Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har rett og slett blitt avhengig av håndkrem. hvis jeg ikke bruker den endag får jeg helt nåja.. bare må ha! men problemet mitt er at nå er det ingen som "virker" lenger.

så. er det noen som vet om en sskikkeli bra og fet håndkrem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker håndkremene fra ARNICA, fåes fra Yves Rocher. De er riktignok ikke fete, men trekker fort inn i huden og gir bra med fuktighet

Skrevet
Ahava! eventuelt Hemp fra Body Shop. :)

hvor får man kjøpt avaha?

Skrevet
hvor får man kjøpt avaha?

mente Ahava

Skrevet

Ahava får du på Vita, og på noen helsekostbutikker. En tube på 100ml koster 139, og varer kjempelenge.

Skrevet

Spa Wisdom frå Body Shop.

Skrevet

Jeg har prøvd mange, men Ahava er den aller beste. Lukter litt sterkt av blomster, men det venner man seg fort til. Hendene blir myke, den trekker raskt inn og den er rimelig i bruk.

Jeg liker også Spa Wisdom fra Body Shop, men den trekker ikke like raskt inn.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica sin håndkrem, så etter at jeg oppdaget den så har jeg bare kjøpt den om igjen.

Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med Dermalogica sin håndkrem, så etter at jeg oppdaget den så har jeg bare kjøpt den om igjen.

Huff, den syntes jeg ikke noe om. Jeg måtte smøre ca en gang i timen, for effekten varte så kort. Men jeg har tidvis veldig tørre hender.

Skrevet (endret)

L'Occitane Hand Cream Dry Skin er en flott håndkrem. Den er veldig fet, så den egner seg best til å ta på om kvelden før du legger deg, men den er så bra at da trenger du ikke håndkrem om dagen. Ellers synes jeg Daily Hand Lotion også er veldig bra, den er ikke så fet, men likevel veldig bra.

Endret av Arkana
Skrevet

Jeg liker Neutral sin, jeg. Enkel og grei og varer lenge, selv på min eksemtørre hud. :->

Skrevet
Jeg syns håndkremen til Clarins er bra.

Jepp. Den er best syns jeg :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Syns det er aaalt for mye olje i den.

Likte den før, men så forandret jeg plutselig mening. :ler:

Nå vet jeg ikke... Vil ha en naturlig håndkrem. Ikke lett å finne?

Skrevet
Vil ha en naturlig håndkrem. Ikke lett å finne?

Begge produktene jeg har nevnt over her (og forøvrig alt laget av L'Occitane) er naturlige, laget av økologiske produkter. :)

Gjest Jalileh
Skrevet
Begge produktene jeg har nevnt over her (og forøvrig alt laget av L'Occitane) er naturlige, laget av økologiske produkter.  :)

Ahh...takk du. :)

Men hvor kjøpes dem?

Skrevet
Men hvor kjøpes dem?

De har en butikk i Skovveien 8, på CC-Vest og Sandvika Storsenter. Det er vel de tre som ligger i/rundt Oslo.

Skrevet

Jeg liker Neutrogena og Glycinello. De er riktignok ekstremt fete, og det tar evigheter før de trekker inn i huden. Men jeg bruker dem om natta, så det merker jeg ikke så mye til.

Det jeg derimot merker, er den gode effekten de har på mine innskrumpede vinter-hender...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...