Titti72 Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Har lett på SN og LF uten å finne noe... Eller kanskje jeg er blind og fullstendig har oversett det?! Så, hvor får jeg kjøpt disse produktene billigst mulig?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 SN og LF? Handle hos en hudpleier du. Å handle kosmetikk over nettet kan medføre risiko for uttynnede produkter for å øke lønnsomheten.... Det er sikrest å handle til de som kan det, både fordi du har noen å spørre om råd om du feks får en allergisk reaksjon, og om hvor lenge prod kan brukes. MD skal feks ikke brukes i årevis, da huden blir veldig tynn og forsvarsløs.... Dette fordi man konstant peeler huden...
Titti72 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2006 Tusen takk. Trodde jeg hadde blitt ordblind en stund nå.... En annen ting. Hvordan klare å komme under 200,- her da.... Det er ikke mulig på noen ting nesten, samme på SN når jeg har sett etter Decleor produkter.....
Titti72 Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2006 SN og LF? Handle hos en hudpleier du. Å handle kosmetikk over nettet kan medføre risiko for uttynnede produkter for å øke lønnsomheten.... Det er sikrest å handle til de som kan det, både fordi du har noen å spørre om råd om du feks får en allergisk reaksjon, og om hvor lenge prod kan brukes. MD skal feks ikke brukes i årevis, da huden blir veldig tynn og forsvarsløs.... Dette fordi man konstant peeler huden... ← Jeg var og tok dyprens hos hudpleier i går og hun anbefalte noen produkter til meg da. Går utifra at hun ville sagt at "denne kan du ikke bruke i mer en 1 år" når hun anbefalte den.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2006 #6 Skrevet 23. februar 2006 Hvis du har tenkt å handle hos Essential Dayspa, må du være klar over at de ikke lenger skriver ned verdien, og at du derfor må plusse moms pluss omkostninger til Posten på prisen. Hva med Ebay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå