AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Har hatt mange katter gjennom livet, men har nå fått en 15 uker gammel kattunge. Den følger etter oss overalt og er svært kosete. Aldri opplevd en så needy kattunge på godt og vondt. Noen med halvt eller helt raggdoll- katt som kan fortelle litt om hvordan den var som kattunge og i voksen alder? Anonymkode: cae44...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Min 100% huskatt var slik fra hun var kattunge. Så det er personligheten og ikke nødvendigvis rasetypisk. Når en leser rase egenskaper til katter så er de generelle og ikke individspesifikke. Min britisk korthår har ikke lest beskrivelsen av rasen for den skravler non stop og er skikkelig klengete. Anonymkode: 4658f...c05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Min britisk korthår har ikke lest beskrivelsen av rasen for den skravler non stop og er skikkelig klengete. Den latteren trengte jeg nå😂😂 Men katter er som mennesker, hver og én har sin egen personlighet. Så du har nok bare fått en ekte kosepus❤️ Anonymkode: f3e97...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Ragdoll'er er som "hunder" - de følger etter deg overalt og er har også mange andre "hunde-egenskaper"....de skravler også endel.... 😉 Anonymkode: 245ac...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå