AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Skrevet 26. september 2024 Den eneste informasjonen jeg finner på nett er at «underlivssmerter kan være tegn på kreft» men hva ligger i underlivssmerter? Menssmerter er jo også underlivssmerter slik jeg ser det, men er smertene man får ved kreft annerledes enn de man har ved mens og eggløsning? Årsaken til at jeg spør er fordi jeg i de siste månedene har begynt å spotte utenom EL eller mens noe som er veldig uvanlig for min del. Nå er jeg 1 uke etter EL, spotter og har menssmerter. Jeg tror det bunner i premenopausen men jeg klarer liksom ikke å la tanken på kreft ligge når ting er utenom det vanlige. Anonymkode: 3fc5b...f39
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 Kan du ikke bare bestille en legetime da, så forklarer du hvordan du har det? Har du smerter under mensen eller under eggløsning så er det rimelig å anta at det ikke er kreft. Nå sier du kanskje at du har smerter ellers også og at noe er utenom det vanlige, da tar du en legetime. Anonymkode: 4a759...9f6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 Har du vært hos gynekolog? Anonymkode: 3a830...54f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 Menssmerter er vanligvis bare tegn på mensen. Dersom du plutselig spotter og har smerter du ikke kjenner godt fra tidligere menstruasjoner, er det grunn god nok for en legesjekk. Perimenopause er en mer sannsynlig årsak enn mye annet hvis du er i alderen 43 pluss. Anonymkode: 0bb60...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå