Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må ha en ekte gave. Er det noen med lignende i Norge man kan bestille time hos? 

Jeg mener; som virkelig kan formidle beskjeder fra den andre siden. 

Anonymkode: 886f1...3a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg sett Netflix serien (sjekket han bare litt på tiktok). Usikker på hva du mener med virkelig formidle? Det finnes mange flinke medium i Norge - jo mer erfaren, jo mer presis.

Det finnes sertifiserte medium som faktisk har måttet igjennom en rekke tester for å kunne kalle seg sertifisert medium. Vil anbefale at du begynner med å ta kontakt med noen som har en slik sertifisering. 

Dersom du ønsker ordene direkte fra åndeverden må du evt spørre etter noen som kan gå i dyp transe (Lilli Bendriss har et eksempel på dette de siste 4-5 minuttene av den nyeste episoden i podkasten sin Uforklarlig på Spotify).

Anonymkode: e5485...f4b

• Liker 1
Skrevet

Takk, det skal jeg sjekke ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Takk, det skal jeg sjekke ut. 

På medlemsidene til Norsk Spiritualistforening ligg kontaktinfo til ei rekkje sertifiserte medium. :) 

Anonymkode: 1f749...ec2

Skrevet

Nå er Tyler Henry i en særklasse og verdenskjent grunnet det, men Lilli Bendriss er vel det nærmeste vi har her i Norge. Hun tar vel dog ikke private "readings" utenom "Uforklarlig" så vidt jeg vet.

Anonymkode: b83de...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...