AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Skrevet 27. september 2024 Hei. Jeg er 23 uker på vei og har siden i går kveld hatt av og på smerter helt nederst i magen ved trusekanten. Varer i noen sekunder så forsvinner det noen sekunder, kommer tilbake i noen sekunder så forsvinner det noen sekunder osv. Kjennes ut som noen som tar tak i livmoren min og vrir, er skikkelig vondt de sekundene det kommer. Holdt på sånn av og på i kanskje 10 min i går kveld, så gikk det helt bort. Kom tilbake litt i dag tidlig av og på i 5-10 min, så helt borte. Nå har det kommet tilbake igjen og vart i over en time. Ingen blødninger, mye liv. Ringte føden som ikke var bekymret og sa jeg skulle ringe om det kom blødninger bare. Jeg er uansett veldif stressa og redd…😞 Noen som har opplevd det før? Anonymkode: 73bc1...2a3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Skrevet 27. september 2024 Enig med føden. Høres helt vanlig ut. Anonymkode: 1f802...004
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Skrevet 27. september 2024 ts her Tok en urinprøve, det var visst urinveisinfeksjon, i tilfelle noen skulle finne dette innlegget en gang og har samme smerter 😅🥰 Anonymkode: 73bc1...2a3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå