Gå til innhold

Samboer skriver upassende ting til andre jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år og har ett barn sammen. Han har ei venninne han flere ganger nå har skrevet upassende ting til. 
Han skriver alt fra hvor bra kropp hun har, at hun har store pupper og det siste jeg så i går var at han hadde skrevet at hun hadde fin «mons pubis», altså snakk om underlivet hennes. 
I tillegg til dette later han som ingenting ovenfor meg og sier typ de samme tingene til meg. Jeg blir helt uvell av dette kjenner jeg!

Anonymkode: ce259...fa3

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer ikke til å endre seg. Det der er personligheten hans.

Anonymkode: d8c34...dab

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg og samboeren min har vært sammen i 3 år og har ett barn sammen. Han har ei venninne han flere ganger nå har skrevet upassende ting til. 
Han skriver alt fra hvor bra kropp hun har, at hun har store pupper og det siste jeg så i går var at han hadde skrevet at hun hadde fin «mons pubis», altså snakk om underlivet hennes. 
I tillegg til dette later han som ingenting ovenfor meg og sier typ de samme tingene til meg. Jeg blir helt uvell av dette kjenner jeg!

Og du er sammen med han hvorfor? For å ha det dårlig og ha vondt inni deg? Di fortjener bedre. Avslutt relasjonen. 

Anonymkode: 81f6a...2cd

• Liker 5
Skrevet

Hadde mannen min snakket om det fine underlivet til venninnen sin hadde det røde flagget vaiet ganske høyt. Hvor har han grunnlag for å uttale seg om dette? 

Anonymkode: 3f9fd...1d5

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Han kommer ikke til å forandre seg. Du kan forandre om du er sammen med ham eller ikke 

Anonymkode: 59405...e8e

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Etter 1. gangen han ble tatt og han fortsatte er det over og ut. Han vet at du tilgir og kommer derfor til å fortsette

Anonymkode: ad420...09e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt uaktuelt å være sammen med noen som har denne type dialog med andre enn meg. 

Det hadde ikke vært snakk om "ny sjanse" eller lovnader om å skjerpe seg. Dette er et karaktertrekk som vedvarer. 

Hadde bare sagt at vi er for forskjellige og gjort det slutt. Ferdig snakka.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor gidder du å kaste bort dyrebar tid på denne taperen der? Sånn helt seriøst! 

Han snakker om at hun har digg underliv, fine pupper og fin kropp.... Føles som om hun er mer enn ei venninne! 

Gidder du virkelig å være sammen med en som har slike holdninger til andre kvinner, når han selv er i et forhold? 

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dump og gå videre. Du har ikke noe behov for en slik barnslig drittunge.

Skrevet

For meg er dette emosjonell utroskap og vitner om massiv mangel på respekt for deg. Dump og move on.

Anonymkode: 0ab1e...679

Skrevet

Æsj WTF?! Du må oppsøke psykolog og finne ut hvorfor du har så lavt selvbilde og hvordan du kan jobbe med det.

Barnet deres kan ikke vokse opp i et så dysfunksjonelt forhold der mor viser at man skal finne seg i møkk og far behandler henne som møkk.

Sett grenser og vis deg -selv- respekt, om ikke annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...