AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Skrevet 26. september 2024 Bestilte et liggeunderlag fra fjellsport for 1,5 år siden. Bare måneder etter går det opp i sømmen. Sendte inn bilder og fikk nytt. Bare noen måneder etter dette (bruker det bare hver 3-4 mnd) så skjer det samme. Ikke like ikke denne gangen; men mister luft gjennom en natt. Så jeg skrev til de igjen og da svarte de at de hadde refundert meg pengene. Men jeg ville jo ha dette liggeunderlaget? Problemet er også at dette liggeunderlaget koster 1300 kroner hos de, men jeg hadde rabattkode når jeg kjøpte det så jeg fikk det for 499. Så de skal refundere meg 499 og jeg får jo ikke kjøpt det samme liggeunderlaget for denne prisen? Utrolig dårlig..:/ Anonymkode: 9f49f...7ba
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bestilte et liggeunderlag fra fjellsport for 1,5 år siden. Bare måneder etter går det opp i sømmen. Sendte inn bilder og fikk nytt. Bare noen måneder etter dette (bruker det bare hver 3-4 mnd) så skjer det samme. Ikke like ikke denne gangen; men mister luft gjennom en natt. Så jeg skrev til de igjen og da svarte de at de hadde refundert meg pengene. Men jeg ville jo ha dette liggeunderlaget? Problemet er også at dette liggeunderlaget koster 1300 kroner hos de, men jeg hadde rabattkode når jeg kjøpte det så jeg fikk det for 499. Så de skal refundere meg 499 og jeg får jo ikke kjøpt det samme liggeunderlaget for denne prisen? Utrolig dårlig..:/ Anonymkode: 9f49f...7ba Ja, må være fælt at du ikke tjener penger. Anonymkode: 9648a...e75
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Problemet er også at dette liggeunderlaget koster 1300 kroner hos de, men jeg hadde rabattkode når jeg kjøpte det så jeg fikk det for 499. Så de skal refundere meg 499 og jeg får jo ikke kjøpt det samme liggeunderlaget for denne prisen? Utrolig dårlig..:/ Anonymkode: 9f49f...7ba Seriøst, mener du at du skal ha tilbake mere penger enn du betalte for varen??? Anonymkode: 96797...237 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Seriøst, mener du at du skal ha tilbake mere penger enn du betalte for varen??? Anonymkode: 96797...237 Kan dere ikke lese? Jeg skriver at jeg vil ha et nytt liggeunderlag og ikke pengene ..? Anonymkode: 9f49f...7ba
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan dere ikke lese? Jeg skriver at jeg vil ha et nytt liggeunderlag og ikke pengene ..? Anonymkode: 9f49f...7ba Aha, alt er andres skyld. Man kan jo ikke ha uttalt seg uklart, for eksempel, det går jo ikke. Lykke til videre. Anonymkode: 96797...237
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Skrevet 26. september 2024 Når du har hatt to like produkter, og begge har hatt samme skade: vil du virkelig ha samme produkt enda en gang? Når det gjelder rabattkoden kan jeg på én måte forstå deg, også. I alle fall hvis den rabattkoden du hadde gjaldt alle varer den gangen, og ikke bare akkurat dette liggeunderlaget. Da taper du jo 499 på denne skaden, hvis du må kjøpe noe som koster det samme som det gamle. Anonymkode: b97d2...b58
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du har hatt to like produkter, og begge har hatt samme skade: vil du virkelig ha samme produkt enda en gang? Når det gjelder rabattkoden kan jeg på én måte forstå deg, også. I alle fall hvis den rabattkoden du hadde gjaldt alle varer den gangen, og ikke bare akkurat dette liggeunderlaget. Da taper du jo 499 på denne skaden, hvis du må kjøpe noe som koster det samme som det gamle. Anonymkode: b97d2...b58 Ja vet.. men dette skal være et bra produkt med bare bra tilbakemeldinger.. så mulig jeg bare har vært uheldig 😕 Ja det gjaldt alle varer og jeg brukte det jo på dette. Jeg kommer ikke til å få et liggeunderlag i «samme klasse» til 499. Det som er kjipt her Anonymkode: 9f49f...7ba
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #8 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aha, alt er andres skyld. Man kan jo ikke ha uttalt seg uklart, for eksempel, det går jo ikke. Lykke til videre. Anonymkode: 96797...237 Hvis du mener det var uklart burde du kanskje gå grunnskolen om igjen 😂 Anonymkode: 9f49f...7ba
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #9 Skrevet 26. september 2024 Altså, de har forsøkt å bytte en "feilvare" inn i noe som ikke er feilvare. Men det hjalp ikke, for denne varen hadde samme feil. Så de gir deg pengene tilbake. Kanskje de har fått flere klager på samme produkt, og ikke ser noe poeng i å prøve å gi deg erstaningsvare igjen, fordi det er for høy sannsynlighet for at du får enda en vare med samme feil? Hva med å bare akseptere at det ikke finnes noe "så bra liggeunderlag" til den prisen, og heller betale noe mer for å få en bra vare av et annet merke. Ja, jeg vet det er irriterende å føle at man har gjort et kupp, og så viser det seg at man bare "ble lurt" og ikke fikk det man ønsket seg. Og at om man skal ha det man ønsket, så må man betale mer. Men sånn er det bare noen ganger. Anonymkode: dfc2a...03e 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #10 Skrevet 26. september 2024 Men for å svare på overskriften din: Reklamasjon fungerer sånn at du klager på produktet du "nettopp" har kjøpt til butikken du kjøpte det fra. De kan da velge om de vil reparere eller erstatte produktet, slik at du får det produktet du skal ha. Dersom butikken vurderer at de ikke kan reparere eller erstatte produktet, har du rett på å få pengene dine tilbake. Her har de forsøkt å erstatte en gang, for så å vurdere det til, ved andre klage, at de ikke kan erstatte. Dermed har de gitt deg pengene dine tilbake. Det er butikken og ikke du som bestemmer løsningen, så lenge du enten får det du betalte tilbake, eller et fullverdig produkt. Anonymkode: dfc2a...03e 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #11 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan dere ikke lese? Jeg skriver at jeg vil ha et nytt liggeunderlag og ikke pengene ..? Anonymkode: 9f49f...7ba Hvor mange liggeunderlag du ikke blir fornøyd med skal du ha da? De hevet kjøpet istedenfor og fortsette og sende deg liggeunderlag . Hvis du vil fortsette og kjøpe liggeunderlag du ikke er fornøyd med får du følge med på salg eller noe da. Anonymkode: 0a659...72f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2024 #12 Skrevet 27. september 2024 Regner med at du lurer på om de har lov til å gjøre dette...? Det har de. Anonymkode: 008c1...61c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå