AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Skrevet 27. september 2024 Må bare skryte litt, for jeg har slitt i år og dag med å gå til tannlegen, og virkelig mistet så mye av mitt liv ved å bekymre meg over tennene mine. Jeg er generelt ikke engstelig av meg når det kommer til helse, men her følte jeg at det virkelig var noe galt pga. smerter, hvordan tennene så ut, og andre symptomer. Så for meg å miste tennene i ung alder/tannråte/alvorlig tannkjøttsykdom, og jeg har gått hele dagen uten å kunne tenke på noe annet de siste månedene. Tenkte det jeg enn måtte ha av sykdommer/hull osv., hadde hatt lang tid på å utvikle seg, og at det garantert var blitt ille nå. Har hatt vegring for tannpuss pga. traumer, og nesten aldri brukt tanntråd. Hadde henvisning til TOO, men nå var det så ille at jeg ikke kunne vente ett år, så jeg klarte etter mye kamp og tårer å komme meg til tannlegen i dag. Før jeg visste ordet av det, tok tannlegen røntgen og undersøkelse av meg. Han og tannpleier utvekslet mange fagbegrep, og jeg tenkte at nå var det noe skikkelig alvorlig. Det var det ikke. Jeg hadde noen veldig små hull som ikke trengte å gjøres noe med, en del tannstein, og noen visdomstenner som kanskje kunne skape problemer. Etter 10 minutter var jeg ferdig, og fy fader det var så deilig å få det overstått! Så til alle dere som vegrer dere for å gå til tannlege, så håper jeg dette er til litt inspirasjon! Kanskje står det ikke så ille til som du tror. Anonymkode: 70d05...f08 8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Skrevet 27. september 2024 Så flott at du trosset nervene og gjennomførte! Bra jobba!👏🏻❤️ Anonymkode: 89f5b...1a5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Skrevet 27. september 2024 Grattis! Dette skjedde nesten meg også! Aldri smilt så bredt som da jeg gikk ut fra den tannlegen den dagen, var så utrolig letta. Jeg venta også 15 år, dessverre. Jeg satte over alle sparepengene mine fordi jeg var helt sikker på at jeg kom til å måtte bruke dem på nye tenner eller gebiss. Tannlegen sa "men dette ser jo veldig bra ut!", og jeg trodde han bare dro en dårlig spøk før han skulle fortelle meg om alt som måtte fikses. Men han tulla ikke, og jeg ble SÅ INNMARI GLAD. Jeg kunne ta alle pengene mine og sette de rett inn på høyrentekonto istedenfor. Anonymkode: 4fbb1...1dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå