AnonymBruker Skrevet 14. november #41 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg begynte med førerkortopplæringen i januar, og hadde flere kjøretimer gjennom vinteren og våren, men følte aldri jeg kom noen vei. Kom meg aldri til trinnvurdering, følte en periode at kjøretimene besto av det samme igjen og igjen uten at jeg lærte noe nytt, og ut på sommeren mistet jeg helt motivasjonen. Gått lang tid siden sist jeg kjørte og har lyst til å fortsette, men vet ikke hvordan jeg selv skal motivere meg. Har veldig liten interesse for bilkjøring, men alle rundt meg har sagt at førerkort er så praktisk, så føler nesten jeg har gjort det her for de rundt meg sin skyld 🙃 Anonymkode: 74eb4...0b6 Bytt kjøreskole, eller kjørelærer. Anonymkode: c8a91...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #42 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er ferdig med trinnvurdering 2 idag. Er så stolt av meg selv! Men jeg tør ikke øvelseskjøre. Bor i by og det er endel kryss og rundkjøringer og jeg er ikke trygg på egne vurderinger enda. Hvordan gjør dere det med øvelseskjøringen? Hvor kjører dere? Anonymkode: 665dc...48b Men dersom du fikk trinnvurdering 2 nå, så klarer du det. Du er nok mye flinkere enn du tror 😊 Anonymkode: 5ec47...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november #43 Del Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er ferdig med trinnvurdering 2 idag. Er så stolt av meg selv! Men jeg tør ikke øvelseskjøre. Bor i by og det er endel kryss og rundkjøringer og jeg er ikke trygg på egne vurderinger enda. Hvordan gjør dere det med øvelseskjøringen? Hvor kjører dere? Anonymkode: 665dc...48b Her tror jeg det er stor forskjell på kjøreskole og hvor man bor, for jeg kjørte i by fra og med aller første kjøretime, og har kjørt by omtrent alle kjøretimene mine (unntatt landeveiskjøring). Trinnvurdering 2 og 3 var i by. Bykjøring er det mest stressende for de fleste ferske sjåfører, har jeg inntrykk av (inkludert meg selv, selvsagt). Her tror jeg man ikke blir ferdig opplært til oppkjøring, for det er veldig ofte at det oppstår nye situasjoner og å skaffe seg erfaring er det som er gjeldene, både i tiden før- og etter oppkjøring. Best å bare rive av plasteret og hoppe uti det, ta det med ro og vær tålmodig med deg selv ❤️ AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg begynte med førerkortopplæringen i januar, og hadde flere kjøretimer gjennom vinteren og våren, men følte aldri jeg kom noen vei. Kom meg aldri til trinnvurdering, følte en periode at kjøretimene besto av det samme igjen og igjen uten at jeg lærte noe nytt, og ut på sommeren mistet jeg helt motivasjonen. Gått lang tid siden sist jeg kjørte og har lyst til å fortsette, men vet ikke hvordan jeg selv skal motivere meg. Har veldig liten interesse for bilkjøring, men alle rundt meg har sagt at førerkort er så praktisk, så føler nesten jeg har gjort det her for de rundt meg sin skyld 🙃 Anonymkode: 74eb4...0b6 Hva har kjørelæreren sagt til deg ang trinnvurdering? Og hvor mange timer har du hatt? Jeg hadde trinnvurdering 2 på min tredje kjøretime, så dette stusser jeg litt over. Anonymkode: 56c76...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #44 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har du barn? For min del er det barn på småtrinnet som gjør at jeg MÅ kjøre opp. De skal på fritidsaktiviteter hit og dit og det er ikke så kjekt å sykle i snøstorm om vinteren. Spurte du kjørerlæreren om trinnvurdering? Her fikk jeg det ut av boksen etter 6 kjøretimer. Anonymkode: 665dc...48b Har ikke barn og ingen planer om å få barn heller. Du tenker at jeg kanskje ikke har behov for det når det kun er snakk om for min egen del? Jeg har jo tenkt tanken jeg også, men så blir jeg lett påvirket hvis alle rundt meg mener det er bra for meg å ta førerkort. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bytt kjøreskole, eller kjørelærer. Anonymkode: c8a91...9eb På Google Reviews har kjøreskolen min en rating på 4,8 av 5 stjerner, så tenkte det kanskje var en skikkelig skole. Har en venn av meg som tok førerkort med den kjørelæreren jeg hadde og han hadde en positiv opplevelse med den læreren. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva har kjørelæreren sagt til deg ang trinnvurdering? Og hvor mange timer har du hatt? Jeg hadde trinnvurdering 2 på min tredje kjøretime, så dette stusser jeg litt over. Anonymkode: 56c76...645 Kjørelæreren min sa aldri ett ord om trinnvurdering. Hadde et par ganger hvor jeg tenkte det kanskje ville skje, men så skulle vi bare fortsette å øve fra der vi slapp. Anonymkode: 74eb4...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november #45 Del Skrevet 15. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): H.På Google Reviews har kjøreskolen min en rating på 4,8 av 5 stjerner, så tenkte det kanskje var en skikkelig skole. Har en venn av meg som tok førerkort med den kjørelæreren jeg hadde og han hadde en positiv opplevelse med den læreren. Spiller ingen rolle, du kan være en han forstår som usikker og forsiktig, og derfor ser at han kan melke deg for penger. Anonymkode: c8a91...9eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #46 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 12.36): Hopper inn i denne tråden her. Er akkurat ferdig med alt det obligatoriske, oppkjøring neste uke. K34 Anonymkode: 56c76...645 Siterer meg selv her - jippi! Hadde oppkjøring i går, og jeg bestod 🥳 K34 Anonymkode: 56c76...645 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #47 Del Skrevet 22. november Grattis K34! Tobarnsmora har begynt med kjøretimer igjen etter fødsel (ca 4 mnd), og både jeg og læreren var enige om at jeg ikke hadde glemt noe. Så selv om jeg gjerne skulle ha kommet lengre, er det en lettelse at jeg kan plukke opp tråden der vi var sist, i alle fall. Merker at jeg fortsatt blir stresset når det er mange ting som skjer samtidig, og kan få litt panikk når jeg gjør feil. Klarte også å kjøre inn der det var innkjøring forbudt-skilt 😂 så det er en vei å gå her! Anonymkode: 09fb9...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #48 Del Skrevet 22. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Grattis K34! Tobarnsmora har begynt med kjøretimer igjen etter fødsel (ca 4 mnd), og både jeg og læreren var enige om at jeg ikke hadde glemt noe. Så selv om jeg gjerne skulle ha kommet lengre, er det en lettelse at jeg kan plukke opp tråden der vi var sist, i alle fall. Merker at jeg fortsatt blir stresset når det er mange ting som skjer samtidig, og kan få litt panikk når jeg gjør feil. Klarte også å kjøre inn der det var innkjøring forbudt-skilt 😂 så det er en vei å gå her! Anonymkode: 09fb9...296 Jeg blir også stresset når det skjer veldig mye og da blir det bare tull. Blinker i alle retninger i rundkjøringer feks. Men det går bedre for hver gang i det minste.. Anonymkode: 665dc...48b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #49 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 19.10): Jeg blir også stresset når det skjer veldig mye og da blir det bare tull. Blinker i alle retninger i rundkjøringer feks. Men det går bedre for hver gang i det minste.. Anonymkode: 665dc...48b Ja, jeg har begynt å skjønne at hvis jeg planlegger ting litt i forkant og vet hva som kommer, får jeg ikke helt panikk når jeg må gjøre et par ting samtidig... Anonymkode: 09fb9...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #50 Del Skrevet 2 timer siden Bestod teorien idag med 3 feil. Jubler Kjørelærer har satt opp resten av de obligatoriske timene nå i desember og januar. Herlig at det går fremover. Anonymkode: 665dc...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå