Gå til innhold

Billig og enkelt mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bindingstida på mobilabonnemebntet mitt går ut i mars og jeg lurer på om det er noen som har tips om rimelig og brukervennlig abonnement? Har telenor fra før, og vil bytte... (dyrt!)

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Mannen min har et billig telenor abonnement, han....det er et sånt gjør det selv abonnement som du selv styrer over nettet. Det koster lite i mnd, og er billig og ringe med og sende meldinger med

Gjest lilletroll
Skrevet (endret)

For deg som allerede har telefon

Fri etablering ut mai 2006

Ingen avtaletid

Med FriFiks får du 20 ringeminutter inkludert hver måned og svært lav månedspris og lave ringepriser. Du gjør jobben selv med å bestille abonnementet her på telenor.no/mobil, og får dermed lave priser på alt. FriFiks har heller ingen avtaletid.

FriFiks Pris

Månedspris 29,-

Inkluderte ringeminutter 20

Minuttpris samtaler til mobil / fasttelefon 0,64

SMS 0,69

MMS 1,99

Tillegg kr 0,55 per minutt til andre nett etter inkluderte minutter.

Dette er sakset fra telenors sider. Frifiks heter den visst. Virker veldig billig synes jeg....

Endret av lilletroll
Gjest gotthard
Skrevet

mobyson. jeg betaler 40 øre pr melding og 79 øre pr min samtale.

ingen ab avg og du styrer alt selv.

Skrevet

For meg blir kontantkort absolutt det rimeligste. I ny og ne har de kampanjer der du betaler 300 og får ringe for 600 el.l., og da hamstrer jeg, og er veldig fornøyd!

Men hvis du ringer ofte / lenge, så lønner det seg kanskje ikke.

Skrevet

Gå for et av de abbonementene som administreres via nettet. men du bør være litt kritisk til hvilket selskap du velger. En jeg kjenner hadde valgt et for meg helt ukjent selskap. De gikk jo konk, og da mistet hun ringetiden og fikk mye styr med å ordne SIM-kortet.

Selv har jeg Chess og er veldig fornøyd med det. Det er jo faktisk samme ringepris/sms-pris som de dyreste telenor og netcom abbonementene. Bare at man slipper å betale fast månedsavgift! (dvs man sparer ca 1000 kr i året!)

:)

Skrevet

Tusen takk for tips. Tror iallefall jeg skal gå for et internett-abb. Får se litt på Chess kanskje...

Skrevet

Chess Knock Out og Tele2 Scratch og Champion er alle billige abonnement. I tillegg har du forhåndsbetalte abonnement som Mobyson, Talkmore og lignende. Ta en tur inn på www.telepriser.no Der kan du få tips om abonnement som passer best til ditt forbuk.

Skrevet
  For deg som allerede har telefon

Fri etablering ut mai 2006

Ingen avtaletid

Med FriFiks får du 20 ringeminutter inkludert hver måned og svært lav månedspris og lave ringepriser. Du gjør jobben selv med å bestille abonnementet her på telenor.no/mobil, og får dermed lave priser på alt. FriFiks har heller ingen avtaletid.

FriFiks Pris

Månedspris 29,-

Inkluderte ringeminutter 20

Minuttpris samtaler til mobil / fasttelefon 0,64

SMS 0,69

MMS 1,99

Tillegg kr 0,55 per minutt til andre nett etter inkluderte minutter.

Dette er sakset fra telenors sider. Frifiks heter den visst. Virker veldig billig synes jeg....

Kan ikke si at det var så billig akkurat.

Ville vel heller da satset på noextras.net.

Skrevet

Jeg har noextras.net og er veldig fornøyd med dem, de ligger stort sett på toppen av lista over billige abo (gratis overføring av nr og opprettelse av konto, ikke noe fast mnd. beløp. 40 øre for SMS, 69 øre i min uansett hvem og når du ringer) Det har ikke vært noe trøbbel så langt. De har greie nettsider å forholde seg til og du kan legge inn autoinnbetaling slik at det f.eks går inn en fast sum i mnd, kan være greit når man lever på budsjett. Jeg bruker vel ca 160-200 kr i mnd. Det eneste jeg er usikker på er hva som skjer dersom jeg går helt tom for kreditt. Brukte Sense før, og da hadde jeg en 200 kr/1 ukes kreditt så jeg ikke ble stående uten tlf, tror kanskje ikke noextras tilbyr dette.

Skrevet
Tusen takk for tips. Tror iallefall jeg skal gå for et internett-abb. Får se litt på Chess kanskje...

Tror jeg henger meg på her jeg også, det er bare for dumt å gå tom på kontantkortet! *lei*

Skrevet

Har hatt chess og er veldig fornøyd med det. Til tross for det har jeg nå skiftet til tele2 Scratch som også er veldig billig og uten bindingstid.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Talkmore. Forhåndsbetalt. Ingen månedsavgift. Rimelige tellerskritt. Får melding når du begynner å få lite penger. Så da er det bare å gå på internett å fylle opp.

Helt genialt :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Mobyson er veldig billig (40 øre pr sms, 79 øre pr ringeminutt), og er også kontantkort, altså ingen faste månedsavgifter og ingen bindingstid :)

Skrevet

jeg har selv talkmore, trives veldig godt med det. fungerer bra :) sjekkes ut på www.talkmore.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...