AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Hei. Jeg har to katter som er vandt med hunder og skaffet meg en valp for ett år siden nå. Hunden er veldig leken så hun løper etter kattene når de kommer ned eller vil da komme til meg. Har prøvd å trene hun til å sitte i ro sånn at katten kan komme til hun selv, men det har ikke gått til nå da hun begynner å løpe etter med engang de kommer litt nær og tror det er lek. Får hun dessverre ikke til å sitte/ligge i ro. Det er jo ikke gøy for kattene når de ikke kan slappe av ( de har selvfølgelig steder de kan være hvor hunden ikke kan være) så situasjonen er litt vanskelig nå. Hunden er bare ett år så skjønner at hun er leken osv, men er det noen som har tips på hvordan jeg kan få hun til å slutte med det? Prøvd mye men ikke funket til nå. Anonymkode: 333ba...bdd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Bånd inne eller grind for å fysisk stoppe hunden fra å løpe etter kattene Anonymkode: 345da...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nora:) Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bånd inne eller grind for å fysisk stoppe hunden fra å løpe etter kattene Brukte bånd når hun var liten, men nå som hun er eldre så kan jeg ikke ha på bånd inne 24/7 Endret 27. september av nora:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå