AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg har trent på ulike treningssenter oppgaver gjennom, og går på do der omtrent hver gang jeg trener (kun tisser). Går også på do på cafeer, kjøpesenter og hos venner. Har lagt merke til at do på treningssenter stinker ofte jævlig kvalmt og jeg må holde pusten, og denne grusomme drittlukten kjenner jeg for det meste kun på treningssenter og ikke ofte andre steder. Tenker lukten må komme av kostholdet til damer som trener; altså at de spiser så ekstremt sunt og derav lukter det spesielt ille? Anonymkode: 99554...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 Aldri tenkt på. Tisser som regel også før jeg trener og har aldri tenkt tanken. Det jeg legger merke til er at det lukter mer kropp, altså som i svette. Men jeg er altså på et treningssenter så det tenker jeg virkelig ikke noe mer over ☺️ Anonymkode: 56f29...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Del Skrevet 26. september 2024 Mange, merk mange, ikke ALLE(!). Som trener mye er opptatt av å få i seg mat med lite kalorier og døtter innpå med næringsfattig mat som er sukkerfritt og kalorifritt. Det er ikke heldig for mage og tarm og dermed blir det ekstra drittlukt når kroppen får i seg mye den egentlig ikke burde for den sliter med å nedbryte det. Tenker det kan ha mye å si? Anonymkode: 9a3ca...d8d 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Del Skrevet 26. september 2024 Når folk gjør nr 2 lukter det som regel dritt Anonymkode: b4bc5...bc7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mange, merk mange, ikke ALLE(!). Som trener mye er opptatt av å få i seg mat med lite kalorier og døtter innpå med næringsfattig mat som er sukkerfritt og kalorifritt. Det er ikke heldig for mage og tarm og dermed blir det ekstra drittlukt når kroppen får i seg mye den egentlig ikke burde for den sliter med å nedbryte det. Tenker det kan ha mye å si? Anonymkode: 9a3ca...d8d Har tenkt det samme faktisk eller at folk spiser mye fiber og mat som er vanskelig å bryte ned for tarmen og at det derfor lukter mer. Ts Anonymkode: 99554...2ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når folk gjør nr 2 lukter det som regel dritt Anonymkode: b4bc5...bc7 Ja men lukten jeg refererer til lukter spesielt skarp og kvalmende. Den må komme av noe spesielt som folk som trener spiser. Det lukter ikke drittlukt men mer ammoniakk nesten Ts Anonymkode: 99554...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Aldri tenkt på. Tisser som regel også før jeg trener og har aldri tenkt tanken. Det jeg legger merke til er at det lukter mer kropp, altså som i svette. Men jeg er altså på et treningssenter så det tenker jeg virkelig ikke noe mer over ☺️ Anonymkode: 56f29...83f Ikke sikkert noen med et kosthold som gir avføringen denne spesielle lukten, har tømt seg på do før du kommer inn dit. Ts Anonymkode: 99554...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke sikkert noen med et kosthold som gir avføringen denne spesielle lukten, har tømt seg på do før du kommer inn dit. Ts Anonymkode: 99554...2ff Det kan være! Jeg er jo ikke fasiten på samme måte som du ikke er det 🙃 Men jeg trener på senter 3-4 ganger i uka så burde ha opplevd det av og til. Anonymkode: 56f29...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 26. september 2024 #9 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg synes oftest det lukter veldig ekkelt og jævlig selv rett før jeg får mensen og mens jeg har det. Mye mer diaré aktig også. Må nevne at jeg virkelig ikke liker å ha mensen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Del Skrevet 26. september 2024 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Jeg synes oftest det lukter veldig ekkelt og jævlig selv rett før jeg får mensen og mens jeg har det. Mye mer diaré aktig også. Må nevne at jeg virkelig ikke liker å ha mensen! Enig Anonymkode: 8108a...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #11 Del Skrevet 28. september 2024 Høy protein dieter gir ikke den beste lukten. Spesielt om de er dårlig på fiber. Anonymkode: 7470b...7a8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #12 Del Skrevet 28. september 2024 Så rart det lukter dritt av drit Anonymkode: dd863...81a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #13 Del Skrevet 28. september 2024 Kom på jobben min og lukt du. 18 kontorrotter som verken trener eller tar kosttilskudd. Dritt lukter dritt. Anonymkode: 693a0...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2024 #14 Del Skrevet 28. september 2024 Spiser man veldig mye proteiner lukter både promp og bæsj ikke spesielt godt og mennesker hvor stor del av daglig kaloriinntak er proteiner er nok overrepresentert på treningssentre. Så vil anta at det er noe i det du sier om at det lukter verre på do der enn andre steder. Anonymkode: deec7...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #15 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Høy protein dieter gir ikke den beste lukten. Spesielt om de er dårlig på fiber. Anonymkode: 7470b...7a8 Hey, ikke dra protein under én kam her. Proteinpulver gir illeluktende bæsj. Belgfrukter gir illeluktende bæsj, Kjøtt gir ikke illeluktende bæsj. Fiber gir illeluktende bæsj. Jeg har klart å kutte ut fiber over tid og jeg kan virkelig skrive under på at bæsjen og prompen lukter mindre da. Anonymkode: fa84f...525 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2024 #16 Del Skrevet 29. september 2024 AnonymBruker skrev (På 26.9.2024 den 22.04): Mange, merk mange, ikke ALLE(!). Som trener mye er opptatt av å få i seg mat med lite kalorier og døtter innpå med næringsfattig mat som er sukkerfritt og kalorifritt. Det er ikke heldig for mage og tarm og dermed blir det ekstra drittlukt når kroppen får i seg mye den egentlig ikke burde for den sliter med å nedbryte det. Tenker det kan ha mye å si? Anonymkode: 9a3ca...d8d Tenkte på det samme. Energidrikker, proteinbarer, og proteinpulver med all slags mulig fyllstoffer og dritt i. Går ikke så fint i mage/tarm. Anonymkode: a6259...98f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå