Gå til innhold

Noen som ser, enten gjennom gud, kort eller annet. Vil jeg noen gang få eksen min tilbake/bli lykkelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg slo opp med typen min, uten å ha tenkt skikkelig gjennom det. Jeg var deprimert og sliten, og tenkte at det skulle være løsningen på alt. Vi hadde slitt med kommunikasjon lenge, så jeg hadde liksom gitt opp å klare å finne ut av det sammen, så jeg flyktet fra problemene og gjorde det slutt i stedet😭 Jeg angrer voldsomt, og har det helt forferdelig nå, savner han så voldsomt. Han fikk ny dame ganske kjapt etterpå. 

Er det noen som kan se, på et eller annet vis, om jeg noen gang vil få min kjæreste tilbake igjen? Evt se hvordan jeg kan bli lykkelig igjen, og når/ hvor lenge til? 

Vil sette pris på alle svar❤️

Anonymkode: 09583...b5b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke din kjæreste. Du slo opp. Du slo opp for en grunn. 
 

Du kommer til å bli lykkelig igjen - når du går videre. 

Anonymkode: b8a21...5e0

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det beste for deg er å akseptere at du gjorde dette, og at den broen er brent. Henger du fast i dette og kverner på det vil det bli vanskelig å finne nye "broer". 

Anonymkode: a4ee1...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 23.15):

Han er ikke din kjæreste. Du slo opp. Du slo opp for en grunn. 
 

Du kommer til å bli lykkelig igjen - når du går videre. 

Anonymkode: b8a21...5e0

Jeg mente ikke "min kjæreste" som i at jeg tenker at han er min kjæreste, men at han er det kjæreste jeg har. Jeg klarer ikke å komme videre. Jeg går til samtaler, men jo mer jeg lærer om min egen tilknytning, psyke osv, jo mer ser jeg at jeg er skyld i at det gikk som det gikk. Og det er utrolig tungt å bære når jeg nå føler at jeg bare eksisterer og ikke lever et liv som er verdt å leve. 

 

Anonymkode: 09583...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mente ikke "min kjæreste" som i at jeg tenker at han er min kjæreste, men at han er det kjæreste jeg har. Jeg klarer ikke å komme videre. Jeg går til samtaler, men jo mer jeg lærer om min egen tilknytning, psyke osv, jo mer ser jeg at jeg er skyld i at det gikk som det gikk. Og det er utrolig tungt å bære når jeg nå føler at jeg bare eksisterer og ikke lever et liv som er verdt å leve. 

 

Anonymkode: 09583...b5b

Hvilken tilknytning er du?

Anonymkode: 1d66e...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...