Gå til innhold

Hvor mange prosent av heterofile par har analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ca 1/3 av kvinner jeg har møtt gjennom årene har likt analsex. Om det er det samme som gjennomsnittet vet jeg ikke, men det er nå min erfaring 

Anonymkode: 13bdc...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge denne artikkelen så har 36% kvinner og 44% menn i alderen 25-44 år hatt analsex minst 1 gang. Dette er ifra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror yngre par har det mer enn godt voksne par, men ikke av de rette årsakene. 

Vi er en frisinnet gjeng på 12 voksne kvinner. De fleste har forsøkt, men likte det ikke. To par har analsex av og til. Ene kun for mannens skyld (men får ikke vondt), andre kan like det litt under rette omstendigheter. 

Ikke noen trauste kjipe kvinner. Veldig frisinnet gjeng, hvor to er bifile, tre driver med swinging, et par er polygamt på annen måte, og det seksuelle er noe man er positiv til og frisinnet i forhold til. 

 

Anonymkode: 6eff3...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyere en hva tallene viser tenker jeg.. Analsex er tabu og pinlig å snakke om, slike ting er ikke folk ærlige om, ikke engang om undersøkelsene er anonyme. Tipper et sted rundt 50% jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror yngre par har det mer enn godt voksne par, men ikke av de rette årsakene. 

Vi er en frisinnet gjeng på 12 voksne kvinner. De fleste har forsøkt, men likte det ikke. To par har analsex av og til. Ene kun for mannens skyld (men får ikke vondt), andre kan like det litt under rette omstendigheter. 

Ikke noen trauste kjipe kvinner. Veldig frisinnet gjeng, hvor to er bifile, tre driver med swinging, et par er polygamt på annen måte, og det seksuelle er noe man er positiv til og frisinnet i forhold til. 

 

Anonymkode: 6eff3...678

Har dette så mye med å være frisinnet å gjøre? Det går klart frem av det som finnes av forskning at kvinner som er med på mye ofte gjør det grunnet dårlig selvbilde og traumer fra overgrep i barndommen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mer enn 10% for å være ærlig, selv om flere har prøvd.

Anonymkode: 749d0...a84

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fristet,aldri prøvd. Vært gift i 30 år

Anonymkode: 35233...fcd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (11 minutter siden):

Har dette så mye med å være frisinnet å gjøre? Det går klart frem av det som finnes av forskning at kvinner som er med på mye ofte gjør det grunnet dårlig selvbilde og traumer fra overgrep i barndommen.

Å være frisinnet tror jeg har en viss påvirkning angående å være åpen for å prøve ulikt, men er man i et trygt og åpent miljø hvor det er sexpositivitet er man nok også veldig inneforstått med at det å sette grenser for hva man ikke liker er svært viktig og vesentlig. Man prøver gjerne, men vil da stryke det som aktivitet man blir med på dersom det ikke oppleves positivt. 

Vedkommende som innrømmet å gjøre det kun for sin mann fikk mye spørsmål og advarsler om at det ikke er greit, fordi sex skal være godt for henne også. Det var vedkommende helt enig i, og kanskje litt flau over å ikke ha vektlagt tilstrekkelig ved å ha sex hun egentlig ikke satte pris på. Vedkommende som selv likte det under rette omstendigheter, og praktiserer i henhold til det, fikk ikke noe kritiske spørsmål. Å ikke sette sunne grenser og gå med på sex man ikke ønsker er tegn på faktorer som ikke er bra ja, og at mange unge kvinner nå har analsex i tro på at de er kjedelige uten er helt sikkert. Det er flere unge jenter som får analfraktur nå. To i uka på Haukeland har jeg hørt. Da har de på ingen måte hatt god sex. Kroppen er ganske hardfør også, så når det går så galt med to stk i uka bare i en by kan man nesten ikke forestille seg hvor mange kvinner som lider under vond sex, men innafor det som ikke gir så alvorlige skader. 

Liker man det begge to er det jo topp. Ingenting galt ved det da. 

Anonymkode: 6eff3...678

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy andel har det. Lav andel kvinner syns egentlig det er greit. Høy andel menn tenker på andre menn når de gjør det. Tror jeg. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lært meg å like analplugg, penis gjør bare vondt

Anonymkode: 1b3b4...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rundt 30% etter mine opplevelser, men kan tenke meg at ganske mange av disse ikke har analsex veldig ofte, mer som litt krydder i blant 

Endret av Arild37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca halvparten av alle mine rundt 60 partnere har likt det

M56

Anonymkode: a2c41...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ca halvparten av alle mine rundt 60 partnere har likt det

M56

Anonymkode: a2c41...c7e

Det tror jeg rett og slett ikke noe på. Da skal du både ha hatt analsex med  mange flere enn det som er normalt, og av de kvinnene skal ekstremt mange flere enn normalt like det. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cluet er nok å ikke ha det for ofte...vi har det ca 1 gang pr mnd...da er det helt magisk :) 

Anonymkode: 87bf5...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...