AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Jeg har en chihuahua som jeg tar med meg på lengre fjellturer og skogsturer. Folk syns synd på den lille hunden, og mener det er dyreplageri. Det er vel mer dyreplageri å gå 15 minutter tur ett par ganger om dagen og la den ellers ligge på sofaen. Hunden min er glad og fornøyd og elsker disse turene, Hvorfor tror folk at småhunder ikke har glede av fjell og skogsturer? Anonymkode: 6f8f8...b48 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #2 Del Skrevet 26. september Når noen sier "folk mener" så mener de ofte én enkelt person. Er det tilfellet her også? Er bare å gi beng i hva folk(eller enkeltpersoner) mener. Anonymkode: 34c7d...074 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #3 Del Skrevet 26. september Jeg tror ikke jeg ville tatt slike mennesker særlig alvorlig eller seriøst, ærlig talt. De snakker jo bare tull, det sier seg selv. Alle hunder liker en tur. Noen raser kan ha litt vanskeligheter med pusten og bør få slippe de største anstrengelsene, som f.eks. flatnesede raser som engelsk og fransk bulldog. Men også der er det unntak og noen takler fint å få opp farten og gå langt, men puster greit likevel. Men generelt er de rasene kanskje unntaket. Ellers kan små og store raser gjerne få komme ut på langturer. Anonymkode: d39d0...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #4 Del Skrevet 26. september Det er neppe noen med kunnskap om hund som sier det, så det ville jeg ignorert fullstendig. Anonymkode: cba05...c85 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 26. september #5 Del Skrevet 26. september folk som kjenner hunderasen vet da bedre, så hvorfor bry seg om en slik tilbakemelding? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. september #6 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har en chihuahua som jeg tar med meg på lengre fjellturer og skogsturer. Folk syns synd på den lille hunden, og mener det er dyreplageri. Det er vel mer dyreplageri å gå 15 minutter tur ett par ganger om dagen og la den ellers ligge på sofaen. Hunden min er glad og fornøyd og elsker disse turene, Hvorfor tror folk at småhunder ikke har glede av fjell og skogsturer? Anonymkode: 6f8f8...b48 Hallo chihuahua er da like mye hund som andre hunder og trenger mosjon. Hadde vært mer dyremishandling å ikke gå tur med den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #7 Del Skrevet 26. september Carrot skrev (2 minutter siden): folk som kjenner hunderasen vet da bedre, så hvorfor bry seg om en slik tilbakemelding? Som jeg skrev så lurer jeg på hvorfor folk tror at småhunder ikke har glede av fjell og skogsturer. Anonymkode: 6f8f8...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 26. september #8 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som jeg skrev så lurer jeg på hvorfor folk tror at småhunder ikke har glede av fjell og skogsturer. Anonymkode: 6f8f8...b48 vel, siden jeg "vet bedre" kan jeg ikke svare deg på dette. Men jeg anntar de speiler sine evner i bikkja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #9 Del Skrevet 26. september Jeg fikk også høre at jeg mishandlet hunden min fordi jeg IKKE slang han i bakken og kjeftet på han for hver minste lille ting. Forstå det den som kan. Man kan bare ignorere slike folk, du trenger ikke å forsvare valget ditt. Anonymkode: 88ea9...297 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #10 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fikk også høre at jeg mishandlet hunden min fordi jeg IKKE slang han i bakken og kjeftet på han for hver minste lille ting. Forstå det den som kan. Man kan bare ignorere slike folk, du trenger ikke å forsvare valget ditt. Anonymkode: 88ea9...297 Håper virkelig ikke disse folka har hund selv Anonymkode: 6f8f8...b48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #11 Del Skrevet 26. september "folk" jogger med små hunder og går fjellturer. Så enkelt. De som ikke har peiling går max 200 meter 3-4 ganger om dagen. Det er dyremishandling Anonymkode: 108e6...908 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå