AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Skrevet 26. september 2024 Hei! Jeg har nesten uten unntak fått bakteriell vaginose ved ny partner. Fikk det også i begynnelsen med min nåværende kjæreste. Nå har vi vært sammen i 8 år, og har ikke hatt det siden i begynnelsen av forholdet. For en uke siden var han på guttetur, og nå har jeg fått det tilbake. Er det en mulighet for at om han har vært utro, at han har en ny bakterie som jeg kan ha fått? Anonymkode: 37031...71c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 Bare kvinner får bakteriell vaginose, og tilstanden sees noe oftere hos de som bytter seksualpartner ofte og/eller har hyppig samleie. Bakteriell vaginose regnes ikke som en seksuelt overførbar sykdom i heterofile forhold. Tilstanden kan smitte ved sex mellom kvinner, og forekommer også hos kvinner som ikke er seksuelt aktive. https://www.vitusapotek.no/sykdom-og-plager/intim-og-underliv/bakteriell-vaginose-(skjedekatarr)/a/A6557?srsltid=AfmBOorwcekM3Irf7xrj_GYW8OXQhzA8731uZq5SqmeLExE8rEWe0xUn Anonymkode: 27ae4...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå