Gå til innhold

Gutter. Hvilken stilling liker dere best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer litt an på dama. Mange damer er ikke gode på å ri, men om de er gode på det så er nok det favoritten. Og bakrfra blir en solid andre plass om hun har en bra rumpe. Ellers er jo misjonær undervurdert 😊

Anonymkode: 54d5f...587

Hva vil det si å være god på å ri da? 

Anonymkode: 20163...848

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva vil det si å være god på å ri da? 

Anonymkode: 20163...848

For det første, en må holde ut mer enn 3min, noe merkelig mange ikke klarer, en må være engasjert og ikke bare seg selv. Mye bunner nok i trygghet på seg selv, en som er usikker og redd for å vise kroppen sin på topp klarer heller ikke slappe av såppas at sexen blir veldig bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For det første, en må holde ut mer enn 3min, noe merkelig mange ikke klarer, en må være engasjert og ikke bare seg selv. Mye bunner nok i trygghet på seg selv, en som er usikker og redd for å vise kroppen sin på topp klarer heller ikke slappe av såppas at sexen blir veldig bra 

Og ha litt lårmuskler 😉

Anonymkode: 3869a...507

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på humøret, om man bare vil ha litt rolig deilig sex (hverdagssex), eller om man vil ha litt mere action.

Dama ligger på rygg med knærne trukket opp, jeg ligger på siden og 90 grader på tvers under hennes knær. Stilling som ikke krever så altfor mye av noen av partene, gir deilig innsyn og mulighet for å hjelpe til med fingrer eller stryke på innsiden av lårene eller kose med brystene. I denne stillingen kan dama også enkelt hjelpe til med en vibrator selv på klitoris. Kraften og dybden i støtene kan enkelt kontrolleres. Stillingen kan holdes lenge uten det blir slitsomt, bare kos og nytelse. En litt avansert misjonær, eneste ulempe er at den ikke gir rom for kyssing.

En annen veldig deilig stilling er at hun rir uten at hun setter seg på meg, men forstår at dette er en stilling som kan bli slitsom for henne, men da er det bare å variere stillingen og hun setter seg ned, eventuellt snur rundt til reverse cowboy, mange muligheter.

Bakfra er jo også en deilig stilling, stående hvor hun legger ene kneet oppå baderomsservanten mens jeg står bak henne, øyekontakt gjennom baderomsspeilet.

Anonymkode: 4565b...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode varianter der som er gode. 

Men har man god tid så er en favoritt hun øverst, ligger stille og kun bruker musklene «der nede» og klemmer. 
Det er utrolig godt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best når vi «sakser». Jenta på ryggen og jeg på siden. Hun kan ha ene benet over mitt eller begge. Da slapper jeg av mens jeg kan se de deilige brystene hennes, lett å kline og gi klitoris oppmerksomhet samtidig. Deilig deilig

Anonymkode: 076b9...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er så singel 🤣

Anonymkode: b80b6...467

Samme her. 
Men lever i håpet om at det skjer noe i 2025 el 2026😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun står i gapestokk. Kan svinge pisken og trenge langt inne i henne både i fitte og i ræva.

Anonymkode: 4c078...966

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Jeg liker best i senga er, riktig innstilling🥰

Dette ville gitt rød strek i margen på skolen. Kommafeil. 

Anonymkode: d42fd...256

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det kommer an på humøret, om man bare vil ha litt rolig deilig sex (hverdagssex), eller om man vil ha litt mere action.

Dama ligger på rygg med knærne trukket opp, jeg ligger på siden og 90 grader på tvers under hennes knær. Stilling som ikke krever så altfor mye av noen av partene, gir deilig innsyn og mulighet for å hjelpe til med fingrer eller stryke på innsiden av lårene eller kose med brystene. I denne stillingen kan dama også enkelt hjelpe til med en vibrator selv på klitoris. Kraften og dybden i støtene kan enkelt kontrolleres. Stillingen kan holdes lenge uten det blir slitsomt, bare kos og nytelse. En litt avansert misjonær, eneste ulempe er at den ikke gir rom for kyssing.

En annen veldig deilig stilling er at hun rir uten at hun setter seg på meg, men forstår at dette er en stilling som kan bli slitsom for henne, men da er det bare å variere stillingen og hun setter seg ned, eventuellt snur rundt til reverse cowboy, mange muligheter.

Bakfra er jo også en deilig stilling, stående hvor hun legger ene kneet oppå baderomsservanten mens jeg står bak henne, øyekontakt gjennom baderomsspeilet.

Dette ble jeg kåt av å lese 😂👏👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Liker best når vi «sakser». Jenta på ryggen og jeg på siden. Hun kan ha ene benet over mitt eller begge. Da slapper jeg av mens jeg kan se de deilige brystene hennes, lett å kline og gi klitoris oppmerksomhet samtidig. Deilig deilig

Anonymkode: 076b9...9c2

Denne var ikke dum 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 16.03):

Kommer litt an på dama. Mange damer er ikke gode på å ri, men om de er gode på det så er nok det favoritten. Og bakrfra blir en solid andre plass om hun har en bra rumpe. Ellers er jo misjonær undervurdert 😊

Hva gjør hun om hun er god til å ri? 

Jeg spør for å få tips, siden vi gjør den stillingen mest for min sin del siden jeg får vaginal orgasme i denne.

Hva om hun ikke har en bra rumpe mister du tenninga og blir litt slapp da om du forsøker doggy? Hva om hun har litt fett på ryggen og hofter?

Anonymkode: 9b7f0...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva gjør hun om hun er god til å ri? 

Jeg spør for å få tips, siden vi gjør den stillingen mest for min sin del siden jeg får vaginal orgasme i denne.

Hva om hun ikke har en bra rumpe mister du tenninga og blir litt slapp da om du forsøker doggy? Hva om hun har litt fett på ryggen og hofter?

Anonymkode: 9b7f0...2ae

Visst du ikke bekymrer deg for hvordan kroppen eller valker skulle fremstå, så er det et stort pluss i forhold til hvordan partneren vil oppleve ridingen. Om du bekymrer deg for dette, så vil de påvirke kjemien mellom dere. Du snakker om partneren din, og han har tross alt valgt deg, så kast bekymringene og slipp deg fri og ri med stor selvsikkerhet.

Han vil elske at du trives i situasjonen og kan vise at du nyter det, han vil glede seg hver gang du får vaginal orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonæren. Med hennes ankler på mine skuldre. Da kan jeg nyte synet av den deilige kroppen hennes, musa som tar i mot kuken min, og se hvordan puppene duver frem og tilbake i takt med knullingen.  Som en god nr 2: å bli ridd der hun lener seg litt bakover og støtter seg på sine egne legger/ankler. Da treffer kuken hennes sweetspot, og hun har full kontroll på tempo og timing. Noe jeg tenner veldig på, så vi kommer som regel samtidig i denne stillingen.

Anonymkode: adfc6...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...