AnonymBruker Skrevet 27. september #1 Del Skrevet 27. september Hei! Var for tre dager siden til intervju, snakk om kunderådgiver/kundekonsulent stilling. Satt av 40 min til det, vi snakket nok i 20-25 min. Jeg føler selv jeg svarte veldig godt! Han sa det var mer bli kjent intervju, pga mange kandidater, og deretter er det evt 2 gangs. Har noen erfaring? Er noe kortere intervju alltid dårlig tegn? 😅 Anonymkode: bcaea...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Ja 20 min er veldig kort tid. Hvordan svarte du på spørsmålene? Utfyllende? Anonymkode: e59a9...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja 20 min er veldig kort tid. Hvordan svarte du på spørsmålene? Utfyllende? Anonymkode: e59a9...f08 Ja, godt. Med andre ord, du tror han gir jobben til andre? Er snakk om 3-4 stillinger. Anonymkode: bcaea...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Ofte et dårlig tegn, dessverre. Hvis de virkelig vurderer å ansette deg, vil de jo spørre og grave og ønske å bli så godt kjent som mulig. Hvis de tenker at du er en mindre aktuell kandidat, er det like greit å bruke minst mulig tid på intervjuet og avslutte litt før oppsatt tid. Anonymkode: b793f...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september Det trenger ikke å bety noe. Jeg har opplevd begge deler, intervjuer hvor man har sittet en god stund over tiden og ikke fått jobb, og omvendt, der man har brukt mye mindre tid enn satt av og fått jobben. Anonymkode: d2000...3c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis de virkelig vurderer å ansette deg, vil de jo spørre og grave og ønske å bli så godt kjent som mulig Det kan hende ja. Skal sies at han stilte mange ulike spm, hvordan jeg er i gruppen, hvor jeg ser meg om 5-10 år. Men er ikke godt og si. Tror det er 50/50 på sånne intervjuer. Men går utifra at jeg mister den 😅 Anonymkode: bcaea...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #7 Del Skrevet 27. september Det er vanskelig å si. Jeg har jobbet i vikarbyrå og vært på mange intervjuer. De korte har ofte vært de jobbene jeg har fått tilbud om i ettertid. Sønnen min var på intervju i vår, og fikk en dårlig følelse fordi intervjuet gikk så raskt. Han fikk tilbud om jobb dagen etter med "Selvsagt ville vi ha deg, det visste vi før intervjuet". Anonymkode: cde31...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #8 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vanskelig å si. Jeg har jobbet i vikarbyrå og vært på mange intervjuer. De korte har ofte vært de jobbene jeg har fått tilbud om i ettertid. Sønnen min var på intervju i vår, og fikk en dårlig følelse fordi intervjuet gikk så raskt. Han fikk tilbud om jobb dagen etter med "Selvsagt ville vi ha deg, det visste vi før intervjuet". Anonymkode: cde31...ae2 Jupp, det er nok umulig og si ja! I mitt tilfelle er det snakk om 3-4 åpne plasser, så de skal ansette flere, og det er vel sikkert på 20-30 på intervju. Anonymkode: bcaea...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #9 Del Skrevet 27. september Om dette bare var et screening intervju, så trenger det ikke være negativt. De skal intervjue mange, og har ikke tid til mer enn nødvendig. De ønsker gjerne bare å se om kandidaten stemmer med inntrykket av CV’en. Om dette er bra og stemmer, er det ingen grunn til å drøye tiden. Anonymkode: 16109...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #10 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om dette bare var et screening intervju, så trenger det ikke være negativt. De skal intervjue mange, og har ikke tid til mer enn nødvendig. De ønsker gjerne bare å se om kandidaten stemmer med inntrykket av CV’en. Om dette er bra og stemmer, er det ingen grunn til å drøye tiden. Anonymkode: 16109...455 Det stemmer, det var det ja Takk for gode ord forresten! Han tok mye notater og skrev på pcen og, mens jeg pratet. Men er helt umulig og si. Anonymkode: bcaea...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #11 Del Skrevet 27. september Tror aldri jeg har hatt et intervju som varte lenger enn 30 min, og har fått de fleste jobbene... ...men så jobber jeg i helsevesenet da, og der trenger man egentlig bare å vifte med autorisasjonen for å få jobb i mitt yrke 😂 Anonymkode: 6394e...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #12 Del Skrevet 27. september Var på jobbintervju hvor de hadde satt av en time. Intervjuet var over etter 25 min. Var sikker på at jeg ikke skulle få jobben, men fikk den. Arbeidsgiver hadde bestemt seg før intervjurunden at jeg skulle få jobb. Anonymkode: 521f7...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #13 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var på jobbintervju hvor de hadde satt av en time. Intervjuet var over etter 25 min. Var sikker på at jeg ikke skulle få jobben, men fikk den. Arbeidsgiver hadde bestemt seg før intervjurunden at jeg skulle få jobb. Anonymkode: 521f7...a73 Såpass ja! Før intervjuerunden? Han likte kansje CVen din såpass bra? Anonymkode: bcaea...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #14 Del Skrevet 1. oktober Tror aldri jeg har vært på jobbintervju som har vart mer enn 15-20 min. Alltid fått jobbene. Dette var derimot innen helse, så mulig det har litt å si. I jobbene det er flere om benet så har kanskje tiden på intervjuet mer å si. Anonymkode: 49c81...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå