49 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Spørsmål vedrørende hvordan du presenterer deg selv. Det er jo ikke automatisk slik at andre fremstiller deg som «rar», det kan vel like gjerne hende at det er du selv som har presentert deg på en «rar» måte? Anonymkode: cda65...dff At autister blir oppfattet annerledes i samfunnet er da ingen hemmelighet. Måten du la det frem på insinuerer at det er noe jeg gjør med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #50 Del Skrevet 1. oktober 2024 Lykkedykker skrev (27 minutter siden): At autister blir oppfattet annerledes i samfunnet er da ingen hemmelighet. Måten du la det frem på insinuerer at det er noe jeg gjør med vilje. Nei, ingen visste at du var autist før du framsatte påstanden. Så det du skriver stemmer rett og slett ikke. Anonymkode: cda65...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. oktober 2024 #51 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, ingen visste at du var autist før du framsatte påstanden. Så det du skriver stemmer rett og slett ikke. Anonymkode: cda65...dff Du skriver "like gjerne hende at det er du selv som har presentert deg på en «rar» måte". Du avfeier og bagatelliserer her en ganske vanlig sosial oppfatning mange autister kjenner på. Du snur det til å handle om meg individuelt. Vi autister kan ikke noe for at mye av det vi sier blir oppfattet rart. Det er irrelevant at ingen vet at jeg er autist, det er fremdeles en realitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #52 Del Skrevet 1. oktober 2024 9 av 10 ganger vi har sex utfører vi oralsex på hverandre. Ikke til vi kommer, men som vorspiel. Den ene gangen av 10 vi ikke gjør det er det fordi vi er utålmodige og må ha hverandre NÅ. Vi har vært gift i 22 år. Begge elsker å både gi og motta oralsex. Anonymkode: b1d11...52a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #53 Del Skrevet 1. oktober 2024 Lykkedykker skrev (4 minutter siden): Du avfeier og bagatelliserer her en ganske vanlig sosial oppfatning mange autister kjenner på. Ingen visste du var autist. Ingen har møtt deg heller. Det som ble kommentert var utelukkende det du skrev. Ikke på deg som person. Anonymkode: cda65...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. oktober 2024 #54 Del Skrevet 1. oktober 2024 Rosa Gnom skrev (På 27.9.2024 den 18.54): Her er nok en studie ifra Amerika. Det er ikke så vanskelig å google selv egentlig. Tallene for Norge er mye høyere! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/17937678/norske-menn-gir-hyppigere-oralsex-enn-kvinner?publisherId=17847495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 1. oktober 2024 #55 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 22.12): Vi har vært gift i 20 år, og hun har aldri utført oralsex på meg. Jeg har aldri fått lov på henne, og de siste årene har vi knapt hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 662c9...0bf Huff. Kanskje dere bør oppsøke parterapi? Med mindre du også er fornøyd med et aseksuelt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 1. oktober 2024 #56 Del Skrevet 1. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg elsker oral, både gi og få. Kunne ikke vært sammen med noen som ikke likte det. Å matche seksuelt er jo utrolig viktig Anonymkode: 606cd...794 Det er noe du (og mange med deg) synes. Mange andre er tilfreds med et greit seksualliv og at en del annet i parforholdet er mye viktigere at er på plass. Jeg synes penetrering er mye deiligere enn oralsex, men det er deilig å bli sugd av og til. Derfor synes jeg det er helt greit at hun bare gjør det av og til. Jeg liker å slikke. Gjør det derfor nesten hver gang. Endret 1. oktober 2024 av Brunello Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #57 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 22.12): Vi har vært gift i 20 år, og hun har aldri utført oralsex på meg. Jeg har aldri fått lov på henne, og de siste årene har vi knapt hatt sex i det hele tatt. Anonymkode: 662c9...0bf Hun må være en veldig bra dame ellers når du gadd å gifte deg med henne? Anonymkode: a2570...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 1. oktober 2024 #58 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen visste du var autist. Ingen har møtt deg heller. Det som ble kommentert var utelukkende det du skrev. Ikke på deg som person. Anonymkode: cda65...dff Igjen, irrelevant. Det er en årsak til at vi oppfattes rare av folk flest. Derfor skrev jeg at jeg var autist, nettopp for å klarifisere årsaken til det. Det at jeg presenterer meg på en ‘rar’ måte for deg er jo nettopp av din egen oppfatning. For meg er det ikke rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #59 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kondolerer. Hadde aldri i livet funnet meg i slik seksuell dynamikk. 🥲 Anonymkode: 08b9d...d87 Ikke meg du siterer, men jeg er også i et ekteskap uten oralsex, noe jeg virkelig skulle ønske vi kunne ha. Det er dessverre ikke aktuelt på grunn av overgrepene kona ble utsatt for som barn. Du sier "kondolerer" som om det er synd på oss. Men jeg tenker det er mer synd på dem som er i et forhold som ikke er godt nok hvis man ikke kan ha oralsex. Jeg håper du også vil finne en partner du fungerer så bra med at du gladelig kan ofre visse former for sex. Anonymkode: 8c2ed...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå