AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #1 Skrevet 26. september 2024 På grunn av et jobboppdrag, må jeg leie en møblert leilighet for 1 år. Bor der 5 dager i uka, i helgene reiser jeg hjem. Jeg vet at 1 år er kort tid, men jeg mistrives så utrolig fordi alt er hvitt! Har selvfølgelig prøvd med fargerike gardiner, tepper og puter, men det er ikke nok. Digert soverom med hvite vegger og hvite møbler (Ikea). Tenkte på noe selvklebende jeg kunne sette på kommoder, nattbord og seng, men er usikker på om det kan fjernes igjen når jeg flytter. Uten at møblene tar skade. Kan heller ikke henge opp fargerike store bilder. Veggene er av mur, og jeg har ikke lov til å lage hull. Og nei, det er ikke taklist. Stua fungerer litt bedre, fordi sofaen har en slags farge (hurra!). Noen tips? Anonymkode: bb45c...34e 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #2 Skrevet 26. september 2024 Ser du skriver at du har forsøkt farger på møbler, men hva med å kjøpe diverse pynteting i farger / planter også videre? Lyslykter, duker, pyntefigurer, servietter, sette stort speil med pen ramme på gulvet/inntil veggen også videre. Du kan også prøve å henge opp litt postere uten ramme med "skoletyggis" / bilder å henge opp med selv bekledende kroker man får få typ clas ohlson også videre. Anonymkode: 7c770...90a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #3 Skrevet 26. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser du skriver at du har forsøkt farger på møbler, men hva med å kjøpe diverse pynteting i farger / planter også videre? Lyslykter, duker, pyntefigurer, servietter, sette stort speil med pen ramme på gulvet/inntil veggen også videre. Du kan også prøve å henge opp litt postere uten ramme med "skoletyggis" / bilder å henge opp med selv bekledende kroker man får få typ clas ohlson også videre. Anonymkode: 7c770...90a Takk! Det var en super idé! Anonymkode: bb45c...34e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #4 Skrevet 26. september 2024 Du kan også bruke skjermvegger eller romavdelere inntil veggen som du maler eller henger ting opp på, eller setter store bilder på skjenker. Pidestaller med store krukker/gjenstander går også! Eller kjøpe billige møbler/hyller på finn som du maler, og selger når du flytter igjen. Anonymkode: 5b3e2...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #5 Skrevet 26. september 2024 Grønne planter og sværbilder/malerier i mørke farger som du bare setter opp mot veggen eventuelt på en benk. Bruk indirekte lys i stedet for taklys. Anonymkode: ce107...e24 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #6 Skrevet 26. september 2024 Det finnes praktisk bildeoppheng som en kan ta opp og ned uten at det setter merker. Kan henge opp mye med de. Pynte vegger uten å ødelegge. Anonymkode: 41208...98b 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #7 Skrevet 26. september 2024 Avtagbart tapet! Den kan taes av igjen uten problemer. Sett opp på en vegg f.eks. for å få inn farge og mønster, og bruk limspiker fra Clas på de andre veggene til bilder og pynt. https://rebelwalls.com/no/peel-stick?srsltid=AfmBOorC5dGL4sNR-R_qq_kZZTDKmvTPC2mif7S577j7uXXpr4N2dfa0 Og stort gulvteppe i farger! Anonymkode: 57833...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå