Million Skrevet 29. september #41 Del Skrevet 29. september (endret) Rumpa har kroppens største muskler. Klart den kan trenes opp! Endret 29. september av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #42 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Med fare for å høres ut som om jeg lyver 😂 På det meste, som til sammen var flere år, trente jeg 10-12 timer i uken. Jeg løftet tungt! Medregnet de timene er også aktiv hvile. Ikke noe gruppetimer, men hard styrketrening. Jeg var råsterk, og i benkpress kunne jeg ha stilt i konkurranse og kommet høyt på pallen i min aldersklasse. I knebøy tok jeg 70-80 kilo. Jeg var veltrent (er det forsåvidt fremdeles, men langt i fra like sterk som før da jeg hadde anledning til å leve som en toppidrettsutøver). Fikk veldig mye komplimenter for rumpa, som jo er temaet her, men den ble aldri noe rund og struttende allikevel. Anonymkode: 22ef3...c31 Det er mye i det du skriver her som du kunne endret på for å få en mer struttende bakdel. Anonymkode: 9ed11...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 29. september #43 Del Skrevet 29. september (endret) Jeg trener endel rumpe ettersom jeg ikke var så interessert i 'hengeræv' etter fylte 40. Ser veldig godt forskjell og merker det. Nå kan jeg faktisk føle rumpa mi 🤣 Trener hovedsakelig tre øvelser annenhver dag: knebøy (dype), utfall med kettlebells og beinpress (beina høyt). Jeg er mann. Veldig fornøyd med resultatet 😁 Endret 29. september av DeLorean Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå