AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Er kjæresten rett for meg? Dersom han er rett for meg, så kreves det enormt med tid og energi for å komme dit at forholdet kjennes trygt og godt, mange vanskelige samtaler må tas for å få forholdet til en god plass. Vil vi komme dit? Eller er det best å innse at jeg aldri vil få mine essensielle behov dekket i dette forholdet? Det har vært mye frustrasjon fra start, men jeg er veldig glad i han og håper vi skal få det til. Noen som får opp noe? Anonymkode: 5ee5d...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Nei, han er ikke rett for deg. Hvorfor? Les hva du skrev, tenk at noen andre har skrevet det..,,hva ville du ja svart? Anonymkode: 77256...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september Du HA svart…. Anonymkode: 77256...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei, han er ikke rett for deg. Hvorfor? Les hva du skrev, tenk at noen andre har skrevet det..,,hva ville du ja svart? Anonymkode: 77256...0ad Jeg tror ofte at forhold må jobbes hardt med til tider, de vanskelige samtalene må tas for at man skal komme nærmere hverandre og få det godt sammen. Jeg er villig til å gjøre den jobben sammen med han, dersom han vil. Håpte noen klarsynte kunne fortelle noe om hvilket potensiale som ligger foran oss og om han også er villig til å jobbe med dette på et dypere nivå? Anonymkode: 5ee5d...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå