Gå til innhold

Katten min åpner ytterdøra hele tiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har begynt å bli et problem. Spesielt siden vi har en hund som har stukket av ved et par anledninger når katten har åpnet døra.

Døra har kodelås og det går ikke an å låse den fra innsiden. Vi har satt noe greier foran døra, og det har funket greit til i det siste, nå har hun greid å dytte tingene bort for å så åpne døra.

Noen som vet om det fins noe som vi kan installere på døra for å hindre henne i å åpne døra? Bestilte noe greier på Temu, men det fungerte ikke på vår dør.

vi kan ikke installere katteluke siden vi leier..

ofte har vi kommet hjem fra jobb og funnet ytterdøra på vidt gap. Vi kan selvsagt låse henne inn på soverommet, men den løsningen er ikke holdbar i lengden.

Anonymkode: 072b1...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje en dørlenke?

Anonymkode: bea18...5bd

Hvordan kommer man seg ut og inn som menneske da?

Anonymkode: 5bb66...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be huseier om en kodelås som passer deres behov eller be om å skifte kodelås og betal selv.

Anonymkode: 35759...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også dør med kodelås, og den låses automatisk når den lukkes.

Misforstår jeg, eller klarer katten å vri om låsen OG dytte ned håndtaket?

Jeg har litt av det samme problemet med datteren min på 2,5 år. Hun har lært seg å vri om og åpne, også slipper hun ut hunden eller går ut selv, så må alltid følge med hvis hun går ut i gangen. Mulig vi går for en sikkerhetslenke av noe slag, eller håper at hun snart forstår at hun ikke får åpne den uten å spørre😅

Anonymkode: ae4d5...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det har begynt å bli et problem. Spesielt siden vi har en hund som har stukket av ved et par anledninger når katten har åpnet døra.

Døra har kodelås og det går ikke an å låse den fra innsiden. Vi har satt noe greier foran døra, og det har funket greit til i det siste, nå har hun greid å dytte tingene bort for å så åpne døra.

Noen som vet om det fins noe som vi kan installere på døra for å hindre henne i å åpne døra? Bestilte noe greier på Temu, men det fungerte ikke på vår dør.

vi kan ikke installere katteluke siden vi leier..

ofte har vi kommet hjem fra jobb og funnet ytterdøra på vidt gap. Vi kan selvsagt låse henne inn på soverommet, men den løsningen er ikke holdbar i lengden.

Anonymkode: 072b1...ea0

Bytt lås.Bruk nøkkel.

Anonymkode: be363...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest et eller annet pp dørhåndtaket. Helst noe rundt og glatt eller noe mykt og squishy slik at katten ikke får tak med poten. 

Anonymkode: 1b64d...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...