AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg merker at jeg ble litt oppgitt i en annen tråd over alle som var å ivrige etter å sette andre i bokser. Jeg er heterofil, men har eksperimentert litt på siden i ny og ne. Og finner av og til sånn veldig sporadisk noen av samme kjønn attraktive. Men det gjør meg ikke til homofil eller bifil. Helt ærlig trodde jeg at vi hadde kommet lenger og at folk ikke hadde så bastant syn på legning. Men da er det tydeligvis en del rigide og bakstreverske holdninger der ute som må jobbes med. Tenk dere litt om før dere prøver å kategorisere andre mennesker på en måte de ikke kjenner seg igjen i. Anonymkode: 1fae2...909 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Del Skrevet 26. september 2024 I den grad det er et behov å kategorisere, gjør det deg biseksuell. Begrepet som sier noe om seksuelle preferanser, ikke nødvendigvis emosjonelle. For de fleste henger disse to nært sammen, men ikke for alle. Anonymkode: 583e1...b0f 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 26. september 2024 #3 Del Skrevet 26. september 2024 Enig....det er helt greit å prøve å ha sex med samme kjønn...jeg kunne tenkt meg det ( sikkert ikke turt he he) men er ikke lesbisk for det. Men man kan jo være bifil om man i lengre period vil ha sex med begge kjønn og elsker begge kjønn 😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Del Skrevet 26. september 2024 Biseksuell Anonymkode: e3a07...a98 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 26. september 2024 #5 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I den grad det er et behov å kategorisere, gjør det deg biseksuell. Begrepet som sier noe om seksuelle preferanser, ikke nødvendigvis emosjonelle. For de fleste henger disse to nært sammen, men ikke for alle. Anonymkode: 583e1...b0f Heteroflex ville jeg sagt i såfall. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Del Skrevet 26. september 2024 mommyaka skrev (11 minutter siden): Enig....det er helt greit å prøve å ha sex med samme kjønn...jeg kunne tenkt meg det ( sikkert ikke turt he he) men er ikke lesbisk for det. Men man kan jo være bifil om man i lengre period vil ha sex med begge kjønn og elsker begge kjønn 😍 TS her. Ja, hvorfor ikke prøve? 🙂 Du kan få en veldig fin opplevelse. Jeg var også litt skeptisk til det før. Men det endret seg på en fabelaktig måte😋 Er heller ikke noe jeg oppsøker konstant, men av og til så kan det skje. Vi lever en gang ,så jeg vil ikke nekte meg selv noe så flott. Anonymkode: 1fae2...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Del Skrevet 26. september 2024 Det gjør en jo bifil, i alle fall, ettersom jeg regner med at du ikke har sex som du ikke har lyst på? Lyst på sex med noen av samme kjønn = bifil eller homofil. Anonymkode: 5f6f2...07a 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Del Skrevet 26. september 2024 Ok. Anonymkode: e8d13...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjør en jo bifil, i alle fall, ettersom jeg regner med at du ikke har sex som du ikke har lyst på? Lyst på sex med noen av samme kjønn = bifil eller homofil. Anonymkode: 5f6f2...07a Dette stemmer ikke for meg. Fordi jeg har ikke for vane å være tiltrukket av noen av samme kjønn. Det er personen og ikke kjønnet, som noen sa i en annen tråd, og som var veldig fint sagt. Vi får heller være enig om å være uenige. Anonymkode: 1fae2...909 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Del Skrevet 26. september 2024 Man er enten hetero, bi, homo eller lesbisk, Det kommer ann på om du foretrekker menn, kvinner eller begge. Merkelig at folk ikke forstår dette i dagens samfunn. Verden blir bare dummere og dummere. Anonymkode: bba7e...6f5 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #11 Del Skrevet 26. september 2024 Du er homo. Ingenting galt i det. Det som er galt er at du bedrar kona di. Anonymkode: 980c4...fc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #12 Del Skrevet 26. september 2024 Du er kanskje panseksuell? Anonymkode: 1b7e7...f87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #13 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette stemmer ikke for meg. Fordi jeg har ikke for vane å være tiltrukket av noen av samme kjønn. Det er personen og ikke kjønnet, som noen sa i en annen tråd, og som var veldig fint sagt. Vi får heller være enig om å være uenige. Anonymkode: 1fae2...909 Men det mennesket du ligger med/er tiltrukket av har jo et kjønn. Jeg blir ikke tiltrukket av noen fordi han er mann, men som heterofil er det bare menn jeg blir tiltrukket av og kan meg å ha sex med. For meg blir sånne påstander et krampaktig førsøk på å insistere på at man er kjempeåpen og tolerant, mens man i praksis framstår som det motsatte. Hvorfor er det så viktig å ikke bli kalt biseksuell hvis kjønnet på den man ligger med ikke er viktig? Anonymkode: b63f2...616 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 26. september 2024 #14 Del Skrevet 26. september 2024 Jeg hadde kalt det biseksuell. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 26. september 2024 #15 Del Skrevet 26. september 2024 Jo det gjør faktisk det. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #16 Del Skrevet 26. september 2024 Hvilken merkelapp du gir deg selv skal jeg ikke legge ned opp i, men jeg er enig i det som står i tittelen. Jeg har ligget med en av samme kjønn, men regner meg selv som heterofil. Ikke bifil eller biseksuell. Det skjedde i fylla, i en periode i livet da jeg var ung og det var spennende å eksperimentere, men jeg var ikke akkurat spesielt kåt og fikk ikke så mye ut av det annet enn en ny opplevelse og erfaring. Hvis jeg er veldig full kan jeg også synes det er gøy å danse sexy med jenter på utesteder, kanskje fordi det føles litt tryggere enn å danse med fremmede gutter? Jeg ble en gang kyssa av en jente jeg danset med og var så full av jeg kysset litt tilbake før jeg trakk meg unna. Jeg synes ikke det er ekkelt eller frastøtende å kysse en jente, men jeg blir ikke tent av det heller, slik jeg kan bli av en gutt. Når det er sagt er vel legning som så mye annet noe litt flytende, det er ikke enten/eller. Det finnes sikkert "mer" hetero folk enn meg. Men jeg har ikke noe ønske om verken å være sammen med eller ligge med en jente igjen. Så det å kalle meg biseksuell blir jo helt feil. Anonymkode: a98a1...48d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #17 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg merker at jeg ble litt oppgitt i en annen tråd over alle som var å ivrige etter å sette andre i bokser. Jeg er heterofil, men har eksperimentert litt på siden i ny og ne. Og finner av og til sånn veldig sporadisk noen av samme kjønn attraktive. Men det gjør meg ikke til homofil eller bifil. Helt ærlig trodde jeg at vi hadde kommet lenger og at folk ikke hadde så bastant syn på legning. Men da er det tydeligvis en del rigide og bakstreverske holdninger der ute som må jobbes med. Tenk dere litt om før dere prøver å kategorisere andre mennesker på en måte de ikke kjenner seg igjen i. Anonymkode: 1fae2...909 Det gjør deg bifil jo…. Ikke at det er noe galt med det Anonymkode: 81a6d...f75 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #18 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her. Ja, hvorfor ikke prøve? 🙂 Du kan få en veldig fin opplevelse. Jeg var også litt skeptisk til det før. Men det endret seg på en fabelaktig måte😋 Er heller ikke noe jeg oppsøker konstant, men av og til så kan det skje. Vi lever en gang ,så jeg vil ikke nekte meg selv noe så flott. Anonymkode: 1fae2...909 Du bør nekte deg noe så «flott» jo, når du har kone hjemme(slik du skrev i den opprinnelige tråden) Anonymkode: 81a6d...f75 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #19 Del Skrevet 26. september 2024 For å snu litt på det - hvorfor er det viktig for deg å IKKE bli puttet i disse båsene? Anonymkode: f0304...39a 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #20 Del Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg merker at jeg ble litt oppgitt i en annen tråd over alle som var å ivrige etter å sette andre i bokser. Jeg er heterofil, men har eksperimentert litt på siden i ny og ne. Og finner av og til sånn veldig sporadisk noen av samme kjønn attraktive. Men det gjør meg ikke til homofil eller bifil. Helt ærlig trodde jeg at vi hadde kommet lenger og at folk ikke hadde så bastant syn på legning. Men da er det tydeligvis en del rigide og bakstreverske holdninger der ute som må jobbes med. Tenk dere litt om før dere prøver å kategorisere andre mennesker på en måte de ikke kjenner seg igjen i. Anonymkode: 1fae2...909 Om du tenner på folk av samme kjønn så er du homo- eller biSEKSUELL, selv om du kanskje er heteroromantisk, og det er ikke noe galt med å være noen av delene. Det er mer "bakstreversk" å ikke godta sin seksualitet fordi du er redd for en merkelapp Anonymkode: 0aed0...044 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå