AnonymBruker Skrevet 26. september #1 Del Skrevet 26. september Etter å ha tatt en røyk, når får du igjen lyst på en ny røyk, altså hvor lenge imellom? Noen faktorer som spiller inn her? Anonymkode: 9ba48...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #2 Del Skrevet 28. september Jeg har lyst på røyk hele tiden og jeg har sluttet for et par år siden. Anonymkode: eddcc...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #3 Del Skrevet 28. september Jeg sluttet for over fem år siden. Har alltid «bare» festrøykt, én tax free-kartong holdt i ca. ett år. Merkelig nok får jeg ikke lyst på røyk på fest, men etter en bedre middag med vin, da kjenner jeg en sjelden gang suget kommer. Men jeg vet at jeg aldri kommer til å røyke igjen. Anonymkode: 53c32...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #4 Del Skrevet 28. september Jeg har aldri røyket fast, men røyket en del på fest i slutten av tenårene, tidlig 20-årene. Jeg har bipolar lidelse, og i perioder med hypomani får jeg alltid utrolig lyst på røyk, og da kunne jeg sikkert røyket hele døgnet omtrent. Anonymkode: e8334...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 28. september #5 Del Skrevet 28. september Aldri. Tobakk stinker drit og signaliserer lav status….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 28. september #6 Del Skrevet 28. september Surpomp skrev (5 minutter siden): Aldri. Tobakk stinker drit og signaliserer lav status….. Dine uttalelser likeså ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #7 Del Skrevet 28. september Surpomp skrev (6 minutter siden): Aldri. Tobakk stinker drit og signaliserer lav status….. Samme med alkohol,lukter for jævlig av ånden og er for tapere. Anonymkode: eddcc...32d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #8 Del Skrevet 28. september Det kommer litt an på. Noen ganger etter 2-3 timer, andre ganger ca én gang i timen. Når jeg stresser eller venter, oftere. Og som regel alltid etter jeg har spist noe og når jeg står opp. Anonymkode: 54ae5...69a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #9 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har lyst på røyk hele tiden og jeg har sluttet for et par år siden. Anonymkode: eddcc...32d Veldig motiverende av deg å skrive ovenfor de som prøver å slutte. Takk for innlegget! Anonymkode: 8a4c3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #10 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Veldig motiverende av deg å skrive ovenfor de som prøver å slutte. Takk for innlegget! Anonymkode: 8a4c3...1f5 Suget er alltid der,tanta mi sluttet for 40 år siden og fortsatt sugen på røyk. Anonymkode: eddcc...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #11 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Veldig motiverende av deg å skrive ovenfor de som prøver å slutte. Takk for innlegget! Anonymkode: 8a4c3...1f5 Hvor står det at dette er en tråd for bare motivasjon og positivitet? Det er da mye mer ærlig å fortelle hvordan det faktisk er, slik at man vet hva man muligens må forholde seg til og dermed er klar over det. Anonymkode: e8334...e3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #12 Del Skrevet 28. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor står det at dette er en tråd for bare motivasjon og positivitet? Det er da mye mer ærlig å fortelle hvordan det faktisk er, slik at man vet hva man muligens må forholde seg til og dermed er klar over det. Anonymkode: e8334...e3d Nei, det burde heller stå det motsatte.. Anonymkode: 8a4c3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #13 Del Skrevet 28. september Sluttet for en måned siden. Eneste gangene jeg har lyst på røyk er hvis jeg blir veldig glad eller det blir litt mye på engang. Jeg bruker plaster og tyggis, så passer på å gå ut å ta noen pauser i ny og ne. Det hjelper. Og jeg var en stor røyker - mellom 2-3 pakker hver dag. Anonymkode: 839ce...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 28. september #14 Del Skrevet 28. september TomKrus skrev (3 timer siden): Dine uttalelser likeså ! Her bør du utdype. Det er en kjensgjerning at kvalmende tobakkslukt setter seg i gardiner, møbler, klær, hår, hud osv Det er også en kjensgjerning at lavstatusyrkene inkludert gjestearbeidere røyker mer enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #15 Del Skrevet 29. september Det varierer veldig. Er jeg med venninner som røyker kan jeg nesten røyke kontinuerlig på en måte. Kan da fint røyke 8-10 sigaretter ila et par timer. Holder jeg på med noe kan det gå 2-3 timer mellom, men et snitt rundt en røyk i timen er nok ikke så galt😄 Anonymkode: 9ba48...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #16 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sluttet for en måned siden. Eneste gangene jeg har lyst på røyk er hvis jeg blir veldig glad eller det blir litt mye på engang. Jeg bruker plaster og tyggis, så passer på å gå ut å ta noen pauser i ny og ne. Det hjelper. Og jeg var en stor røyker - mellom 2-3 pakker hver dag. Anonymkode: 839ce...95b Du sier 2-3 pakker hver dag, si 2,5 pakker da, det er 50 sigaretter. Si du sover litt lite, 6 timer i døgnet, da er det 18 timer du er våken, og det blir oppimot 3 røyk i timen. En røyk tar ca 10 minutter, mener du virkelig at du røykte bortimot halve tiden du var våken hver eneste dag??? Anonymkode: 9ba48...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #17 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sier 2-3 pakker hver dag, si 2,5 pakker da, det er 50 sigaretter. Si du sover litt lite, 6 timer i døgnet, da er det 18 timer du er våken, og det blir oppimot 3 røyk i timen. En røyk tar ca 10 minutter, mener du virkelig at du røykte bortimot halve tiden du var våken hver eneste dag??? Anonymkode: 9ba48...72b En røyk tok ikke meg 10 minutter nei, men 3-5 min. Røyker ca 1,5 pakke fra jeg våknet til 14.00 tiden. Så 1,5 pakke fra 19.00 til jeg la meg. Helt sykt! Jeg gjorde selvsagt andre ting mens jeg røyket. Men ekstremt glad jeg ikke røyker mer. Anonymkode: 839ce...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #18 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): En røyk tok ikke meg 10 minutter nei, men 3-5 min. Røyker ca 1,5 pakke fra jeg våknet til 14.00 tiden. Så 1,5 pakke fra 19.00 til jeg la meg. Helt sykt! Jeg gjorde selvsagt andre ting mens jeg røyket. Men ekstremt glad jeg ikke røyker mer. Anonymkode: 839ce...95b Og fra 14-19 var det røykepause? Er jo helt sykt! Hvor gammel var du? Hadde du ikke jobb? Du må ha hatt en tent sigarett hele tiden da? Begrensa hva du får gjort mens du røyker. Anonymkode: 9ba48...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #19 Del Skrevet 29. september Sluttet for ca 1,5 år siden. Som regel får jeg lyst på røyk når jeg er veldig stressa eller generelt ikke har det så bra! Anonymkode: a44fe...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå