AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Tips? Anonymkode: 898d5...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Noe med gummivalser og ikke børster under. Men vi har droppa robot og støvsuger heller selv. Anonymkode: 1781b...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Jeg har polarhunder og har vært godt fornøyde med roborock de siste årene. Først s5max, men etter 5 år har den blitt flyttet opp i 2 etasje hvor vi er lite. Nå holder roborock s8 fortet nede. Jeg har kjøpt kun vanlig modell med rock uten tømmestasjon eller moppvasker. Sparte rundt 5-10000 på det, men må tømme og vaske mopp selv (noe jeg er godt kjente med fra s5max) Har også en dyson med det tilbehøret som direkte lar deg støvsuge hunden. Men akkurat nå streiker tørketrommelen så litt hår er det her allikevel😝 Anonymkode: e8fa1...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har polarhunder og har vært godt fornøyde med roborock de siste årene. Først s5max, men etter 5 år har den blitt flyttet opp i 2 etasje hvor vi er lite. Nå holder roborock s8 fortet nede. Jeg har kjøpt kun vanlig modell med rock uten tømmestasjon eller moppvasker. Sparte rundt 5-10000 på det, men må tømme og vaske mopp selv (noe jeg er godt kjente med fra s5max) Har også en dyson med det tilbehøret som direkte lar deg støvsuge hunden. Men akkurat nå streiker tørketrommelen så litt hår er det her allikevel😝 Anonymkode: e8fa1...b84 Takk, skal sjekke ut roborock s8! Har forresten polarhund jeg også Anonymkode: 898d5...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Noe med gummivalser og ikke børster under. Men vi har droppa robot og støvsuger heller selv. Anonymkode: 1781b...622 Kan du si litt om hvorfor dere droppa robot og gikk tilbake til vanlig støvsuger? Anonymkode: 898d5...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september Roborock q8max+ (billig versjonen av s8). Hundehår sliter ut robotstøvsugere, hår rundt alt av deler. Gjør servicen selv, par ganger i året plukker jeg dem i biter å fjerner hår som kommer inn i alle bevegelige deler. Bytter den ut med en nyere modell ca hvert 5 år. Anonymkode: bbdf0...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #7 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Roborock q8max+ (billig versjonen av s8). Hundehår sliter ut robotstøvsugere, hår rundt alt av deler. Gjør servicen selv, par ganger i året plukker jeg dem i biter å fjerner hår som kommer inn i alle bevegelige deler. Bytter den ut med en nyere modell ca hvert 5 år. Anonymkode: bbdf0...d6a Akkurat dette jeg var redd for. At det kommer til å bli et h…… med hundehår som setter/kjører seg fast. Men det må da være noen produsenter som har tenkt på dette også? Altså en robot som virkelig takler hundehår? Hvis ikke, så dropper jeg hele robotstøvsuger-prosjektet. Orker ikke demontere den for å plukke ut hundehår. Anonymkode: 898d5...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september Hadde tidligere en roborock s6 pure, og nå en Q7 max. Har vært veldig fornøyd med begge, men s6 har vært den beste, men den selges ikke mer. Har også spisshund😊 Gjør rent filter og tømmer daglig og gjør den ren helt enkelt en gang i uka. Har aldri demontert noe😊 den eldste er vel 4-5 år og still going strong i hundehåret😁 Venninna mi med golden retriever er også fornøyd med roborock, og den hunden røyter enda mer😅 Anonymkode: 6d363...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #9 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan du si litt om hvorfor dere droppa robot og gikk tilbake til vanlig støvsuger? Anonymkode: 898d5...7c3 Den kjørte seg fast alle steder og en måtte rydde mer for å få roboten til å kjøre enn når en støvsuger selv. Nå er vår noen år gammel, så ting er sikkert blitt bedre. Synes vi får opp mer med vanlig støvsuger. Har Cocker spaniel, de håra surrer seg godt fast under roboten Anonymkode: 1781b...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Den kjørte seg fast alle steder og en måtte rydde mer for å få roboten til å kjøre enn når en støvsuger selv. Nå er vår noen år gammel, så ting er sikkert blitt bedre. Synes vi får opp mer med vanlig støvsuger. Har Cocker spaniel, de håra surrer seg godt fast under roboten Anonymkode: 1781b...622 Skjønner. Takk for svar! Anonymkode: 898d5...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Jeg hadde to langhåra godt pelsa gjeterhunder av medium/stor str. Her var ikke roborock s5 bra nok. Jeg vurderte en nyere modell, men mannen på Elkjøp frarådet meg det. Det går, men man må demontere for hår. Eneste var at robotstøvsugeren var kjekk i den Etg hundene ikke var. Støvsugde soverommene 1-2 ganger i uka med robotstøvsugeren. Merket god bedring på klima inne. Hadde en kraftig vanlig støvsuger i tillegg. Jeg opplever at robotstøvsugeren tar dårlig i hjørner eller inntil ting. Men aldri hatt det så støvfritt under senga. Anonymkode: 60177...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september Har Roborock 5smax, fungert fint i mange år med 4 røytehunder, 2 av de langhåret. Har gått 900 timer nå og fungerer fint . Bruker aldri moppefunksjonen. Anonymkode: bfc40...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå