Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det har kommet en ny type kvalmestillende tablett for gravide. Noen som har god erfaring med den og husker hva den heter? 😊

Anonymkode: e2fb1...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xonvea. 

Anonymkode: e03a4...793

Skrevet

Xonvea ja, dyr og man blir fryktelig trøtt av den, men utrolig verdt det! Fjernet oppkast helt hos meg, og kvalmen gikk fra å være intens 24/7 til å være litt uggen på morgen og kveld🤩

Anonymkode: f2a0f...115

Skrevet

Husk å bestill 40pakken så sparer du noe, sjekk på nett hvilke apotek som har den inne 🙂 brukt hele svangerskapet.
Kvalmen er der, men har sluttet å kaste opp - trøtthet gikk over etter en uke hos meg. 

Anonymkode: d21a3...d9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husk å bestill 40pakken så sparer du noe, sjekk på nett hvilke apotek som har den inne 🙂 brukt hele svangerskapet.
Kvalmen er der, men har sluttet å kaste opp - trøtthet gikk over etter en uke hos meg. 

Anonymkode: d21a3...d9b

Ville ikke kjøpt en pakke med 40 helt til å begynne med, i tilfelle man ikke kan bruke dem grunnet bivirkninger. Jeg måtte dessverre slutte med det bare etter 1 ukes tid fordi jeg var så fullstendig zombie av dem at jeg heller valgte å være kvalm 24/7. Men har skjønt at de fleste tåler dem bedre enn meg.

Anonymkode: e03a4...793

Skrevet

Xonvea gjorde absolutt ingenting for meg. Håper du får effekt av den!

Anonymkode: bd954...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...