Gå til innhold

Emballasje ved salg på Tise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve å selge noen vesker på Tise, men hva pakker folk varene i? Hva fungerer best? 

Anonymkode: 1008b...6f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoesker etc. plast rundt

Anonymkode: 4fd8b...627

Skrevet

Bare husk at pakkemål (35x25x12) er nesten viktigere enn vekt om du velger å bruke postens 0-5kg. Disse blir målt med laser og straffeporto gjør kjapt at det ikke alltid lønner seg å skulle velge billigste måte å sende på. 

Anonymkode: 64529...e3f

Skrevet

Selger litt klær og tilbehør på Tise, og pleier å legge alt i en plastpose, før jeg pakker det inn med enten gråpapir/gavepapir eller emballasje fra nettbestillinger.

Anonymkode: fe14a...251

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Selger litt klær og tilbehør på Tise, og pleier å legge alt i en plastpose, før jeg pakker det inn med enten gråpapir/gavepapir eller emballasje fra nettbestillinger.

Samme her :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Frøken.stille skrev (18 minutter siden):

Samme her :) 

Poser fungerer dårlig til vesker, såesielt hvis det er enlitt dyrer designveske, da har ødelegges verdien mye hvis den blir klemt flat.

TS bruk esker du har i huset eller kjøp en skikkelig eske og ta litt ekstra for å sende. Jeg betaler gjerne noen kroner for skikkelig innpakking når jeg kjøper vesker.

Anonymkode: a5858...d90

Skrevet

Gensere, bluser og sånt pakker jeg i silkepapir og bruker postpose fra Clas Ohlson.

Tar vare på esker i passende størrelser og sender vesker og sko og annet som ikke tåler å bli klemt, i disse.

Anonymkode: 6ed21...429

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...