AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg bruker fertilitetsmonitoren til Clearblue. Hadde en lang periode tidligere i år hvor jeg brukte den slavisk uten at noe skjedde. Men da hadde jeg «normal» stigning, og fikk maksimal etter et par dager med høy. Så tok jeg en lang pause fra å bruke den, før jeg startet igjen denne syklusen. Men nå har den vist «høy» i 15 dager i strekk! Instruksjonsheftet sier man bare skal fortsette å teste. Men hva kan det bety at den viser «høy» så lenge? Anonymkode: 021f1...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 Når den ikke har vært brukt på lenge så kreves det på en måte en ny runde for den for å bli kjent med syklus. At den viser høy så lenge har ingen særlig betydning i forhold til eggløsning. Følg instruksjonene du, så går det seg til. Anonymkode: 97b81...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #3 Del Skrevet 27. september 2024 Hos meg betydde det PCOS, men jeg hadde det da slik i måned etter måned. Det kan bare bety at man har en måned uten at man får stigning i LH og at man da ikke får eggløsning, og det er også normalt hos friske kvinner å ha såkalt anovulatorisk syklus innimellom. Da jeg brukte letrozol, fant jeg også ut at for mange dager med "høy" gav for dårlig kvalitet på eggløsningen og jeg ble ikke gravid på de rundene. Fikk ingen bistand med dette fra gynekolog etc da det tydeligvis ikke er forsket på hvordan østrogenstigning i forkant av eggløsning påvirker eggkvalitet. Men de 2 eneste månedene jeg hadde 2 dager med høy før "maksimal" ble jeg gravid (men det ble kjemisk første gang det skjedde). De øvrige månedene hadde jeg typ 5 dager med "høy" først, og da ble jeg altså ikke gravid. Anonymkode: 49072...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #4 Del Skrevet 28. september 2024 Tusen takk for svar, damer ☺️ Ts Anonymkode: 021f1...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå