AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Hei, Hvor kjøper dere godt kvalitet puter og dyner? Hvilken puter har dere ? Letter en, som blir ikke flatt etter bruk (dunpute) Anonymkode: ee140...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #2 Del Skrevet 27. september Har sånn memory foam pute. Brukt det nå i 15 år og går aldri tilbake til dun pute. Anonymkode: d138b...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. september #3 Del Skrevet 27. september (endret) Jeg liker at puten ikke blir flat ved bruk, som en typisk dunpute gjør. Bruker Høie pute med syntetisk fiberfyll. Deilig! Har i noen år nå brukt Høie Downfeel Høy (den finnes i lavere variant også). Elsker den! Tar den med meg på hytteturer for jeg klarer ikke sove godt uten puta mi (kjøpte inn et par ekstra for å ha liggende, i frykt for at Høie skal slutte å produsere den! Må jo bytte pute etter noen år) Endret 27. september av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #4 Del Skrevet 27. september Har holdt oss til Quilt of Denmark i en årrekke nå. Kjøper hos Illums. Anonymkode: 636d3...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #5 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har sånn memory foam pute. Brukt det nå i 15 år og går aldri tilbake til dun pute. Anonymkode: d138b...fef hvor kjøpt du den? Anonymkode: ee140...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september #6 Del Skrevet 27. september Jeg har hatt pute fra tempur tidligere men nå har jeg fra jysk. Jysk sine heter WELLPUR de har flere typer. Jeg liker tjukke store puter har dessverre litt tynnere i ferie huset da de ikke hadde tjukke i området der når jeg kjøpte inn. Men de er også brukbare men merker at jeg personlig liker de tjukke. Har også slik WELLPUR overmadrass og det er så behagelig å sove på. Anonymkode: d138b...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå