AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Skrevet 26. september 2024 Som tittelen sier, hva gjør man da? Jeg går rundt og er konstant kåt på en bekjent av meg. Vi flørter og sender sexy meldinger til hverandre. Jeg har så utrolig lyst på han, hele tiden. Samtidig er vi begge godt gift og jeg har et fint forhold med mannen min, som jeg for så vidt er veldig kåt på også. Sexlivet hjemme er supert. Likevel går jeg å tenker på denne mannen. Jeg veg dette er galt, så trenger ingen spy emojis og skjennepreken. Bare lurer på hva jeg skal gjøre for å komme over dette? Skal jeg bare ha sex med han p bli ferdig med det, eller kommer det bare til å føre til at vi ender opp med å bli elskere? Anonymkode: 51d5a...d4a 1 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 26. september 2024 Avslutte all kontakt. Slett. Konsentrere deg om han du har hjemme om du vil fortsette det forholdet. Anonymkode: 578d9...988 36 2 14
Idunn Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Kutt kontakten og slutt med flørtinga! 16 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 Hvorfor spekulerer du i om du skal gjøre noe? Det meste går over, men det gjør det raskere om du ikke gjør noenting. Er du egentlig en variant av poly? Sånn at du fint relaterer og har sex med flere? Det er klokt å finne ut sånt og være åpen med partner om det. Jeg har vært i flere forhold med grader av åpenhet, og det fungerer fint. Men selv da må ting av og til settes strek over, og da er det å la være og bare la det gli ut i intet. Slutte med meldingene, takke for seg og se på vinden ute. Anonymkode: 219ac...ad2 5
Trolltunge Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 Rister det av seg og går videre. Du dyrker jo dette, og det er ikke ok. Ikke lurt heller. Emosjonelt utroskap er det også. 22 5
911 Skrevet 26. september 2024 #6 Skrevet 26. september 2024 (endret) Jeg forstår deg veldig godt. Det er spennende og litt forbudt. Dermed blir du hekta på dette og kåt på han. Dette kan nok ende veldig galt om dere gjør alvor ut av flørten, så om du virkelig vil ut av dette må du dessverre kutte ut denne vennen eller i det minste redusere kontakten og flørtingen. Er dette to par som kjenner og omgås hverandre? Det blir det plutselig litt vanskelig å bare kutte ut kontakten uten at det blir stilt spørsmål. Endret 28. september 2024 av 911 Endret pga. berettiget kritikk :-) 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Skrevet 26. september 2024 Man gjør ingenting. Holder seg unna. Det går over. Vann gresset ditt og fokuser på mannen din. Anonymkode: 393ea...473 3 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Skrevet 26. september 2024 911 skrev (8 minutter siden): I motsetning til alle her inne så forstår jeg deg veldig godt. Det er spennende og litt forbudt. Dermed blir du hekta på dette og kåt på han. Dette kan nok ende veldig galt om dere gjør alvor ut av flørten, så om du virkelig vil ut av dette må du dessverre kutte ut denne vennen eller i det minste redusere kontakten og flørtingen. Er dette to par som kjenner og omgås hverandre? Det blir det plutselig litt vanskelig å bare kutte ut kontakten uten at det blir stilt spørsmål. Takk for forståelse, å kutte kontakten helt blir rart, men jeg vet at det kan funke bare vi kutter ut denne flørtinga. Jeg er nok hekta på oppmerksomhet og den energien dette gir meg. Men det rareste er altså det at jeg samtidig som dette pågår er jeg også vanvittig kåt på mannen min. Altså etter vi begynte denne ulovlige flørtinga ble jeg mer kåt på mannen min hjemme Anonymkode: 51d5a...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvorfor spekulerer du i om du skal gjøre noe? Det meste går over, men det gjør det raskere om du ikke gjør noenting. Er du egentlig en variant av poly? Sånn at du fint relaterer og har sex med flere? Det er klokt å finne ut sånt og være åpen med partner om det. Jeg har vært i flere forhold med grader av åpenhet, og det fungerer fint. Men selv da må ting av og til settes strek over, og da er det å la være og bare la det gli ut i intet. Slutte med meldingene, takke for seg og se på vinden ute. Anonymkode: 219ac...ad2 Hvordan vet man om man er Poly da? Anonymkode: 51d5a...d4a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Skrevet 26. september 2024 Da er man utro. Anonymkode: 09a1a...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #11 Skrevet 26. september 2024 Dette handler om selvdisiplin og rett og slett ta et valg. Du legger opp til dette selv. Helt fair det. Men dette kan du egentlig styre deg utav. Anonymkode: a83ce...9b9 4 3
911 Skrevet 26. september 2024 #12 Skrevet 26. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for forståelse, å kutte kontakten helt blir rart, men jeg vet at det kan funke bare vi kutter ut denne flørtinga. Jeg er nok hekta på oppmerksomhet og den energien dette gir meg. Men det rareste er altså det at jeg samtidig som dette pågår er jeg også vanvittig kåt på mannen min. Altså etter vi begynte denne ulovlige flørtinga ble jeg mer kåt på mannen min hjemme Anonymkode: 51d5a...d4a Vinn-vinn altså. Du har helt klart et oppmerksomhetsbehov. Kanskje du kan få denne oppmerksomheten fra mannen din? Vil han merke en endring i tenningen du har på mannen din om du slutter med flørtingen? Jeg er litt usikker om jeg ikke ville ha latt min kone fortsatt med flørtinga om det ble mer sex på meg og hun ikke var fysisk utro 🙂 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan vet man om man er Poly da? Anonymkode: 51d5a...d4a Polyamorøs er man når man har to eller flere romantiske forhold der alle vet om hverandre. Du kan lese mer på polynorge om du vil. Men du kan selvsagt være forelsket i flere samtidig og kanskje definere deg som poly men da er du mest sannsynlig utro. Endret 26. september 2024 av 911
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #13 Skrevet 26. september 2024 Ikke flørte, ikke snakkes på tomannshånd. Tenk aktivt på noe annet når dagdrømmene kommer. Begynn å se etter feil og mangler på din bekjente. Han må da ha noen irriterende sider? Anonymkode: a3af6...490 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #14 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke flørte, ikke snakkes på tomannshånd. Tenk aktivt på noe annet når dagdrømmene kommer. Begynn å se etter feil og mangler på din bekjente. Han må da ha noen irriterende sider? Anonymkode: a3af6...490 Jo jeg tenker at en av hans irriterende/dårlige sider er at han flørter med meg og helt klart var den som begynte selv om han er godt gift.. Anonymkode: 51d5a...d4a
Rosa Gnom Skrevet 26. september 2024 #15 Skrevet 26. september 2024 Jeg forstår egentlig ikke problemet her. Alle er vel i større eller mindre grad seksuelt tiltrukket av andre selvom man er i ett forhold? Jeg tror at det er helt normalt når man ser ett over middels pent / kjekk menneske,men dette betyr ikke at du skal dyrke de følelsene? Gå videre. Tenk på andre ting. Det går over av seg selv. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #16 Skrevet 26. september 2024 911 skrev (4 minutter siden): Vinn-vinn altså. Du har helt klart et oppmerksomhetsbehov. Kanskje du kan få denne oppmerksomheten fra mannen din? Vil han merke en endring i tenningen du har på mannen din om du slutter med flørtingen? Jeg er litt usikker om jeg ikke ville ha latt min kone fortsatt med flørtinga om det ble mer sex på meg og hun ikke var fysisk utro 🙂 Polyamorøs er man når man har to eller flere romantiske forhold der alle vet om hverandre. Du kan lese mer på polynorge om du vil. Vel så lenge han ikke vet noe så er han vel lykkelig uvitende. Han er jo oppriktig glad for all den sexen han får. Det er jeg som tar initiativet nesten hver gang og jeg er alltid klar når han vil. Samtidig hadde han overhodet ikke tolerert at jeg hadde drevet å skrevet drøye meldinger til en annen mann. Så å fortelle han dette kan jeg ikke. Jeg har utrolig lyst på den andre mannen, altså hjernen slutter å funke, det er en ekstrem kåtskap. Anonymkode: 51d5a...d4a 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #17 Skrevet 26. september 2024 Rosa Gnom skrev (1 minutt siden): Jeg forstår egentlig ikke problemet her. Alle er vel i større eller mindre grad seksuelt tiltrukket av andre selvom man er i ett forhold? Jeg tror at det er helt normalt når man ser ett over middels pent / kjekk menneske,men dette betyr ikke at du skal dyrke de følelsene? Gå videre. Tenk på andre ting. Det går over av seg selv. Ja, du har nok rett, eller selfølgelig du HAR rett. Dette er jo ikke greit av meg og det er nok det beste å avslutte før det utvikler seg Anonymkode: 51d5a...d4a 1 1
Schopenhauer Skrevet 26. september 2024 #18 Skrevet 26. september 2024 Utroskap kan påføre den andre parten de samme traumene som etter store ulykker eller krig. Så er spørsmålet om du unner din mann dette? 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #19 Skrevet 27. september 2024 Ts her. Jeg vet jeg mater dette crushet og at med null kontakt går det over. Det er bare det som er så vanskelig, jeg har blitt hekta på oppmerksomheten. Mulig dette er naivt, men vil det gå over hvis vi bare ligger sammen og blir ferdig med det? Anonymkode: 51d5a...d4a 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #20 Skrevet 27. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ts her. Jeg vet jeg mater dette crushet og at med null kontakt går det over. Det er bare det som er så vanskelig, jeg har blitt hekta på oppmerksomheten. Mulig dette er naivt, men vil det gå over hvis vi bare ligger sammen og blir ferdig med det? Anonymkode: 51d5a...d4a Nei. Anonymkode: 3a7dc...a04 2 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå