Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal til Hemsedal med jobben til samboeren min og regner med at det blir afterski. Har ikke vært der før så vet egentlig ikke hva som skjer på kveldene.

SPørsmålet mitt er: ER det meningen man skal skifte og bør jeg da ha med med en fin topp og noen fine sko? Eller skal man ta det veldig enkelt som bukse og ullgenser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Afterski er i prinsippet rett etter ski - altså i skiklær.

Mulig det har blitt noe utvannet her til lands.

Skrevet
Hei!

Jeg skal til Hemsedal med jobben til samboeren min og regner med at det blir afterski. Har ikke vært der før så vet egentlig ikke hva som skjer på kveldene.

SPørsmålet mitt er: ER det meningen man skal skifte og bør jeg da ha med med en fin topp og noen fine sko? Eller skal man ta det veldig enkelt som bukse og ullgenser

For guds skyld ikke ta på fin topp og fine sko på after-ski i Hemsedal!

På Cafeen og Garasjen er det iallefall ganske så "Hæla i taket" og klissklass på gulvet av øl etc. Vanlig er å ha på skiklærne, men jeg pleier å bytte til sko (fjellsko etc).

På after-skien oppe ved bakken tror jeg det er roligere, men dit har jeg aldri klart å komme meg fordi Cafeen og Garasjen er supergøy!

Skrevet

Enig med de andre her, man går med skiklær. Men tror ikke jeg ville tatt på en tykk ullgenser for det blir nok fort for varmt!

Skrevet

Gå med skiklær! Ta på en kul (Rocka) t-shirt under. det blir garantert varmt!

Skrevet

cafeen og garasjen er toppers. bruker mine kraftige boots og en stilig topp under skigenseren. rock on og ha det artig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...