CurlySue78 Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Hva står det i invitasjonene deres? Det er det neste jeg skal tenke på, og vil gjerne ha innspill
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Hva står det i invitasjonene deres? Det er det neste jeg skal tenke på, og vil gjerne ha innspill ← Bla eit par sider bakover her, har vore ein del trådar med dette i det siste..
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Eg har halde på med akkurat det samme i dag, og slik vart det hos oss: xxxxxxxxxx og xxxxxxxxxx har i høve bryllaupet vårt gleda av å invitere xxxxxxx til koldtbord, kaffi og kaker på xxxxxxxxxx, laurdag xxxxxx kl 19.00 Vigsla finn stad i xxxxxx kyrkje kl 12.30 Gjer vel og svar innan 1. juni. Tlf. xxxxxxxx, xxxxxxxx eller e-post: [email protected]
Gjest bolle Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 (endret) Vi sendte invitasjonene i går! Vi gifter oss! Vielse finner sted 24. juni kl 13 i ................kirke Etter vielsen går turen til ..................restaurant for mottakelse og middag. Med vennlig hilsen ................................... Antrekk: dress Su: Praktisk informasjon følger senere. Endret 24. februar 2006 av bolle
lil Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Å har dere sendt allerede? VI skal gifte oss samme datoen, men har ikke tenkt på det enda... Kanskje på tide? Når er det "vanlig" å sende dem ut? Tenkte å sette SU 1. mai.
Susan Sto Helit Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Å har dere sendt allerede? VI skal gifte oss samme datoen, men har ikke tenkt på det enda... Kanskje på tide? Når er det "vanlig" å sende dem ut? Tenkte å sette SU 1. mai. ← Det er visstnok "vanlig" iflg. planleggingslister på bryllupsider på nett, å sende ut innbydelsene ca 2 mnd. før. Men da kan det jo være greit at folk allerede er informert om datoen da... Vet at mange velger å ikke følge dette, og kan ikke se noen grunn til at akkurat 2 mnd før er så optimalt.
Gjest Fruktkake Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 Vi sendte invitasjonene i går! Vi gifter oss! Vielse finner sted 24. juni kl 13 i ................kirke ← Jøss, var ikke dette vel tidlig å semde ut invitasjoner? Vi gifter oss en uke før dere, og vi kommer til å sende ut invitasjonene i april. SU innen 1. mnd. Å har dere sendt allerede? VI skal gifte oss samme datoen, men har ikke tenkt på det enda... Kanskje på tide? Når er det "vanlig" å sende dem ut? Tenkte å sette SU 1. mai. ← Jeg har hørt at det er vanlig ca. 2 mnd før bryllupet.
Gjest bolle Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 Å har dere sendt allerede? VI skal gifte oss samme datoen, men har ikke tenkt på det enda... Kanskje på tide? Når er det "vanlig" å sende dem ut? Tenkte å sette SU 1. mai. ← Hei! Vi er nok litt tidlig ute, så ikke stress. Det er faktisk 4 måneder i dag!!! Vi er tidlig ute av praktiske årsaker, vi skal jo ha bryllupet i København.Vi ønsker at gjestene bestiller fly så tidlig som mulig slik at vi kommer på samme fly og at de får så billige billetter som mulig. Så vi er nok litt tidlig ute, ja.
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #9 Skrevet 24. februar 2006 Vår var som følger: Hurra vi skal gifte oss! Vi ønsker xx hjertlig velkommen til middag og bryllupsfest lørdag 4. juni kl 17 i xx selskapslokale. Vielsen vil finne sted i xx kirke kl 15. Vi håper du/dere vil feier dagen sammen med oss. Hilsen Heidi76 og Heidimannen. I tillegg hadde vi selvsagt SU og telefonnummer hvor folk kunne ringe. På baksiden av invitasjonen hadde vi litt praktisk info som navn og telefonnr til toasmaster, kjøreforklaring til kirken og hvor folk kunne henvende seg for overnatting.
CurlySue78 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2006 Jøss, var ikke dette vel tidlig å semde ut invitasjoner? Vi gifter oss en uke før dere, og vi kommer til å sende ut invitasjonene i april. SU innen 1. mnd. Jeg har hørt at det er vanlig ca. 2 mnd før bryllupet. ← Vi skal ikke gifte oss før i august, og jeg har enda ikke begynt på invitasjoene. Men skal komme igang nå, og sender de ut så fort jeg er ferdig (så det blir nok mer enn 2 mnd i forveien). Litt av grunnen til dette er at det er ferietider (og jeg ønsker jo at så mange som mulig kan komme, og derfor ikke legger andre ferieplaner da) -og i tillegg er det flere som trenger overnatting -og på sørlandet er det veldig bra å være tidlig ute når det kommer til overnatting på sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå