Gå til innhold

Erfaringer med vival?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det går nok helt fint. Test forskrevet dose noen dager før så ser du hvor sløv eller trøtt du evt blir. Ikke sikkert du blir det i det hele tatt 

Anonymkode: 97c5a...6e1

Men er det trygt å ta kvelden før jobb? Får ikke testet i helgen for da har jeg barna hjemme. Så det må bli i uka,da jobber jeg jo dagen etterpå. Har hørt at ved feks enkelte sovemedisiner så får man en «hangover» dagen etterpå. Det blir ikke sånn?

Anonymkode: fb87d...0b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men er det trygt å ta kvelden før jobb? Får ikke testet i helgen for da har jeg barna hjemme. Så det må bli i uka,da jobber jeg jo dagen etterpå. Har hørt at ved feks enkelte sovemedisiner så får man en «hangover» dagen etterpå. Det blir ikke sånn?

Ja, jeg ville tatt det 4-5 timer før jeg skal legge meg. Har aldri opplevd hangover av vival. Blir du for trett av det hadde jeg bare tatt halve dosen når du skal ha undersøkelsen.

Anonymkode: 97c5a...6e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, har ikke hørt om hangover etter Vival, men du må jo bare prøve hvis du skal finne ut hvordan det er for akkurat deg. Ingen her kan jo si det 100% sikkert på forhånd, det er jo derfor du skal teste. Får du litt hangover så er det kjedelig å være litt sliten på jobb, men du overlever jo det.

Anonymkode: 727c3...613

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, har ikke hørt om hangover etter Vival, men du må jo bare prøve hvis du skal finne ut hvordan det er for akkurat deg. Ingen her kan jo si det 100% sikkert på forhånd, det er jo derfor du skal teste. Får du litt hangover så er det kjedelig å være litt sliten på jobb, men du overlever jo det.

Jada overlever det. Men googlet litt og fant ut at Vival gjerne ikke er utsv kroppen før 20-50 timer og man kan spore det i blodprøver. Så man kan jo altså da ikke kjøre bil. Da får jeg heller ikke testet ut medisinen før selve dagen.. må kunne kjøre bil til jobb 😏

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jada overlever det. Men googlet litt og fant ut at Vival gjerne ikke er utsv kroppen før 20-50 timer og man kan spore det i blodprøver. Så man kan jo altså da ikke kjøre bil. Da får jeg heller ikke testet ut medisinen før selve dagen.. må kunne kjøre bil til jobb 😏

Å ja. Da hadde Sobril vært et bedre valg for deg kanskje, siden det har mye kortere halveringstid. Man kan kjøre om morgenen hvis man tar en vanlig dose på tidlig kveld. Men du, det er ikke noe krise om du ikke får testet det ut heller. Det går sannsynligvis veldig bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Å ja. Da hadde Sobril vært et bedre valg for deg kanskje, siden det har mye kortere halveringstid. Man kan kjøre om morgenen hvis man tar en vanlig dose på tidlig kveld. Men du, det er ikke noe krise om du ikke får testet det ut heller. Det går sannsynligvis veldig bra.

Jeg kunne jo eventuelt tatt en dose etter jobb, Sjangsen er vel stor for at det er utav kroppen til neste morgen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...