AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Skrevet 27. september 2024 Har så lyst på pommes frites i dag! Skal lage litt god fredagsmiddag til 2 voksne og en 2-åring. Noen tips? 😄 (2-åringen spiser det meste unntatt kjøtt) Anonymkode: f6c22...0ed
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Skrevet 27. september 2024 Blomkålbiff? 😃 Anonymkode: 2f124...c35
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Blomkålbiff? 😃 Anonymkode: 2f124...c35 Oooh, takk for tips, det kommer 2-åringen til å elske! 😄 Anonymkode: f6c22...0ed 1
Daisy-love Skrevet 27. september 2024 #4 Skrevet 27. september 2024 Falafel, bønne eller kikertburger. «Grønne folk» har ulike ting som seitan, falafel, og selleriburger for å ta noe. Både Rema og Kiwi har merket, men varierer hvor mye de ulike butikkene har av det inne. Kan lage «biffsnadder» av seitan. Ellers heier jeg på blomkålbiff også 😋 Burgere av revet gulrot og squash, samt noe linser eller kikerter tror jeg også kunne vært godt, sammen med f.eks bernaisesaus. Det spises mye veg her, men lite pommes frites så mulig jeg er helt bak mål her 🤣
Gogglebox Skrevet 27. september 2024 #5 Skrevet 27. september 2024 Dirty fries med syltet paprika, vårløk, jalapenos, tomater, mais og ost 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå