miamiamia Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Jeg står i kø for konsertbilletter. Men om nettet mitt svikter, mister jeg plassen min da? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Ja. Anonymkode: b79d8...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september Iron Maiden? Anonymkode: a6fed...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 27. september Forfatter #4 Del Skrevet 27. september Takk. Da sitter jeg her og håper at ikke nettet i bygården min forsvinner. Det var lapp på døra vår at de skulle fikse noe på bredbåndet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Sitter du på pc? Du kan skru av WiFi på telefon og bruke 5g, gå inn i køen med telefonen og ha den som backup. Det er en dårligere plassering i køen, men det er bedre at du går inn i køen nå enn hvis nettet forsvinner. Anonymkode: a82c3...b49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå