Marihone Skrevet 27. september 2024 #1 Del Skrevet 27. september 2024 Herregud, så mye hun har gått ned i vekt. Hva skjer med at influensere skal være mest mulig tynne? Karianne Spetalen og Gjelsvik ble plutselig tynne som en strek også. De har blitt besatt. Det er så tydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet 27. september 2024 #2 Del Skrevet 27. september 2024 Marihone skrev (4 timer siden): Herregud, så mye hun har gått ned i vekt. Hva skjer med at influensere skal være mest mulig tynne? Karianne Spetalen og Gjelsvik ble plutselig tynne som en strek også. De har blitt besatt. Det er så tydelig! Jeg har fulgt hun lenge og hun har gjennomgått en livsstilendring og flyttet fra oslo til lillehammer. Syns hun er en av de bedre influenserne. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duskelapp Skrevet 28. september 2024 #3 Del Skrevet 28. september 2024 Hu hadde vektøkning fra mellom 2020-2023.. så sant det ikke er sykdom osv som har ført til vektøkning så vil de fleste komme tilbake til stadiet man i utgangspunktet har ved bare å ta normale og gode valg Overspising og lite aktiviteter gir meg lett +10 kg.. vanlig spising og vanlig aktivitet gir meg -10 kg uten å måtte streve Skulle noen høylytt gitt meg pes for -10kg fordi jeg er tilbake til stabilt kosthold og aktivitet så hadde jeg satt dem kraftig på plass fordi det er JEG som skal være i min kropp så STFU er jo bare godt at hun er tilbake i kroppen hun hadde i 2019 som hun tydligvis er mer komfortabel i 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå