AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Del Skrevet 27. september 2024 Han må ha en ekte gave. Er det noen med lignende i Norge man kan bestille time hos? Jeg mener; som virkelig kan formidle beskjeder fra den andre siden. Anonymkode: 886f1...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Del Skrevet 27. september 2024 Nå har ikke jeg sett Netflix serien (sjekket han bare litt på tiktok). Usikker på hva du mener med virkelig formidle? Det finnes mange flinke medium i Norge - jo mer erfaren, jo mer presis. Det finnes sertifiserte medium som faktisk har måttet igjennom en rekke tester for å kunne kalle seg sertifisert medium. Vil anbefale at du begynner med å ta kontakt med noen som har en slik sertifisering. Dersom du ønsker ordene direkte fra åndeverden må du evt spørre etter noen som kan gå i dyp transe (Lilli Bendriss har et eksempel på dette de siste 4-5 minuttene av den nyeste episoden i podkasten sin Uforklarlig på Spotify). Anonymkode: e5485...f4b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Del Skrevet 27. september 2024 Takk, det skal jeg sjekke ut. Anonymkode: 886f1...3a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #4 Del Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk, det skal jeg sjekke ut. Anonymkode: 886f1...3a2 På medlemsidene til Norsk Spiritualistforening ligg kontaktinfo til ei rekkje sertifiserte medium. Anonymkode: 1f749...ec2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #5 Del Skrevet 27. september 2024 Nå er Tyler Henry i en særklasse og verdenskjent grunnet det, men Lilli Bendriss er vel det nærmeste vi har her i Norge. Hun tar vel dog ikke private "readings" utenom "Uforklarlig" så vidt jeg vet. Anonymkode: b83de...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå