Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg skrev her var jeg dypt i gjeld og trudde jeg ikke hadde en framtid som 23-åring. 

Nå kan jeg fortelle at jeg er gjeldfri som 25-åring og har fått huslån med samboer på mange millioner!

Jeg er overlykkelig og det er takket være hardt arbeid og skjerpings. Jeg er overlykkelig og har endelig en framtid med hus og barn. Nå skal spare alt jeg kan og få sikra en god økonomisk framtid. Fyfaen, for en reise og lærepenge! Jeg har forstått hvor viktig det er at foreldre snakker med barn om økonomi og viktigheten med dette, noe jeg ikke hadde.

Det er virkelig håp!😄 

Hilsen en super stolt jente!

Anonymkode: 440f8...e28

• Liker 5
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med å ha blitt gjeldsfri! 🎉 Nyt følelsen av mestring og at det er håp for fremtiden, det fortjener du virkelig
Jeg betalte selv ned et forbrukslån som hadde hengt over meg i flere år i sommer og fy fader for en følelse det er! 

Aldri mer

Anonymkode: 06154...c80

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Gratulerer så mye med å ha blitt gjeldsfri! 🎉 Nyt følelsen av mestring og at det er håp for fremtiden, det fortjener du virkelig
Jeg betalte selv ned et forbrukslån som hadde hengt over meg i flere år i sommer og fy fader for en følelse det er! 

Aldri mer

Anonymkode: 06154...c80

Tusen takk! og gratulerer selv 😁 for en følelse!

• Nyttig 1
Skrevet

Altså, du er ikke gjeldsfri om du nettopp har tatt opp boliglån på flere millioner. Men hurra for å ha fått orden på økonomien!

Anonymkode: 1dfb7...a94

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bra det. Hadde selv 250.000 i idiotgjeld for 10 år siden og eier nå hus + bil 100% og har ingen kredittkortgjeld.

Men gjeldsfri er du ikke.

Anonymkode: 72fb0...51d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bra det. Hadde selv 250.000 i idiotgjeld for 10 år siden og eier nå hus + bil 100% og har ingen kredittkortgjeld.

Men du skjønner hva hun mener :) 

Fantastisk, TS! 

Anonymkode: 283ca...d1d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, gjeldsfri er jeg ikke!

Mente at jeg har nå endelig har muligheten til å få huslån, og ikke har kreditt eller forbrukslån :)

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, gjeldsfri er jeg ikke!

Mente at jeg har nå endelig har muligheten til å få huslån, og ikke har kreditt eller forbrukslån :)

Vært der selv, fram til jeg var godt over 30. 

Og for oss som "har vært der", vet vi også hvor utrolig deilig det er å få lån til et hus ❤️ 

Anonymkode: 023d5...496

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå kan jeg fortelle at jeg er gjeldfri som 25-åring og har fått huslån med samboer på mange millioner!

I såfall er du jo ikke gjeldsfri?

• Liker 1
Skrevet
Traktor skrev (3 minutter siden):

I såfall er du jo ikke gjeldsfri?

Anbefaler å lese kommentarene!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Anbefaler å lese kommentarene!

Hvor mye er "mange milloner"? Anbefaler ingen å låne mer enn 3 ggnr brutto lønn til bolig.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor mye er "mange milloner"? Anbefaler ingen å låne mer enn 3 ggnr brutto lønn til bolig.

det var da fælt til flisespikkeri  ... hun og samboer har fått det som banken mener de klarer å ha i lån... regner ikke med at banken gir dem lån på 10 om de bare klarer 4 mill f.eks... herregud, skjerpings! 

Anonymkode: 72f52...452

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

3,4 millioner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

det var da fælt til flisespikkeri  ... hun og samboer har fått det som banken mener de klarer å ha i lån... regner ikke med at banken gir dem lån på 10 om de bare klarer 4 mill f.eks... herregud, skjerpings! 

Anonymkode: 72f52...452

Herregud, skjerpings. Banker er selgere. De forholder seg til lover og forskrifter. Klart de vil låne ut mest mulig. Om det går dårlig redder staten de uansett.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...