AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #1 Skrevet 27. september 2024 Han må ha en ekte gave. Er det noen med lignende i Norge man kan bestille time hos? Jeg mener; som virkelig kan formidle beskjeder fra den andre siden. Anonymkode: 886f1...3a2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #2 Skrevet 27. september 2024 Nå har ikke jeg sett Netflix serien (sjekket han bare litt på tiktok). Usikker på hva du mener med virkelig formidle? Det finnes mange flinke medium i Norge - jo mer erfaren, jo mer presis. Det finnes sertifiserte medium som faktisk har måttet igjennom en rekke tester for å kunne kalle seg sertifisert medium. Vil anbefale at du begynner med å ta kontakt med noen som har en slik sertifisering. Dersom du ønsker ordene direkte fra åndeverden må du evt spørre etter noen som kan gå i dyp transe (Lilli Bendriss har et eksempel på dette de siste 4-5 minuttene av den nyeste episoden i podkasten sin Uforklarlig på Spotify). Anonymkode: e5485...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Skrevet 27. september 2024 Takk, det skal jeg sjekke ut. Anonymkode: 886f1...3a2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #4 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Takk, det skal jeg sjekke ut. Anonymkode: 886f1...3a2 På medlemsidene til Norsk Spiritualistforening ligg kontaktinfo til ei rekkje sertifiserte medium. Anonymkode: 1f749...ec2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #5 Skrevet 27. september 2024 Nå er Tyler Henry i en særklasse og verdenskjent grunnet det, men Lilli Bendriss er vel det nærmeste vi har her i Norge. Hun tar vel dog ikke private "readings" utenom "Uforklarlig" så vidt jeg vet. Anonymkode: b83de...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå