AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Skrevet 26. september 2024 Når kjæresten er på besøk hos foreldrene mine er det ofte h*n ikke sier hei, bare går på mitt rom.. er det jeg som er sær eller er ikke dette veldig uhøflig? Anonymkode: 9306f...479
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 Dette er så uhøflig og rett ut frekt at det er grunn til å slå opp om han ikke skjerper seg varig! Stol på deg selv! Anonymkode: 5618f...6e3 7 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Hvor gammel er han? Om han er veldig ung, så har han gjerne ikke skjønt det med folkeskikk? Anonymkode: 9f9e0...301 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #4 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor gammel er han? Om han er veldig ung, så har han gjerne ikke skjønt det med folkeskikk? Anonymkode: 9f9e0...301 Nærme 30… Anonymkode: 9306f...479
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #5 Skrevet 27. september 2024 Ja, det er uhøflig Anonymkode: bdd88...7ae
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #6 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Nærme 30… Anonymkode: 9306f...479 når han er nærmere 30 år. Da hadde jeg forventet at han faktisk ikke bare sa hei, men at han også slo av en liten prat. Anonymkode: 3e0ca...209 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #8 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når kjæresten er på besøk hos foreldrene mine er det ofte h*n ikke sier hei, bare går på mitt rom.. er det jeg som er sær eller er ikke dette veldig uhøflig? Anonymkode: 9306f...479 Han er på besøk hos dine foreldre og snakker ikke med de? Hva faen gjør han der da? Jeg hadde slått opp. Ugrei oppførsel… vitner om at han ikke er spesielt interessert i noe seriøst da. Anonymkode: 5a6b8...c7b 1 1
Carrot Skrevet 27. september 2024 #9 Skrevet 27. september 2024 hvor gammel er du TS siden du bor hos foreldrene dine og kjæresten din er 30? 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #10 Skrevet 27. september 2024 Han har ikke lært folkeskikk hjemme, og skal det forandre seg så må du være klar og tydelig om hvor viktig det er å oppføre seg Anonymkode: 05130...d7e
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #11 Skrevet 27. september 2024 Carrot skrev (3 timer siden): hvor gammel er du TS siden du bor hos foreldrene dine og kjæresten din er 30? Dette lurer jeg på også. Siden du fortsatt bor hjemme hos foreldrene dine antar jeg at du er veldig ung, og da er det mange ting som tilsier at en mann på 30 ikke er riktig for deg, også sett bort fra at han mangler normal folkeskikk og sosiale antenner. Hva sier foreldrene dine til forholdet og oppførselen hans da? Anonymkode: 982f3...9a0 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #12 Skrevet 27. september 2024 Om du er veldig ung unngår han nok foreldrene dine fordi han vet han er for gammel til deg og vil ikke se dem i øynene. Om dere ikke er så langt unna i alder, uhøflig, spørr han om hvorfor. Anonymkode: 0f403...5f2 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #13 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når kjæresten er på besøk hos foreldrene mine er det ofte h*n ikke sier hei, bare går på mitt rom.. er det jeg som er sær eller er ikke dette veldig uhøflig? Anonymkode: 9306f...479 Som din mor, ville jeg vært svært skeptisk til en sånn oppførsel. Ja, det er svært uhøflig. Faktisk såpass uhøflig at jeg hadde stoppet han når han kom på denne måten. Møtt han i døra og tvunget fram et eller annet fra han. Det er normalt å hilse på folk når man kommer som gjest inn i deres hjem. Han her kommer som om de ikke betyr noe, og at han kan valse inn som han vil. Hvorfor oppfører han seg sånn? Liker han ikke dine foreldre? Hvordan er han i andre sosiale sammenhenger? Og hvor gammel er han? Er han 16 år eller 30 år? Ser nå i tidligere innlegg at han er nærmere 30. Hva er det med han? Og hvor gammel er du selv? Er du tenåring og bor hjemme, og er sammen med en mye eldre mann, som ikke engang har vett nok til å hilse på dine foreldre, men går rett til rommet ditt? I så fall er det veldig bekymringsfullt. Hvordan reagerer dine foreldre på dette? Som mor hadde jeg blitt rasende, og kastet ut denne mannen, som trolig ville ha sex med min tenåringsdatter på rommet hennes, mens vi foreldre satt i stua. Ikke aktuelt!! Eller er det noen diagnoser her som du ikke vet om? Er han på autismespekteret, så kanskje han har problemer med å møte andre på den måten. Men da må du og dine foreldre få vite om det. Og om du er eldre og fortsatt bor hjemme, hvorfor gjør du det? Anonymkode: c31e8...81e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #14 Skrevet 28. september 2024 AnonymBruker skrev (På 27.9.2024 den 1.45): Hvor gammel er han? Om han er veldig ung, så har han gjerne ikke skjønt det med folkeskikk? Anonymkode: 9f9e0...301 Ja, jef sa at det hadde med folkeskikk og gjøre og det skjønner han ikke… AnonymBruker skrev (20 timer siden): Og om du er eldre og fortsatt bor hjemme, hvorfor gjør du det Vi er nærme i alder men han er eldre. Bor hjemme fordi vi skulle flytte sammen, og det skulle bare være en overgangsperiode, typ 1 mmd, men nå har det snart gått ett år og han går ikke med på noen leiligheter jeg foreslår og er helt initiativløs. Kommer nok til å slå opp i morgen. Anonymkode: 9306f...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå