AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Jeg har svære kjønnslepper, og det kan alle som vil se når jeg går i tights. Finnes det noen tightser som retter mindre fokus mot det områder? Jeg har brukt mye 2xu, men der det søm i midten, og det er antakeligvis uheldig? Anonymkode: 8f71e...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Cameltoe får man vel om man drar tightsen for mye opp? Anonymkode: 4f187...dac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Cameltoe får man vel om man drar tightsen for mye opp? Anonymkode: 4f187...dac Jeg vet ikke. Når man har kjønnslepper som mine så er min erfaring at de viser uansett, med mindre jeg har tightsen nede på knærne 😫 Anonymkode: 8f71e...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september Bruke god gammeldags joggebukse? Eller er det trolling? Anonymkode: fa469...e1f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #5 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bruke god gammeldags joggebukse? Eller er det trolling? Anonymkode: fa469...e1f Det er ikke trolling nei. Det ville vært helt unaturlig å bruke joggebukse, det er både varmt og «i veien». Jeg driver med styrketrening i grupper, kall det gjerne CrossFit. Anonymkode: 8f71e...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #6 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er ikke trolling nei. Det ville vært helt unaturlig å bruke joggebukse, det er både varmt og «i veien». Jeg driver med styrketrening i grupper, kall det gjerne CrossFit. Anonymkode: 8f71e...ec6 Men du poster dette som et problem. Hvorfor "i veien"? Hadde ikke brydd meg mindre for å forhindre et problem. Anonymkode: fa469...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september Bruk truseinnlegg Anonymkode: 8ea5c...1d6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #8 Del Skrevet 26. september Google camel toe concealer. Finnes flere forskjellige. Anonymkode: a388f...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september Shorts? Anonymkode: 53109...816 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men du poster dette som et problem. Hvorfor "i veien"? Hadde ikke brydd meg mindre for å forhindre et problem. Anonymkode: fa469...e1f I veien fordi jeg kan henge meg opp i feks hinder feks. Forstår ikke helt hva du mener med den siste setningen 🧐 Anonymkode: 8f71e...ec6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Google camel toe concealer. Finnes flere forskjellige. Anonymkode: a388f...9da Takk! Det skal jeg gjøre. Shorts er også en mulighet, ja 😁 Anonymkode: 8f71e...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #12 Del Skrevet 26. september Har du prøvd de sømløse fra Icaniwill? Jeg tenker og at sorte tights skjuler mer enn en rosa. Anonymkode: e9d90...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #13 Del Skrevet 26. september Bruk truseinnlegg. Anonymkode: 7072b...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hylleblomst1 Skrevet 27. september #14 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har svære kjønnslepper, og det kan alle som vil se når jeg går i tights. Finnes det noen tightser som retter mindre fokus mot det områder? Jeg har brukt mye 2xu, men der det søm i midten, og det er antakeligvis uheldig? Anonymkode: 8f71e...ec6 Sømløse tights er redningen, prøv nvgtn, eller bumpro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #15 Del Skrevet 27. september Unngå tights med søm foran Kan også bruke et tynt truseinnlegg. Anonymkode: e0936...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #16 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har svære kjønnslepper, og det kan alle som vil se når jeg går i tights. Finnes det noen tightser som retter mindre fokus mot det områder? Jeg har brukt mye 2xu, men der det søm i midten, og det er antakeligvis uheldig? Anonymkode: 8f71e...ec6 Sportstape? Anonymkode: 9092b...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #17 Del Skrevet 27. september Jeg har pleid å bare stappe mine godt inn, også tape over slik at det blir lukket. Venter på operasjon for å si det sånn. Anonymkode: 94ef7...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #18 Del Skrevet 27. september Truseinnlegg og sømløse. Anonymkode: 1bf20...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #19 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har pleid å bare stappe mine godt inn, også tape over slik at det blir lukket. Venter på operasjon for å si det sånn. Anonymkode: 94ef7...ce3 Gynekolog mener at det er uheldig for sexlivet/følelse i dem og anbefaler ikke operasjon 😒 Anonymkode: 8f71e...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #20 Del Skrevet 27. september Ts igjen. Jeg er usikker på truseinnlegg. Det er ikke alltid jeg får cameltoe, ofte legger hele «stasen» seg på siden av sømmen, slik at det ser ut som om jeg har en stor pung eller noe 😩 ser for meg at det ville være enda mer synlig med truseinnlegg. Anonymkode: 8f71e...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå