Gå til innhold

Drit lei av kollegaen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så lei av kollegaen min men vi må omgås uansett! Skjønner ikke hva han vil, han sender meg ofte meldinger. Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre og jeg gir ikke et pip fra meg lenger, men det hender han skriver meldinger noen ganger, han reagerer litt på om jeg har god tone med andre kollegaer har jeg også merket, altså blikker andre kollegaer, noen som har hatt det problemet? 
 

han spør om å finne på noe ogsååå.. jeg kommer med unnskyldninger ofte, fortsatt skjønner han ikke…???? Han er jo bare en kollega…… han kommer med bare teite jokes osv jeg er ikke intressert å høre på en gang. F eks kommenterer ting på utseendet mitt eller at jeg er lik en annen kollega han ikke liker, ikke noe veldig frekt altså, for jeg vet jo bare han tuller for han synes jeg er fin, men er jo barnslig eller en spesiel oppførel, rar humor på han der😂

 

Hvordan bli kvitt sånne mennesker? Bare bli mer overlegen? Vil ikke skape dårlig arbeidsmiljø, men heller ikke lage en konflikt med han. Så vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette… tror han kanskje liker meg litt… 😭😓

Anonymkode: fac2b...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er så lei av kollegaen min men vi må omgås uansett! Skjønner ikke hva han vil, han sender meg ofte meldinger. Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre og jeg gir ikke et pip fra meg lenger, men det hender han skriver meldinger noen ganger, han reagerer litt på om jeg har god tone med andre kollegaer har jeg også merket, altså blikker andre kollegaer, noen som har hatt det problemet? 
 

han spør om å finne på noe ogsååå.. jeg kommer med unnskyldninger ofte, fortsatt skjønner han ikke…???? Han er jo bare en kollega…… han kommer med bare teite jokes osv jeg er ikke intressert å høre på en gang. F eks kommenterer ting på utseendet mitt eller at jeg er lik en annen kollega han ikke liker, ikke noe veldig frekt altså, for jeg vet jo bare han tuller for han synes jeg er fin, men er jo barnslig eller en spesiel oppførel, rar humor på han der😂

 

Hvordan bli kvitt sånne mennesker? Bare bli mer overlegen? Vil ikke skape dårlig arbeidsmiljø, men heller ikke lage en konflikt med han. Så vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette… tror han kanskje liker meg litt… 😭😓

Anonymkode: fac2b...d0f

Huff altså... 

Anonymkode: f98e7...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

han spør om å finne på noe ogsååå.. jeg kommer med unnskyldninger ofte, fortsatt skjønner han ikke…????

Slutt å komme med unnskyldninger. Si at du ikke er interessert, og at du ber han ikke ta kontakt med mindre det gjelder arbeidsoppgaver hvor dere må samarbeide.

Anonymkode: 7562a...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis han hva du har skrevet her, så forstår han fort hvordan du er som person og slutter å kontakte deg utenom jobb.

Anonymkode: b4a22...ba5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt at han synes du er fin? Like fin som noen han ikke liker?

Anonymkode: 61e98...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...