Gå til innhold

Er det rart å sende invitasjoner til navnefest på sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får vite hvor mange plasser vi får til gjester ved seremonien 3-4 uker før dagen. Så er det tiden det tar å få invitasjoner vi bestiller hjem, samt få de levert ut. 
Vi vurderer derfor å sende ut sms, men er det litt rart?
Alternativet er jo at invitasjonene kommer sent (kanskje 2 uker før) selve dagen. 
Kan ikke bestille på forhånd siden det blir litt forskjellig info på de som kommer i seremoni og de som kommer først til feiringen etterpå. 
Kan selvsagt bestille i godlaget av begge deler, men det blir jo en unødvendig utgift.

Hva tenker dere er best løsning her? Noen innspill?

Anonymkode: 43d0e...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å informere på sms, men sende invitasjonen etterpå? 

Skrevet
nordlending skrev (1 minutt siden):

Hva med å informere på sms, men sende invitasjonen etterpå? 

Ja det er mulig! Men samtidig, da er jo gjestene invitert allerede når de får invitasjonen. Kan vi kanskje bare droppe en skriftlig invitasjon i tillegg til sms?
Sparer både penger og arbeid 😇😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått den slags invitasjoner på SMS, syns det er helt ok, tenker ikke noe spesielt over det.

• Liker 1
Skrevet
Freyja Valkyrie skrev (8 minutter siden):

Jeg har fått den slags invitasjoner på SMS, syns det er helt ok, tenker ikke noe spesielt over det.

Takk for svar! Det er jo både enklest og billigst å gjøre det slik, men lurer jo litt hva folk syns om det. 
fint med ditt innspill, akkurat det jeg ville høre 😂

Skrevet

Jeg fikk invitasjon til 50-årsdag på sms, tenkte ikke noe spesielt over det. Var vel et bilde av selve invitasjonen, tror jeg, den var fin den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...