Gå til innhold

hvordan tjene 25.000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger 25.000,- til sommeren.. er arbeidsledig akkurat nå... har bare dagpenger.

ikke lett å få seg jobb heller....

Noen tips? noe "svart" arbeid jeg kan tilby meg? vask f.eks..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dagmamma hvis du er glad i barn.. (men du må påregne å måtte ha referanser).

selge ting du ikke trenger på finn.no (møbler, spill osv)

vaske, måke snø av tak (men nå renner det visst vekk her i området..)

Lykke til!

Skrevet
dagmamma hvis du er glad i barn.. (men du må påregne å måtte ha referanser).

selge ting du ikke trenger på finn.no (møbler, spill osv)

vaske, måke snø av tak (men nå renner det visst vekk her i området..)

Lykke til!

Disse forslagene bortsett fra å selge møbler på finn.no) er vel ikke så innbringende og vil ta mange år før man er oppe i den summen da..

Skrevet
Disse forslagene bortsett fra å selge møbler på finn.no) er vel ikke så innbringende og vil ta mange år før man er oppe i den summen da..

Du bør da tjene noen tusen pr. barn hvis du er dagmamma? Litt mer enn kontantstøtten er vel vanlig? Da trenger du vel bare å ta inn to barn, og jobbe ca 4 mnd?

Skrevet

Meld deg som tilgjengelig ringevikar på skoler, barnehager, sfo, sykehjem og lignende.

Skrevet

Enhver jobb (omtrent) vil da la deg tjene 25.000 på et par-tre måneder..

Vaskejobber, avisbud, utdeling av reklame, telefonsalg - sånne jobber er LETTE å få selv uten referanser og utdanning.

Eventuelt kan du prøve deg som gatemusikant / levende statue / gjøgler i nærmeste gågate.

Skrevet

Du høres nesten storforlangende ut! Godt betalte jobber med minimalt av arbeidsinnsats blir ikke akkurat kastet etter deg på gaten! Og hvorfor skal du jobbe svart? Det er skatten de fleste av oss betaler som gir deg arbeidsledighetstrygd, om du ikke visste det.

Enkelte jobber ER bare ikke så godt betalt, men da må man bare jobbe mer og infinne seg med det. Jeg kjører morgenavis (avisbud). Ikke noe jeg blir rik av, ugunstig arbeidstid, men jeg kan ta på meg flere ruter og dermed tjene ganske bra likevel. Sjekk ut avisdistribusjonen i området der du bor.

Skrevet

Svelg stoltheten og få deg en jobb på Peppes eller liknende.

Skrevet
Jeg trenger 25.000,- til sommeren.. er arbeidsledig akkurat nå... har bare dagpenger.

ikke lett å få seg jobb heller....

Noen tips?  noe "svart" arbeid jeg kan tilby meg? vask f.eks..

Det å arbeide svart er å snylte på resten av samfunnet. Alle må bidra med skatt for at vi skal kunne ha de velferdsordningen som du nå nyter godt av (dagpenger).

Skaff deg en hvit jobb. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...